En dan zijn onderaan de ladder altijd nog de mensen die via internet over mensen oordelen. Het cirkeltje is rond!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef DylanAce het volgende:
[..]
Beetje flauw om hier je eigen collega's af te branden terwijl je zelf als een autist een boek gaat liggen lezen.
Zag vanmiddag op de A27 ook zo'n auto rijden alleen dan van Navteq. Was een V70 als ik het goed gezien heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is die auto niet van Bing Streetside? Die rijden in andere landen ook Golf Variant.
Google streetview heb ik hier drie of vier jaar geleden wel zien rijden, maar daar stond met grote letters 'google' op.
Eerder regel dan uitzondering. Kopietjes maken van de ritbonnnen is aan te raden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef Daantke het volgende:
Trouwens, gaat het zo vaak fout met het loon bij EW? Dan moet ik zelf mijn uren ook maar eens bij gaan houden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eerder regel dan uitzondering. Kopietjes maken van de ritbonnnen is aan te raden.
Gewoon geld eisen, dan krijg je een voorschot. Was bij mij ook zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef ColeJ het volgende:
Vorige maand helemaal geen salaris gehad omdat ze me ritbonnen niet tijdig hadden binnen gekregen. Ik stuur ze meestal direct op... Toen zeiden ze dat ze het met de volgende maand gingen verrekenen. Zit je dan een maand zonder geld...
Haha je moest eens weten. Vind het nogal sneu om een EWer waar wel een fatsoenlijk praatje mee te maken valt (een unicum) afschildert als een weirdo met een grote bek. Als jij geen behoefte hebt aan contact met collega's en lekker een boek wilt lezen, be my guest. Maar bewaar je verhalen voortaan lekker voor je dagboek, ipv hier een beetje de forumheld te lopen uithangen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
En dan zijn onderaan de ladder altijd nog de mensen die via internet over mensen oordelen. Het cirkeltje is rond!
Je hebt mensen waar een fatsoenlijk praatje mee te maken valt en weirdo's, de eerste soort kom ik veeel vaker tegen (ook bij EW) maar daar hoor je mij niet overquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef DylanAce het volgende:
[..]
Haha je moest eens weten. Vind het nogal sneu om een EWer waar wel een fatsoenlijk praatje mee te maken valt (een unicum) afschildert als een weirdo met een grote bek. Als jij geen behoefte hebt aan contact met collega's en lekker een boek wilt lezen, be my guest. Maar bewaar je verhalen voortaan lekker voor je dagboek, ipv hier een beetje de forumheld te lopen uithangen.
Pff, de mensen die jij tegen komt valt in het niets met wat ik vanochtend tegen kwam in de busquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je hebt mensen waar een fatsoenlijk praatje mee te maken valt en weirdo's, de eerste soort kom ik veeel vaker tegen (ook bij EW) maar daar hoor je mij niet over
Vertel, verhalen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Pff, de mensen die jij tegen komt valt in het niets met wat ik vanochtend tegen kwam in de bus
Life 's hard!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Rubenr3 het volgende:
Samen met S-RS en Gehakstaaf123 in de bus zitten, veel erger gaat het niet worden toch?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Rubenr3 het volgende:
Samen met S-RS en Gehakstaaf123 in de bus zitten, veel erger gaat het niet worden toch?
Erg hè, komt er zo'n graf autist aan rennen door rood om de bus te halenquote:
Voor werktijd krijg je helemaal niets betaald, en dan moest ik 3km lopen. Neuh, geen zin in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef joppie_saus het volgende:
Rennen voor de bus/trein/tram/metro heb ik nooit gedaan voor EW. Je wordt per uur betaald, niet per kilometer..
Dan moet je leren creatief te boekhouden. Ik kreeg altijd iedere minuut betaald, ook 'buiten werktijd'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:05 schreef S-RS het volgende:
[..]
Voor werktijd krijg je helemaal niets betaald, en dan moest ik 3km lopen. Neuh, geen zin in.
Sommige mensen zijn wel netjes opgevoed!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan moet je leren creatief te boekhouden. Ik kreeg altijd iedere minuut betaald, ook 'buiten werktijd'.
Ik ben ook netjes opgevoed, maar ik weet ook wat mijn rechten zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wel netjes opgevoed!
Dat wist ik niet, dan zal het idd Bing geweest zijn. Weet ik gelijk op welke site ik naar mezelf moet zoekenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is die auto niet van Bing Streetside? Die rijden in andere landen ook Golf Variant.
Google streetview heb ik hier drie of vier jaar geleden wel zien rijden, maar daar stond met grote letters 'google' op.
Ach, lekker boeiend die 10 minuten in de bus.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ben ook netjes opgevoed, maar ik weet ook wat mijn rechten zijn.
Ach, iedere werkdag tien minuten... Is al gauw 100 euro aan het einde van het jaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ach, lekker boeiend die 10 minuten in de bus.
Das waar!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, iedere werkdag tien minuten... Is al gauw 100 euro aan het einde van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |