Yup, al meerdere inslagen gezien. Ben al aan het fotograferenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:19 schreef Frutsel het volgende:
Overijssel en Twente lijken nu ook een bak onweer/regen te krijgen, eindelijk
Pics?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:18 schreef Dagonet het volgende:
Het was mooi net tussen 22:00 en 23:00 op de A28 van Zwolle naar Utrecht..
Dat is nét de verkeerde kantquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef DemonRage het volgende: Oeh vlakbij Eindhoven opeens een nieuw buitje (noordwest ervan).
![]()
Had wel gewild maar met 130 km/u was dat niet echt te doen.quote:
Ik kan vanaf m'n balkon nog altijd de achterkant van die bui zien. Redelijk bizar om te weten dat 'ie Rotterdam al ver voorbij is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef LuciferRising het volgende:
Rotterdam lijkt nu het ergste gehad te hebben.
Hahaha das wel onheilspellendquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Had wel gewild maar met 130 km/u was dat niet echt te doen.. Maar kijk Lord of the Rings, Return of the King, de stukken dat ze naar Mordor kijken en je hebt een beetje een idee.
I feel you...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:27 schreef INViCTuS het volgende:
Jaaaa hooorr...godverdomme man precies tussen 4 van die rode vlekken in
ja dat voelde ik al.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:27 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
En de temperatuur weer in de lift...
waar staat dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Frutsel het volgende:
hey cool, dat noodweer/foto-topic staat op Estofex... heeft iemand dat daar gemeld of pikken die dat zelf op?
westen maar het is wel ver weg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef mefke79 het volgende:
Welke richting op zie jij de lichtshow yogalove? Ik heb zicht op Eindhoven maar zie niets. wel wat meer wind.
Ja daar jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.essl.org/cgi-bin/eswd/eswd.cgi
jong meisjequote:
m, ik doe de gordijnen maar weer ff open dan. donker voorlopig hier in Slotervaart.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in Eindhoven is het zonnetje doorgebroken.![]()
Inderdaad, dit was een uur geleden:quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef Samael het volgende:
Niks aan de hand hier in Spakenburg. Wat flitsjes, meer niet.
Waarom moet het altijd zo tegenvallen
En zo zie je maar weer dat het actiefste deel weer voor mijn neus vertrektquote:
Idemquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer dat het actiefste deel weer voor mijn neus vertrektgelukkig heb ik de foto's nog
Dat zijn de beste.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:41 schreef Logician het volgende:
Lichte wind en hardere rommel en druppels, maar zie niets op buienradar?
Klopt, zie post boven je (bij mij)quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:41 schreef Nattekat het volgende:
Écht enorm harde wind net(voor 60 seconden)
Ik las het net, wat verschrikkelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:41 schreef Frutsel het volgende:
Twitter meldt dode in Friesland, tienjarige in Lippenhuizen. Gorredijk ook meldingen van omgewaaide bomen etc etc.. .daar heeft het flink gespookt.
LC meldt alleen nog zwaar gewonde
RTL meldt nu dat ze is overledenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las het net, wat verschrikkelijkBij een kennis van me uit die buurt is ook een boom omgewaaid en nog wat schade maar niks ernstigs gelukkig...
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:23:59Bij de reddingsactie in Lippenhuizen is duidelijk geworden dat het meisje is overleden. Meer informatie over leeftijd en woonplaats is 1/2 reageer retweet
twitter:polfryslan twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:24:34nu niet bekend. Dit volgt morgen in de loop van de ochtend. 2/2 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |