Ai. Is het een pannekoek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe noem je zulks?
[ afbeelding ]
Ik doe idd expres iedereen een kans geven.quote:
Opa Nutini inderdaad. Dat was slecht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:00 schreef BillDauterive het volgende:
2009, vrijdag, Alpha, Paolo Nutini, tweede act van de dag.
En de lichtman van la Roux was de dag erna al helemaal niet beter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
La Roux was niet veel beter![]()
Op welke dag kan je op Lowlands trouwen volgens het blokkenschema?
zaterdag?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
La Roux was niet veel beter![]()
Op welke dag kan je op Lowlands trouwen volgens het blokkenschema?
ow was al dezelfde dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En de lichtman van la Roux was de dag erna al helemaal niet beter.
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Mee doen is belangrijker dan winnen
Het is dat ik geen vragen meer weet om te stellenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Spoor hem nou niet aan, ik vind dit wel goed zo!
Autechre.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
wat is die ae in je avatar? herken de rest wel behalve die
1 live crew?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Then I come one lasta time."
Wie hebben we dan voor de helft?
Het is de kans waard, vind ik dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Ah die. Wel paar keer geluisterd, maar vond moeilijk om erin te komen
Dat wordt wel steeds lastiger jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen vragen meer weet om te stellen.....
Helaasquote:
Truequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is de kans waard, vind ik dan.
Da's wel vreemd danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:
Opgezocht maar nog steeds geen idee.
Ik ga je een punt geven hoor. echt, ik doe het. verzin maar vast een vraag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef µ het volgende:
Die vraag dat was een grap vroeger. We missen nog een mister.
quote:A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting behind them ignores them at first, but her attention is galvanized when she hears one of the men say the following:
"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Then I come one lasta time."
"You foul mouthed swine," retorted the lady indignantly. "In this country we don't talk about our sex lives in public!"
"Hey, coola down lady," said the man. "Who talkin' abouta sexa? I'm just tellin' my frienda how to spella 'Mississippi'."
te laatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:52 schreef Sino_Ganti het volgende:
mister and mississippi moet het dan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |