Vanuit een topografisch beperkt perspectief is dat dan, gezien Emirdag zo een 74% van Turkije in het Oosten laat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je perspectief is, ik vind het oosten.
Dat was een quote van xminator in een discussie over of Adana nou in het Oosten of Zuiden ligt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit een topografisch beperkt perspectief is dat dan, gezien Emirdag zo een 74% van Turkije in het Oosten laat.
Doorrijden naar Isparta. Gelogeerd bij vrienden uit Syrie (studenten)quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef xminator het volgende:
Wat had je te zoeken in Emirdag dan?
Emirdag is overigens wel een grap, nooit bezet geweest door de Grieken, maar wel officieel feestdag uitgeroepen omdat ze 'de Grieken hebben verjaagd'quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was een quote van xminator in een discussie over of Adana nou in het Oosten of Zuiden ligt.
Duh natuurlijk ligt Emirdag in het Westen.
http://www.cerezforum.com(...)ag-in-kurtulusu.htmlquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emirdag is overigens wel een grap, nooit bezet geweest door de Grieken, maar wel officieel feestdag uitgeroepen omdat ze 'de Grieken hebben verjaagd'
Waar studeerden ze danquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doorrijden naar Isparta. Gelogeerd bij vrienden uit Syrie (studenten)
En zij zijn er vast nog fier op ook, heldhaftig bir dit dat allesquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emirdag is overigens wel een grap, nooit bezet geweest door de Grieken, maar wel officieel feestdag uitgeroepen omdat ze 'de Grieken hebben verjaagd'
4 dagenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Emirda%C4%9F
Turkse wiki spreekt ook over een Griekse bezetting.
Emirdaglilar, studeerden in Syrie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar studeerden ze danUniversiteit ligt toch in Afyon of zaten ze aan een yuksek okul?
Je familie. Weten die het niet, dan ben je een p...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef expans het volgende:
Hoe kan je weten wat je precieze stam/achtergrond is dan? Ik weet wel dat de omgeving rondom mijn dorp bekend staat als Turkmenli koyleri maar verder weet ik er niks van af behalve ooit een halve bevestiging van mijn moeder.
Mijn opa zei altijd vol trots: 'biz karabagliyiz' en internet ondersteunt hetquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef expans het volgende:
Hoe kan je weten wat je precieze stam/achtergrond is dan? Ik weet wel dat de omgeving rondom mijn dorp bekend staat als Turkmenli koyleri maar verder weet ik er niks van af behalve ooit een halve bevestiging van mijn moeder.
Oh, ik begreep het anders.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emirdaglilar, studeerden in Syrie.
Inderdaad, voor Emirdag werd er gevochten, Adana werd gewoon aangeboden aan Turkije.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Vier dagen is vier dagen!
Nerde dusman gorsek orda bitirek, Emirdag'in yollarindan kelle getirek!
Was ook wat vaag geformuleerd idd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd vol trots: 'biz karabagliyiz' en internet ondersteunt het. Misschien als je in een kleine dorp woont kan je het via internet vinden?
[..]
Oh, ik begreep het anders.
Ehm? Je hebt het hier wel tegen een Varsak kind he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, voor Emirdag werd er gevochten, Adana werd gewoon aangeboden aan Turkije.
Varsak var saysak, ne olacak?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm? Je hebt het hier wel tegen een Varsak kind he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |