friekin_ = 62 puntenquote:
Jij was eerderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Je had net een nieuw topic geopendHeh, nou moet ik weer een vraag verzinnen.
Zaterdagquote:
quote:
Je moet er wat voor over hebben om de Lowlands Quiz op het fokforum te winnen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:21 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag met vrienden blokkenschema doorgenomen.
friekin_ = 63 puntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door friekin_ op 06-08-2013 06:57:47 ]
friekin_ = 64 puntenquote:
Ja, maar da's een ongestelde vraag. Dus geen punt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:30 schreef iAvani het volgende:
Ik weet niet welk jaar, ik weet wel welke tijd van de maand dit was...
http://www.telegraaf.nl/f(...)goed_verlopen__.htmlquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In mijn bron was t zeker 34.
33 dan.
Oke. Ik ben nuchter, las de vraag 3 keer en ik snap m nog nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de 1e letter in het alfabet dat niet de 1e letter was van de naam van een LL-podium of -tent?
Dank je. Ik zal erover denken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We gaan van a naar z.
dan komen we op een geven moment een letter tegen die nooit de beginletter van een Lowlandstent was.
De A van Alpha, de B van Bravo, de C van Charlie, de D van Dom... de D van Die is er niet. edit: ow. was. dan tellen we doorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Ik ben nuchter, las de vraag 3 keer en ik snap m nog niet
friekin_ = 66 puntenquote:
Beïnvloed door T.Rex?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:51 schreef friekin_ het volgende:
Over wie?
are an American indie rock band from Chicago, Illinois.Their musical influences include David Bowie, T. Rex and Oasis.
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:54 schreef iAvani het volgende:
[..]
Beïnvloed door T.Rex?
Enormous Extinct Dinosaurs?
Ik hoor die referenties bijna nooit. Ik kan hier ook niet echt Oasis uithalen. En weet echt niet welke bands uit welke steden ze komen.quote:
Alpha heuvel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar waren er geen piskruizen voor dames meer.
Wel was er een Ladies Only toiletgroep. Waar was deze?
Ik leef gewoon mee met de dam..eeh bitches en hoeren.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik leef gewoon mee met de dam..eeh bitches en hoeren.
waterpistolen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef Sino_Ganti het volgende:
In 2012 werden flesjes water zonder dop gedoogd, op het terrein werd ook nog iets anders gedoogd, wat was dit?
(sorry alvast voor deze slechte vraag..)
Helaas,quote:
Springtouwen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:46 schreef Sino_Ganti het volgende:
Het is een activiteit die alleen maar ook in groepsverband uitgevoerd kan worden.
friekin_ = 70 puntenquote:
Thanks!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey Sino is hier pas sinds gisteren. welkom!
LWL was wel datgene dat me over de streep trok. De voorpret kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Speciaal voor LWL aangemeld?
Hier doe es een Usericoon
[ afbeelding ]
Maar ik ben er ook nog niet zo vaak geweest als jijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het was idd niet de 1e en enige keer.
Wat ben jij lief voor jonge meisjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geeft niks, je zegt dan gewoon niet wat ik bedoel, dus niet goed, Zo gaat dat hier. Ook al is het wel goed
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Good, the Bad and the Queen
Ja! De grootste reden dat ik het jammer vind dat ik in 2007 niet naar LL ben gegaan, is het missen van deze band.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Good, the Bad and the Queen
Geldverspillingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe noem je zulks?
[ afbeelding ]
Ai. Is het een pannekoek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe noem je zulks?
[ afbeelding ]
Ik doe idd expres iedereen een kans geven.quote:
Opa Nutini inderdaad. Dat was slecht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:00 schreef BillDauterive het volgende:
2009, vrijdag, Alpha, Paolo Nutini, tweede act van de dag.
En de lichtman van la Roux was de dag erna al helemaal niet beter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
La Roux was niet veel beter![]()
Op welke dag kan je op Lowlands trouwen volgens het blokkenschema?
zaterdag?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
La Roux was niet veel beter![]()
Op welke dag kan je op Lowlands trouwen volgens het blokkenschema?
ow was al dezelfde dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En de lichtman van la Roux was de dag erna al helemaal niet beter.
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Mee doen is belangrijker dan winnen
Het is dat ik geen vragen meer weet om te stellenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Spoor hem nou niet aan, ik vind dit wel goed zo!
Autechre.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
wat is die ae in je avatar? herken de rest wel behalve die
1 live crew?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Then I come one lasta time."
Wie hebben we dan voor de helft?
Het is de kans waard, vind ik dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Ah die. Wel paar keer geluisterd, maar vond moeilijk om erin te komen
Dat wordt wel steeds lastiger jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen vragen meer weet om te stellen.....
Helaasquote:
Truequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is de kans waard, vind ik dan.
Da's wel vreemd danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:
Opgezocht maar nog steeds geen idee.
Ik ga je een punt geven hoor. echt, ik doe het. verzin maar vast een vraag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef µ het volgende:
Die vraag dat was een grap vroeger. We missen nog een mister.
quote:A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting behind them ignores them at first, but her attention is galvanized when she hears one of the men say the following:
"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Then I come one lasta time."
"You foul mouthed swine," retorted the lady indignantly. "In this country we don't talk about our sex lives in public!"
"Hey, coola down lady," said the man. "Who talkin' abouta sexa? I'm just tellin' my frienda how to spella 'Mississippi'."
te laatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:52 schreef Sino_Ganti het volgende:
mister and mississippi moet het dan zijn
eerst die gesealed was?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef µ het volgende:
Wat was er bijzonder aan het bandje van 2001?
Who cares, antwoord is goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
UDS? geen idee of die een compilatie hadden
1e is goed, de 2e stonden in de Lima.quote:
Idd!quote:
Yes!quote:
Die perskerk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
waar was dit vorig jaar het deurbeleid?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |