Zoek via een nabijgelegen dorp? Het zijn toch meestal gocmenler.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef expans het volgende:
Ik zal morgen eens navraag doen bij senior.
Wel irritant, er bestaat nog een (groter en bekend) dorp in de provincie, vind steeds site met info over die maar niet over de onze.
Konyaliyim.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
Waar kom je vandaag, expans?
Blablabla trigger
Is dit xminator's msn status?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] 03*Emirdag*03 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sssshtttt, hop, ne oluyo oyle baskalarina merak?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
Waar kom je vandaag, expans?
Blablabla trigger
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Vlakbij uit een dorp, dus geen emirdagli. Eerder Davulgali.
Dit krijg ik wanneer ik 'Konya Turkmen Boylari' google:quote:
Kulu zit vol met Koerden, bizim koyde yok.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit krijg ik wanneer ik 'Konya Turkmen Boylari' google:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Orta_Anadolu_K%C3%BCrtleri
Je bent een Koerd.
Ik vind dat jij en Che moeten moven naar het Koerden topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef expans het volgende:
[..]
Kulu zit vol met Koerden, bizim koyde yok.
Maar zelfs dan, gewoon TC vatandasi, niemand die me wat kan maken.
''KARAPINAR İLÇESİNE BAĞLI OLUP HOTAMIŞ b]TÜRKMENLERİN[/b]İN ŞABANLI OYMAĞINA MENSUPTUR.'' aldus een of andere vage site.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef expans het volgende:
Maar zelfs dan, gewoon TC vatandasi, niemand die me wat kan maken.
Nou ja zegquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind dat jij en Che moeten moven naar het Koerden topic.
Diyorsunnnn..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Triggershot het volgende:
Over zo een 10 jaar zit iedereen anders wel te bedelen voor een Turks paspoort.
Dubbele nationaliteitquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Triggershot het volgende:
Over zo een 10 jaar zit iedereen anders wel te bedelen voor een Turks paspoort.
Meerdere prognoses wijzen daarop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Diyorsunnnn..
Ben echt geïrriteerd de laatste twee dagen. Birinden sinirimi cikarmam lazim.
als je het verborgen kunt houden voor de andere 2, waarom niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit, wil eigenlijk voor een derde nationaliteit gaan. Is dat mogelijk?
Niks. En dat irriteert mij alleen maar meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meerdere prognoses wijzen daarop.
Nolduki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |