1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
Hm, dan heb ik toch nog iets over het hoofd gezien. Maar wel goed, natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef takata het volgende:
Jan Timmerstraat klimsweert
Via het bordje van het glas atelier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al maar ben het boek van de moord aan het lezen van de gebroeders De Witt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef Nico_S. het volgende:
Piershil.
https://maps.google.nl/ma(...)_fw&cbp=12,8.74,,0,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik herken deze opgave denk ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door takata op 07-08-2013 23:31:26 ]
Omdat ik eerst café 't Huisje las op de windschermen, maar daarna door had dat het ging over café 't Sluisjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist dat ik hem herkende. Hij is ook al een keer als opdracht geweest, maar dan de foto de andere kant opquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:46 schreef Nico_S. het volgende:
Ter Heijde.
https://maps.google.nl/?l(...)Q&cbp=12,313.89,,0,0
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:46 schreef Nico_S. het volgende:
Ter Heijde.
https://maps.google.nl/?l(...)Q&cbp=12,313.89,,0,0
quote:
quote:
Jazekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:20 schreef Nico_S. het volgende:
Lochem.
https://maps.google.nl/?l(...)9g&cbp=12,71.44,,0,0
Ah, dat maakt 't makkelijker. In elk geval goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:43 schreef takata het volgende:
Dit is bij mij om de hoek
Rak in Westzaan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef kapteinkluts het volgende:
Heb het puntje voor Rockfire en Nico_S. hier ook bij opgetelt.Ik heb nu een punt teveel, dat was al verwerkt. Rockfire had ik ook al een punt gegeven, maar dat klopt kennelijk toch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het is geen P + Rquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef takata het volgende:
Zat al te denken aan een P + R maar ben te druk om echt goed te zoeken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:00 schreef Nico_S. het volgende:
Groningen.
https://maps.google.nl/ma(...)WA&cbp=12,59.72,,0,0
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef Nico_S. het volgende:
De "Schaive Klabbe" in Muntendam.
https://maps.google.nl/ma(...)7zg&cbp=12,88.6,,0,0
quote:
ik ben weer thuis uit het werk dus hij komt er zo aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef takata het volgende:
[..]
Jazeker, de koepel van Louwman & Parqui.
Als het kan mag je wel een nieuwe opgave plaatsen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker Molen de Zwaluwquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
405 stations in Nederland, best een aardige kans dat je hem 1x goed hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef takata het volgende:
[..]
Sorry, nieuwe opgave nieuwe kansen.
Ik kan wel de volledige lijst geven, denk alleen niet dat dat teltquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:57 schreef Bart het volgende:
[..]
405 stations in Nederland, best een aardige kans dat je hem 1x goed hebt.
Inclusief streetview-linkjes?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef 88Koentje88 het volgende:
[..]
Ik kan wel de volledige lijst geven, denk alleen niet dat dat telt
Welkom, UIteraard goed.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef takata het volgende:
[..]
Welkom, UIteraard goed.JA! Ik sta er 2x in. JOEPIE! Wat spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nou heb ik niet gezien hoe erg hij was uitgesneden, maar waar staat dat het geen uitgesneden afbeelding mag zijn?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:49 schreef 88Koentje88 het volgende:
De afbeelding is uitgesneden...
In de beginpost staat hoe een afbeelding er uit hoort te zien
Ach, ik ben ook zo gewend aan die full-screen afbeeldingenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:01 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nou heb ik niet gezien hoe erg hij was uitgesneden, maar waar staat dat het geen uitgesneden afbeelding mag zijn?Er worden hier lang niet altijd fullscreen afbeeldingen gepost. Wat soms best frustrerend is als je dan de windroos bijvoorbeeld niet kunt zien
Volgens mij mag uitsnijden best zolang er genoeg zichtbaar blijft zodat de afbeelding te raden is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:19 schreef Rockfire het volgende:
Buorren / Bûterhoeke / Tsjerkestrjitte, Berltsum
Heb je hem nou nog niet gevonden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:42 schreef 88Koentje88 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo snel mogelijk zoeken he
Je lijstje blijft verlopig nog even raadsel. Zat te denken aan woonwijken of iets dergelijks.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef Rockfire het volgende:
Nummer 20:
[ afbeelding ]
En omdat dit de 20e is van mijn lijstje, toch ook maar eens een hint:
[ afbeelding ]
quote:
Jazekerquote:
Yep!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, is goed & Rockfire heeft 200 punten!Feli RF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had iemand kunnen zoeken op 'Volvo kattenrug google maps'quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef takata het volgende:
Hoofdstraat, Hoensbroek
Vergeet je een mooie oldtimer mee te nemen in je opgave
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef takata het volgende:
Hoofdstraat, Hoensbroek
Vergeet je een mooie oldtimer mee te nemen in je opgave
Yepquote:Op woensdag 4 september 2013 19:44 schreef Nico_S. het volgende:
Burdaard.
https://maps.google.nl/ma(...)w&cbp=12,201.69,,0,0
quote:Op maandag 2 september 2013 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, is goed & Rockfire heeft 200 punten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Nou, die vrouw is ook niet de dunste. Die horizontale strepen zou ik haar afgeraden hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Die vent met z'n buik op dat bruggetje
quote:
quote:
Jazekerquote:
Ja ik heb daar vroeger vaak op de bus gewacht en ook die was weleens telaatquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:09 schreef Rockfire het volgende:
Nummer 25:
[ afbeelding ]
En weer een hint voor mijn lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch benieuwd naar je lijste, deze is best lastig. Al heb ik wel een idee denk ik.
Ik ging uit van GSV, Venlo dusquote:Op zondag 15 september 2013 12:24 schreef bork het volgende:
Eindhovenseweg, volgens mij zijn we net in Blerick, GSV zegt Venlo.
quote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef Rockfire het volgende:
Henschotermeer
Ik dacht dat deze al een keer voorbij was gekomen, omdat hij mij zo bekend voor kwam. Dus ik wat oude topics doorgekeken. Tot de hint... Toen bedacht ik me ineens dat ik ergens bij mij in de buurt een keer had gekeken op streetview of je daar gratis kon parkeren (ik wilde een geocache in de buurt gaan doen):P
quote:
O, dat wist ik niet, dit weekend stond er een stukje over Tien Gemeten in de krant en toen kwam het langs, ik vind het prima hoor, plaats maar een nieuwe, bezwaren mogen gePM''d worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:05 schreef takata het volgende:
Deze lokatie is dit jaar nog geweest
Nieuwendijk post 12 feb 2013
Ik heb geen bezwaar. Die van 12 februari was vanuit een hele andere hoek. Ik had hem in ieder geval niet herkend...quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:20 schreef bork het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet, dit weekend stond er een stukje over Tien Gemeten in de krant en toen kwam het langs, ik vind het prima hoor, bezwaren mogen gePM''d worden.
Perfectquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:20 schreef bork het volgende:
Dussen, veer naar Capelle
De brug over de Oude Maas ietsje verderop is hier wel al een keer langs geweest.
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:15 schreef JDude het volgende:
Omlegging Zuid-Willemsvaart nabij Den Bosch
Ik dacht ik maak hem ietsje moeilijker te vindenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef bork het volgende:
Dit is Den Bosch, met de Markt alleen die heb ik niet op GSV
Ah vanuit het Plein![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand ook weer bijgewerkt, zo lijkt het net alsof alleen de top 5 spelers nog meespelen![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:24 schreef takata het volgende:
Veilinghavenkade Utrecht
Ofwel de U-trechters
quote:Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef Nico_S. het volgende:
Dordrecht.
https://maps.google.nl/ma(...)Q&cbp=12,237.42,,0,0
quote:Op zondag 22 september 2013 21:59 schreef kapteinkluts het volgende:
Didam
https://maps.google.com/?(...)cbp=12,75.4,,0,-6.91
quote:Op maandag 23 september 2013 18:22 schreef Nico_S. het volgende:
Oosterbeek.
https://maps.google.nl/?l(...)A&cbp=12,245.96,,0,0
quote:
quote:
quote:
Nee geen vakantiepark,verderop is er wel heel veel treinverkeer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:16 schreef PRSPCT het volgende:
Godverju, is dat op een vakantiepark? Ziet er echt precies hetzelfde uit als waar ik paar jaar terug op vakantie was. XD
Weet alleen bij god niet meer hoe het heet
Ja dat is 'mquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief het puntje voor Nico_S
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:46 schreef Nico_S. het volgende:
Berkel-Enschot.
https://maps.google.nl/?l(...)A&cbp=12,214.59,,0,0
quote:
Deze staat niet in de bruggen database.quote:Op zondag 29 september 2013 13:40 schreef takata het volgende:
[..]
Jazeker, de slagbomen staan er nog maar de brug kan definitief niet meer open.
Klopt, maar in Apeldoorn ligt een soortelijke brug als in mijn opgave.quote:Op zondag 29 september 2013 14:09 schreef bork het volgende:
[..]
Deze staat niet in de bruggen database.
Jazeker de hefbrug over de oude ijsselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |