Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Hm.. eens. Maar zo af en toe is dikke prima. Als t maar bij af en toe blijft..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Doe mij maar (hyper)actieve.
Ik kan dat gewoon niet handelen, draadje verkeerd in the mind I guess.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm.. eens. Maar zo af en toe is dikke prima. Als t maar bij af en toe blijft..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat moet ik doen, moppen vertelen bij haar graf?
Maakt me niet uit wie er zit maar de sfeer gaat in een keer naar de kloten zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga wel weg dan als jullie zo'n hekel hebben aan jng users
Ik poste ook wel eens in die SC als het overal dood was. Mag ik nog op je feestje komen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Snowbells het volgende:
2 jng mensen hier en de sfeer is meteen voor de meesten verpest.
plebquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
The Morning, a song by The Weeknd on Spotify.
Blijf gewoon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga wel weg dan als jullie zo'n hekel hebben aan jng users
Ga huilen jongequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik poste ook wel eens in die SC als het overal dood was. Mag ik nog op je feestje komen?
Ja, wat nou als zo'n meisje zegt dat ze gewoon heel erg moe is? Mag 't dan wel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet handelen, draadje verkeerd in the mind I guess.
Jij bent de uitzondering op sommige regels.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik poste ook wel eens in die SC als het overal dood was. Mag ik nog op je feestje komen?
Bij zowat alle chicks die ik stoned heb gezien neemt het drama flink toe in proportie tot de hoeveelheid wiet of hasj, ik ben het met je eens dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Doe mij maar (hyper)actieve.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Bovendien zijn de meeste chicks die smoken van die onverzorgde vieze wijven
Als je alleen maar gaat zeiken flikker dan lekker op manquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook nieuws voor je. Ik heb zo'n neuspiercing he, maar daar zit nu weer een ringetje in. Verzorg 'm wel goed hoor!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Valt vies tegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
grappig manquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind dit een vervelende reactie van jou. Doe eens normaal.quote:
Ik had moeten wachten en hem in dit topic moeten zetten, nu ging hij een beetje verloren.quote:
Ik zie dat verschil denk ik wel. In Albufeira gingen van die Britse buurmeisjes ook van een of andere Jamaicaan van die rotzooi kopen, zaten ze een beetje stoned te wezen bij ons op het terras en balkon. Vind dat echt maar niks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat nou als zo'n meisje zegt dat ze gewoon heel erg moe is? Mag 't dan wel?
Zolang die niet in de weg hangtquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuws voor je. Ik heb zo'n neuspiercing he, maar daar zit nu weer een ringetje in. Verzorg 'm wel goed hoor!!
Oh, als ze dan ineens anders worden ik ook niet. Of ik moet zelf stoned zijn maar dat ben ik eigenlijk never nooit bij andere mensen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een vervelende reactie van jou. Doe eens normaal.
[..]
Ik had moeten wachten en hem in dit topic moeten zetten, nu ging hij een beetje verloren.
[..]
Ik zie dat verschil denk ik wel. In Albufeira gingen van die Britse buurmeisjes ook van een of andere Jamaicaan van die rotzooi kopen, zaten ze een beetje stoned te wezen bij ons op het terras en balkon. Vind dat echt maar niks.
Niks houd je tegen om hem nogmaals te posten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had moeten wachten en hem in dit topic moeten zetten, nu ging hij een beetje verloren.
[..]
Ik zie dat verschil denk ik wel. In Albufeira gingen van die Britse buurmeisjes ook van een of andere Jamaicaan van die rotzooi kopen, zaten ze een beetje stoned te wezen bij ons op het terras en balkon. Vind dat echt maar niks.
die van geenstijl?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
ey hoe heette dat filmpje ook alweer met zo'n gestoorde fatima die voor bureau jeugdzorg staat en heel hard staat te roepen dat ze haar kinderen terug wil?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ja en tof.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
iemand jack the giant slayer al gezien?
weet ik niet meer maar is gefilmd door een vrouw volgens mij (je ziet haar niet) en die gestoorde vrouw heeft zo'n poster met foto's van haar kinderenquote:
Lijkt mij een aids filmquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
iemand jack the giant slayer al gezien?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die dubbeldrank van appelsientje is zo lekker he.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Lol, wel opvallend ja dat het hier tijden goed ging en nu dit.
sorryquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn observatie: mensen hier stellen zich aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
oh nee dan nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik niet meer maar is gefilmd door een vrouw volgens mij (je ziet haar niet) en die gestoorde vrouw heeft zo'n poster met foto's van haar kinderen
dat was niet mijn vraagquote:
eyquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef Fopje het volgende:
Iedereen is hier gewoon welkom hoo, Let er wel op dat het een stoner reeks is waar men over wiet en het gebruik ervan kan praten. Dat zou dus wel een beetje de rode draad moeten zijn. Mensen die anders beweren mogen zelf vertrekken. En alleen maar zeuren en negatief gezwam over wiet kan je ook achterwege laten in een stoner reeks want dan kom je alleen om te klieren.
Ja, niemand hier komt uit JNG behalve ik, Typisch ennnn dat was het. Maar ik kom eigenlijk overal vandaan..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom trouwens niet uit JNG laat dat duidelijk wezen
Ik post ook overal en nergens. Als VBL even kut is dan zwerf ik gewoon wat rond op den foks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, niemand hier komt uit JNG behalve ik, Typisch ennnn dat was het. Maar ik kom eigenlijk overal vandaan..
Ja, dat doe ik dus ook. Iedereen doet dat volgens mij want je blijft niet in een sc praten die kut is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik post ook overal en nergens. Als VBL even kut is dan zwerf ik gewoon wat rond op den foks.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Stelling:
Wiet is voor junks en hasj voor chille mensen
Hasj is voor de zwakke, pep is voor de strakkequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Stelling:
De enige keer dat ik hasj had gerookt ging echt helemaal foutquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Stelling:
P_z en pepquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hasj is voor de zwakke, pep is voor de strakke
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil het verjaardagsfeestje topic maken
stelling:quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Stelling:
Correctquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stelling:
coca cola is lekkerder dan pepsi
Hasj kan je gewoon roken, knetter van worden en dan 2 uur later weer helemaal nuchter naar je werk gaan ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De enige keer dat ik hasj had gerookt ging echt helemaal fout. Snap niet steeds niet hoe.. maar ik werd er echt flink beroerd van eventjes. Dus dat doe ik niet meer. Dus, oneens.
Stelling verworpen, geen argumenten nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Stelling:
Waarheidquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stelling:
coca cola is lekkerder dan pepsi
Oh, nee dat heb ik niet..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hasj kan je gewoon roken, knetter van worden en dan 2 uur later weer helemaal nuchter naar je werk gaan ofzo
Wiet voel je je de rest van de dag lauw van en als ik dat rook voel ik me ook echt een junk
In de comments staat: De Besloten Groep.quote:
Een of andere natuurfilm over de mensapenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een of andere natuurfilm over de mensapen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
pepsi is vies, ik drink nog liever pies
hoint hoint hoint, joint joint joint
Meneer de mod wil dat er meer posts over stoner shit gaat toch. Geen probleem toch.quote:
FoBo-spion.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef .PRISM het volgende:
Ik ben vanavond weer eens te hard gegaan, zit hier nu met een lach en een traan.
Jonko in de linkerhand, een halfdood biertje in mijn rechterhand.
Ooit was ik een man van stand, maar nu ben ik meer het type dat je ziet hosselen op straat zonder proviand.
Naar Fopje luisterenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meneer de mod wil dat er meer posts over stoner shit gaat toch. Geen probleem toch.
Hip hip hip, tip tip tip
Nee, dat zei ie niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meneer de mod wil dat er meer posts over stoner shit gaat toch. Geen probleem toch.
Hip hip hip, tip tip tip
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In de comments staat: De Besloten Groep.
Achterlijk zwijn ben je ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hip hip hip, tip tip tip
Dat soort tuig mag je wat mij betreft gewoon schoppenquote:
fopje is een goeie ventquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef die gozer graag een fijn gevoel.
Koei koei koei, vloei vloei vloei
Volgens mij rijmt dat niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verzorg de rode draad in dit topic.
Hoedje hoedje hoedje, vloeitje vloeitje vloeitje
wie?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat soort tuig mag je wat mij betreft gewoon schoppen
Kom boksenquote:
Waar is dit voor nodig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Achterlijk zwijn ben je ook
i've been to hollyyyyywooooodquote:
ander half weekje, dan zie ik 'm live. Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
i've been to hollyyyyywoooood
i've been to spaaaain
dat wijf zit tegen een kind van 8 te praten als een volwassenequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat stuk geïmporteerd kutkind uiteraard.
Ik heb ooit eens met een aantal maten een hele nacht bij iemand gezeten omdat we niet weg durfde door het onweer. Stoned als een garnaal.quote:
jaquote:
Daar wil je niet aan beginnen. Kreeg laatst nog een smsje van Muhammed Ali, hij schreef dat hij mij wou beminnen. Hij vloog als een vlinder en stak als een bij, ik daarentegen ben net een haai. Scheur iemand open en inject een spionage-chip, daarna bevinden ze zich permanent in een dip.quote:
Nope, dat kind heeft geen manieren en kan alleen maar zieken en schelden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat wijf zit tegen een kind van 8 te praten als een volwassenekom op zeg dat ben je het ook zelf schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat gebruik jij?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:04 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Daar wil je niet aan beginnen. Kreeg laatst nog een smsje van Muhammed Ali, hij schreef dat hij mij wou beminnen. Hij vloog als een vlinder en stak als een bij, ik daarentegen ben net een haai. Scheur iemand open en inject een spionage-chip, daarna bevinden ze zich permanent in een dip.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is goffetomme, goffetomme.
zwaaien zwaaien zwaaien, draaien draaien draaien
Ah, dan is het goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:04 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Daar wil je niet aan beginnen. Kreeg laatst nog een smsje van Muhammed Ali, hij schreef dat hij mij wou beminnen. Hij vloog als een vlinder en stak als een bij, ik daarentegen ben net een haai. Scheur iemand open en inject een spionage-chip, daarna bevinden ze zich permanent in een dip.
koeliejoelie. In dat geval steek ik er ook 1 aan.quote:
Crackkkkkquote:
FLquote:
Shit ik wist dat ik wat verkeerd deed. Ligt zeker aan de wietgeur die er in dit topic hangtquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is goffetomme, goffetomme.
zwaaien zwaaien zwaaien, draaien draaien draaien
quote:
Hoe is heeet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
koeliejoelie. In dat geval steek ik er ook 1 aan.
[..]
Crackkkkk
[..]
FL
[..]
Shit ik wist dat ik wat verkeerd deed. Ligt zeker aan de wietgeur die er in dit topic hangt
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nope, dat kind heeft geen manieren en kan alleen maar zieken en schelden.
Post-nataal aborteren.want manieren hebben natuurlijk niks te maken met opvoeding broterhamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarnaast ben je ook wel blind als je niet ziet dat dat wijf het helemaal verkeerd aanpakt, ze speelt in op het geweten van een kind van 8 en praat met haar als een volwassene "door haar met de feiten te confronteren", kom op zeg
ik zou me toch heel sterk bedenken of ik zo'n begeleidster wel in mijn instituut zou willen hebben
een boos gezicht?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
koeliejoelie. In dat geval steek ik er ook 1 aan.
[..]
Crackkkkk
[..]
FL
[..]
Shit ik wist dat ik wat verkeerd deed. Ligt zeker aan de wietgeur die er in dit topic hangt
[..]
Ja best lekkerquote:
Volgens mij heb ik iets gemist. Is het het teruglezen waard?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef Mano_ het volgende:
Trouwens, wat is er mis met dit topic?
Ga daar baggeren dan
Ik wilde de indruk wekken dat het een joint is, maar eigenlijk is het een geurkaars.quote:
ik raak in de war van jouquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best lekkerMet jou?
![]()
Hoe is uw vakantie?
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist. Is het het teruglezen waard?
[..]
Ik wilde de indruk wekken dat het een joint is, maar eigenlijk is het een geurkaars.
Ja wel lekker. Afgelopen drie weken heel fijn gehadquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best lekkerMet jou?
![]()
Hoe is uw vakantie?
[..]
[..]
Ik wilde de indruk wekken dat het een joint is, maar eigenlijk is het een geurkaars.
Ik kan het je zo wel uitleggen flipsjebabequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best lekkerMet jou?
![]()
Hoe is uw vakantie?
[..]
[..]
Doet er niet toe. Die vrouw geeft dat kutkind geen enkele aanleiding om zo tekeer te gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
want manieren hebben natuurlijk niks te maken met opvoeding broterham
daarnaast ben je ook wel blind als je niet ziet dat dat wijf het helemaal verkeerd aanpakt, ze speelt in op het geweten van een kind van 8 en praat met haar als een volwassene "door haar met de feiten te confronteren", kom op zeg
ik zou me toch heel sterk bedenken of ik zo'n begeleidster wel in mijn instituut zou willen hebben
Nee hoor, alleen wat mensen die zich vervelen, hier komen (prima hoor) en na een terechte opmerking van Fopje kinderachtig gaan doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best lekkerMet jou?
![]()
Hoe is uw vakantie?
[..]
[..]
Oh, die lijkt mij ook lekker joh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
goffetomme lekker goffetomme
kroket kroket kroket, sigaret sigaret sigaret
dus is het kind de schuldige van de slechte opvoeding? kijk eerst maar eens naar die ouders danquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Die vrouw geeft dat kutkind geen enkele aanleiding om zo tekeer te gaan.
Manieren hebben alles te maken met opvoeding. Dit kind lijkt daar aardig wat van gemist te hebben.
Ik drink normaal nooit zulke shizzle, teveel suikers dit dat. Maar het is wel godlike lekker zeg, donders.quote:
Hoeveel drink je dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik drink normaal nooit zulke shizzle, teveel suikers dit dat. Maar het is wel godlike lekker zeg, donders.
kunt kunt kunt, blunt blunt blunt
:Squote:Op maandag 5 augustus 2013 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
blegh dubbel frisdas wel zo smerig he
Dat kind is de schuldige van het schelden ja. Uiteindelijk komt het door de ouders, dat ben ik met je eens, maar die zijn er in dat filmpje niet bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dus is het kind de schuldige van de slechte opvoeding? kijk eerst maar eens naar die ouders dan
(neemt niet weg dat ik haar heel hard zou straffen of door het raam zou smijten) maar die begeleidster moet dat kind behandelen als een kind en niet als een gelijke, en ze gaat zelf de "welles-nietes" discussie aan
ze had het gewoon moeten afkappen en dat kind laten afkoelen want zo behandel je een kind van 8 dat boos is namelijk
Denk dat het de gemiddelde blower weinig uitmaaktquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
Wanneer blowen jullie eigenlijk meer? In de zomer of in de winter? Roken als het warm is lijkt me zwaar scheisse.
uit verslagenheid ja, ze kan er niks meer mee dus kapt ze het af. als begeleider in zo'n instelling moet je gewoon zeggen "ik praat met je als je weer afgekoeld bent". dan kan het kind flippen en gaan schreeuwen en wat dan ook maar jij betrekt je je er als begeleider niet meer inquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat kind is de schuldige van het schelden ja. Uiteindelijk komt het door de ouders, dat ben ik met je eens, maar die zijn er in dat filmpje niet bij.
Die begeleidster kapt het ook af, dat is juist de reden waarom dat kind begint te ragen. Als je daar aan toegeeft is het einde zoek en staat ze over 5 jaar passanten na te roepen in het park. Dan is het zielige kansarme jeugd die het allemaal niet gegund is.
Zoiets moet je gelijk aanpakken. Ouders bellen, kind laten ophalen en nooit meer binnen laten. Laat haar ouders maar voelen dat ze verzaakt hebben het kind op te voeden.
Ik kon ook wel eens boos worden op de leraar, maar dan noemde ik hem hooguit 'stommerd'. En binnen de kortste keren stonden m'n ouders op de stoep om me eens goed de waarheid te vertellen.
Roken doe ik idd een stuk minder als het warm is, maar als ik geblowd heb rook ik bijna niets meer. Een jointje is juist lekker in het zonnetjequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
Wanneer blowen jullie eigenlijk meer? In de zomer of in de winter? Roken als het warm is lijkt me zwaar scheisse.
maakt niet zo bar veel uit i guessquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
Dit soort reacties maken het niet gezelligerquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Waar is moira om dit topic te redden
Mama moiraquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef krullenbolletje het volgende:
In de zomer, maar ik blow ook niet zo veel. Alleen voor de gezelligheid met anderen, dus dan meer in de zomerquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
Haar laptop was ripquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef krullenbolletje het volgende:
winter, en dan binnen zitten voor de sneeuw en keaton henson luisterenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Fopje het volgende:
Ok, dat ben ik wel met je eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
uit verslagenheid ja, ze kan er niks meer mee dus kapt ze het af. als begeleider in zo'n instelling moet je gewoon zeggen "ik praat met je als je weer afgekoeld bent". dan kan het kind flippen en gaan schreeuwen en wat dan ook maar jij betrekt je je er als begeleider niet meer in
ben het verder volledig met je eens hoor, zoiets zou ik nooit in mijn instelling willen hebben, ik skim nu kort door die reportage en dat meisje is zwaar verneukt in d'r hoofd. inderdaad gevalletje van flink op d'r bek klappen. maar dat wijf had het gewoon anders moeten aanpakken
Als ik zou blowen zou ik ook echt een winterblower zijn denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
winter, en dan binnen zitten voor de sneeuw en keaton henson luisteren
nee, tuig van de richel hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ok, dat ben ik wel met je eensHoewel ik het ws ook niet helemaal correct zou aanpakken, ik zou gewoon weglopen
Dacht even dat je dat kind aan het verdedigen was
pas die joint Gquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ik zou blowen zou ik ook echt een winterblower zijn denk ik
Idd, alleen met een joint kan ik hendig een uur doen, dus dan heb ik geen last van de rook/benauwdheid. Peuken wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die rook altijd meer verstikkend ofzo in de zomer.. Omdat het al zo benauwd is denk ik. Maar weet eigenlijk niet, 's avonds maakt dat dan weer niet uit.
Dat zou ik dus ook denken, zit je helemaal versuft te zweten in de pokkehitte en dan ook nog een joint opsteken...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die rook altijd meer verstikkend ofzo in de zomer.. Omdat het al zo benauwd is denk ik. Maar weet eigenlijk niet, 's avonds maakt dat dan weer niet uit.
HA HA HA IK WAS ER LEKKER AL VANAF POST #0 VAN HET EERSTE TOPIC!!!1!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was er al vanaf het 11e stoners-topic
Alles hebt z'n voor en tegens, winter is te koude handen om te draaienquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er wel en niet zitten, maar het had gewoon zo'n typische heerlijke stonersfeer vanaf dag 1, en als jan en alleman gezellig mee kan posten kan dat weleens de dooddoener daarvan zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA HA HA IK WAS ER LEKKER AL VANAF POST #0 VAN HET EERSTE TOPIC!!!1!!
oh wacht![]()
Nou, lieve kinders... Is er weer eens gezeur? Moet mama weer wat oplossen?
Wat is allemaal kebeurt? Samenvattingen plz.
Ga zo tukken en 3 topics doorlezen is me deze avond iets te veel
Ik hoop niet dat dit hetzelfde wordt als met de nachtbagger weetje. Nachtbagger dood, NB'ers hier, JNG dood, JNG'ers hier?
Allemaal leuk en aardig enzo maar het is nooit mijn bedoeling geweest om dit een ordinaire slowchat te laten zijn, anders zat er ook al lang en breed een slotje op bij het eerste deel ofzo.
Stoners will be stoners and stoners will be stoned.
Dus eerst allemaal even een lekkere joint roken voor we verder gaan![]()
Ik hoor het in de verte. Ik hoop dat het volop hierheen komt want onweerquote:
die iiiiiiijsssskoude lucht die je inademt na een hijsquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Alles hebt z'n voor en tegens, winter is te koude handen om te draaienMaar tegelijketijd kan het best mooi zijn om stoned door dichtgesneeuwde plekken te lopen. In de zomer is het heerlijk om een blow te roken in de zon maar de zon kan vervelend worden als je knetter bent
nog nooit geprobeerd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Alleen 3x spacecake ofzo. Nooit een sigaret of een joint aan mijn mond gehad. Wil het wel eens gaan proberen binnenkort..quote:
Neeh man heerlijk chill aan het water als het dan nog net zo warm is dat je lekker in je shirt buiten kan liggenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook denken, zit je helemaal versuft te zweten in de pokkehitte en dan ook nog een joint opsteken...
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA HA HA IK WAS ER LEKKER AL VANAF POST #0 VAN HET EERSTE TOPIC!!!1!!
oh wacht![]()
Nou, lieve kinders... Is er weer eens gezeur? Moet mama weer wat oplossen?
Wat is allemaal kebeurt? Samenvattingen plz.
Ga zo tukken en 3 topics doorlezen is me deze avond iets te veel
Ik hoop niet dat dit hetzelfde wordt als met de nachtbagger weetje. Nachtbagger dood, NB'ers hier, JNG dood, JNG'ers hier?
Allemaal leuk en aardig enzo maar het is nooit mijn bedoeling geweest om dit een ordinaire slowchat te laten zijn, anders zat er ook al lang en breed een slotje op bij het eerste deel ofzo.
Stoners will be stoners and stoners will be stoned.
Dus eerst allemaal even een lekkere joint roken voor we verder gaan![]()
Sorry babequote:
Waar ben je heen geweest? En ja volle bak werken doe ik ook weer. Tik atm al 70 uur aan in 10 dagen tijdquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel lekker. Afgelopen drie weken heel fijn gehad. Nu weer volle bak werken maar is ook wel weer nodig.. Gaat wel zooo snel he
.
En jouw vakantie? Ben je nog weggeweest?
Joint, en lekker rustig an doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Alleen 3x spacecake ofzo. Nooit een sigaret of een joint aan mijn mond gehad. Wil het wel eens gaan proberen binnenkort..
Natuurlijk vuurwerkquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik hoor het in de verte. Ik hoop dat het volop hierheen komt want onweer
Ik heb wel een keertje in bad geblowd, was ook best wel fijn voro de verandering zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
Maar het is best lekker om je buitenbad te hebben staan, daar met een joint in te liggen en een biertje erbij en chille muziek en mensen enzo
en hoe beviel die spacecake?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Alleen 3x spacecake ofzo. Nooit een sigaret of een joint aan mijn mond gehad. Wil het wel eens gaan proberen binnenkort..
Ik zou bang zijn dat ik zou verzuipenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een keertje in bad geblowd, was ook best wel fijn voro de verandering zo
jij woont in het zuiden/oostenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik hoor het in de verte. Ik hoop dat het volop hierheen komt want onweer
Ja, niet veel bijzonders hoor. Tsjokkie zn ouders waren op vakantie dus twee weekjes daar in huis. Maar wel super chill gewoon even zo'n huis voor jezelf en tuin en allesquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry babe
[..]
Waar ben je heen geweest? En ja volle bak werken doe ik ook weer. Tik atm al 70 uur aan in 10 dagen tijd_!
Jaa ben al weggeweest! Was super chill
Ik weet niet maar verzuipen als je stoned in bad zit?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik zou verzuipen
Ja daarom, gezellig komen buurten kan prima, maar moet wel bij stoners blijven in de grote lijnenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er wel en niet zitten, maar het had gewoon zo'n typische heerlijke stonersfeer vanaf dag 1, en als jan en alleman gezellig mee kan posten kan dat weleens de dooddoener daarvan zijnMaargoed best gezellig zo verder
Oh, ik denk dat jij dan wat meer blowt dan ik.. En ik was niet alleen, scheelt ook welquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik zou verzuipen
Nope, in het westen. Volgens buienradar heeft het ons dorpje precies met 1km gemistquote:
Zonder grappen man, je kan gewoon verzuipen in een badkuipquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik weet niet maar verzuipen als je stoned in bad zit?
Dat was echt gruwelijk. 1x (de 2e keer) had ik iets te veel genomen denk ik. At ik om 7 uur een plakje. En heb tot half 4 s'nachts wakker gelegen met hartkloppingen en dat mijn hart echt als een dildo tekeer ging.quote:
Stoned douchenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een keertje in bad geblowd, was ook best wel fijn voro de verandering zo
Niet dan, hoe is het verder trouwens? En met het fixen van een werkende computer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daarom, gezellig komen buurten kan prima, maar moet wel bij stoners blijven in de grote lijnen
Mijn grootste nachtmerrie is vanaf dag 1 al dat het een bagger SC zou worden waarin mensen gaan haten op elkaar enzo
Dat werd het niet, waarvoor dankMaar dat willen we allemaal ook zo houden jatchoggg
Muah valt wel meequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat jij dan wat meer blowt dan ik.. En ik was niet alleen, scheelt ook wel
Dat geloof ik wel ja, maar ik heb als ik stoned ben water betreed, wel zodanig wakker blijf dat ik écht niet verdrink of wat dan ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonder grappen man, je kan gewoon verzuipen in een badkuip
Dát vind ik ook lekker ja. Wel de douche bij mn ouders want hier is 't een pisstraaltjequote:
jah klopt je kunt beter koekjes of van die cupcakes nemenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat was echt gruwelijk. 1x (de 2e keer) had ik iets te veel genomen denk ik. At ik om 7 uur een plakje. En heb tot half 4 s'nachts wakker gelegen met hartkloppingen en dat mijn hart echt als een dildo tekeer ging.
Maar dat schijnt het nadeel van spacecake te zijn; moeilijk te doseren
Ja dat vind ik ook en zo een beetje iedereen zegt dat dat heerlijk isquote:
Ook dat kan al super relaxed zijn jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, niet veel bijzonders hoor. Tsjokkie zn ouders waren op vakantie dus twee weekjes daar in huis. Maar wel super chill gewoon even zo'n huis voor jezelf en tuin en alles.
Oke, zoveel werk ik niet.. dat is écht veel. Oh, waarheen?
kaasquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Boterham roosteren en kaas erop doen terwijl het begint te regenen
Waarom zou je bang zijn om te verdrinken in bad dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muah valt wel meeBlow meestal 2 keer per maand ofso, alleen mijn 3e examenweek wat meer geblowed. Zo stom geweest om 5 gram te halen, wat ik never nooit snel op krijg
Dus toen wel wat meer
haal nooit meer zo veel
Wanneer ga jij voor mij eens een jointje draaienquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nope, in het westen. Volgens buienradar heeft het ons dorpje precies met 1km gemist
hier is het vet aan het flitsen enzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
Hier ging de onweer echt ontzettend flink tekeer net, nu is het afgelopen maar hoop eigenlijk dat het terugkomt
Ben je bruin?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook dat kan al super relaxed zijn jaEn zeker met dit weer ook nog
Haha ja nu gelukkig ook weer een weekje vrijEn zuid frankrijk
Jawelquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jah klopt je kunt beter koekjes of van die cupcakes nemenMaar verder ook niet chill of lekker ofzo?
Ah oke, nee.. ga dan maar op een waterbed liggen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef stefanhaan het volgende:
Nja als ik echt goed stoned ben word ik zo lam als wat, en kan ik me moeilijk bewegen en shit. Dan ga ik gewoon languit op de/het bank/vloer/bed liggen of gras ofso. En dan lekker beetje wegdromen en shit.
Omdat ik echt heel lam word, en ook echt keren gehad heb dat ik echt stokstijf stil gelegen heb zonder dat ik echt kon bewegen zonder bang te zijn dat ik zou vallen enzo. Dus ik ga dan niet in een badkuipquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou je bang zijn om te verdrinken in bad dan?
M'n douche is een beetje naar de kloten, als de verwarming niet aan staat heb ik steeds 2 minuten warm, 2 minuten koud waterquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dát vind ik ook lekker ja. Wel de douche bij mn ouders want hier is 't een pisstraaltje. Dat lijkt me dan ook weer juist lekker in de zomer
ahhquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, nee.. ga dan maar op een waterbed liggen.
Breng me niet op ideeën!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
M'n douche is een beetje naar de kloten, als de verwarming niet aan staat heb ik steeds 2 minuten warm, 2 minuten koud waterMaar met deze temperaturen + stoned is dat best wel chill eigenlijk
watquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Fopje het volgende:
mijn hart echt als een dildo tekeer ging
Neuh, doe mn best maar schiet niet op. Ik kom dan ook van schaap-wit afquote:
Whut?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ahhEn dan iemand er naast die de hele tijd op en neer springt?
Hier willen we geen (?) details over horen denk ikquote:
Hehehe das wel heel witquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, doe mn best maar schiet niet op. Ik kom dan ook van schaap-wit af
[..]
Whut?
Nee, gewoon liggen. Muziekje aan je kent het wel
Nja die ligt nog een beetje te chillen in Lelystad bij Mono's broer die er verder ook niks mee kanquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet dan, hoe is het verder trouwens? En met het fixen van een werkende computer?
helaas geen waterbed present, ben toch geen rijke tata of welquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, doe mn best maar schiet niet op. Ik kom dan ook van schaap-wit af
[..]
Whut?
Nee, gewoon liggen. Muziekje aan je kent het wel
Hihi voor mij heeftie al eens een jointje gedraaidquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij voor mij eens een jointje draaien
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihi voor mij heeftie al eens een jointje gedraaid
Klinkt gezellig, sterkte in de hevige strijdquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja die ligt nog een beetje te chillen in Lelystad bij Mono's broer die er verder ook niks mee kan
Moet ergens een cd'tje met de fabrieksinstellingen weten te hosselen, de laptop nog ophalen uit Lelystad, dan 'm in veilige modus opstarten en hopen dat we er dan in komen (vorige keer kwam ik niet eens op m'n bureaublad), en dan alle shit op een externe hard disc zetten, en dan teruggaan naar fabrieksinstellignen, en als dat niet wil nieuwe windows erop. Maar als we 'm er nieuw op gaan zetten moet dat wss illegaal, en ik haat illegale windows versies
Dus dat kan nog wel even duren![]()
Kut leven![]()
Ik mis mijn laptop
Mja verder alles goed welmet jou?
Iig van mij, da's het belangrijkstequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet eens van wie ik allemaal een joint in mijn mond heb gehad
Godverdomme een joint in je handen geduwd krijgen terwijl je er al eentje aan het roken bent die je in je handen geduwd kreeg terwijl je een joint probeert te draaien, jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iig van mij, da's het belangrijkste
Sowieso van iedereen van de stoners wel, bij de meet iigpuff puff pass, all the fuckin' time
techneutenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja die ligt nog een beetje te chillen in Lelystad bij Mono's broer die er verder ook niks mee kan
Moet ergens een cd'tje met de fabrieksinstellingen weten te hosselen, de laptop nog ophalen uit Lelystad, dan 'm in veilige modus opstarten en hopen dat we er dan in komen (vorige keer kwam ik niet eens op m'n bureaublad), en dan alle shit op een externe hard disc zetten, en dan teruggaan naar fabrieksinstellignen, en als dat niet wil nieuwe windows erop. Maar als we 'm er nieuw op gaan zetten moet dat wss illegaal, en ik haat illegale windows versies
Dus dat kan nog wel even duren![]()
Kut leven![]()
Ik mis mijn laptop
Mja verder alles goed welmet jou?
Dat viel wel mee, en het was er maar een. Tevens zal ik m'n volgende joint op de foto zetten want ze zijn niet altijd zo klein verdeuriequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Echt he, van die lieve kleine fiepertjes
Idd, ik was volgens mij continu aan het draaienquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso van iedereen van de stoners wel, bij de meet iigpuff puff pass, all the fuckin' time
Wheeee ik (en mono vast ook) mis jullie ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, sterkte in de hevige strijd [ afbeelding ] En ja ook goed hoor, maar we missen jou en mono hier wel een beetje
Ook vrij triest, maar 't zal wel wennen zijn om elkaar niet meer 3 keer per dag kapot te kunnen neukenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wheeee ik (en mono vast ook) mis jullie ook
Maar we genieten nu ook nog ff van de tijd samen, gezien hij straks heulemaal naar Groningen gaat en we wss nooit geld en tijd hebben om naar elkaar toe te komen
Maar als hij dus in Groningen woont/werkt, en ik hier in ede woon/werk, en hij daar z'n PC en laptop met internet heeft, en ik hier m'n laptop weer werkend met internet heb, dan zullen we vast allebei weer een stuk meer online zijn
Lees: al onze vrije tijd op FOK! besteden![]()
Mooizoquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer u wilt. U vraagt wij draaien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij voor mij eens een jointje draaien
Daarom wordt het dan weer samen ONZ domineren like old timesquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ook vrij triest, maar 't zal wel wennen zijn om elkaar niet meer 3 keer per dag kapot te kunnen neuken
WAT IS ER NOU?!!?!!?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Flips zit unscrewed te versieren mensen
Zeg maar wie ik klapjens moet gevenquote:
HALLO HALLO WAT IS ER MET ISKETCH DAN GVD HEIDENEquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Studeur het volgende:
Wie komt er tekenen?
http://flockdraw.com/stoners
Jo weltrusten, en geef mono een pijpbeurt namens mij, dat je dat ook echt achteraf tegen 'm zegt okay?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom wordt het dan weer samen ONZ domineren like old times
Ik ga nog ff een jointje roken en de nieuwe Dexter kijken, wellicht nog even wat batsen, en dan slapenMorgen en overmorgen weer van 9 tot half 6 werken
Slaap zacht mijn lieve schatjons
En als jullie nou Mono helpen met een kamer in Groningen zoeken en mijn laptop weten te maken, ben ik binnen no time weer hele avonden kansloos online, reageer ik weer overal op tot in den treure, en ben weer bij elke TC aanwezig
wheheliefde
![]()
Mijn zoon flirt met mijn...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Dit is veel leuker kom maar kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg maar wie ik klapjens moet geven![]()
[..]
HALLO HALLO WAT IS ER MET ISKETCH DAN GVD HEIDENE
Oh em geequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wanneer u wilt. U vraagt wij draaien.
Neuk zequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom wordt het dan weer samen ONZ domineren like old times
Ik ga nog ff een jointje roken en de nieuwe Dexter kijken, wellicht nog even wat batsen, en dan slapenMorgen en overmorgen weer van 9 tot half 6 werken
Slaap zacht mijn lieve schatjons
En als jullie nou Mono helpen met een kamer in Groningen zoeken en mijn laptop weten te maken, ben ik binnen no time weer hele avonden kansloos online, reageer ik weer overal op tot in den treure, en ben weer bij elke TC aanwezig
wheheliefde
![]()
Moet je plassen?quote:
Dat mag wettelijk gezien nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Flippieequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg maar wie ik klapjens moet geven![]()
Hihi is goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jo weltrusten, en geef mono een pijpbeurt namens mij, dat je dat ook echt achteraf tegen 'm zegt okay?
thanksquote:
jawelquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij houdt toch van het stevige werk?
oehquote:
#flipsforpresidentquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jawel
[..]
oeh
[..]