Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Hm.. eens. Maar zo af en toe is dikke prima. Als t maar bij af en toe blijft..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Doe mij maar (hyper)actieve.
Ik kan dat gewoon niet handelen, draadje verkeerd in the mind I guess.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm.. eens. Maar zo af en toe is dikke prima. Als t maar bij af en toe blijft..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat moet ik doen, moppen vertelen bij haar graf?
Maakt me niet uit wie er zit maar de sfeer gaat in een keer naar de kloten zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga wel weg dan als jullie zo'n hekel hebben aan jng users
Ik poste ook wel eens in die SC als het overal dood was. Mag ik nog op je feestje komen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Snowbells het volgende:
2 jng mensen hier en de sfeer is meteen voor de meesten verpest.
plebquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
The Morning, a song by The Weeknd on Spotify.
Blijf gewoon.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga wel weg dan als jullie zo'n hekel hebben aan jng users
Ga huilen jongequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik poste ook wel eens in die SC als het overal dood was. Mag ik nog op je feestje komen?
Ja, wat nou als zo'n meisje zegt dat ze gewoon heel erg moe is? Mag 't dan wel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet handelen, draadje verkeerd in the mind I guess.
Jij bent de uitzondering op sommige regels.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik poste ook wel eens in die SC als het overal dood was. Mag ik nog op je feestje komen?
Bij zowat alle chicks die ik stoned heb gezien neemt het drama flink toe in proportie tot de hoeveelheid wiet of hasj, ik ben het met je eens dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Doe mij maar (hyper)actieve.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Bovendien zijn de meeste chicks die smoken van die onverzorgde vieze wijven
Als je alleen maar gaat zeiken flikker dan lekker op manquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook nieuws voor je. Ik heb zo'n neuspiercing he, maar daar zit nu weer een ringetje in. Verzorg 'm wel goed hoor!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Valt vies tegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
grappig manquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind dit een vervelende reactie van jou. Doe eens normaal.quote:
Ik had moeten wachten en hem in dit topic moeten zetten, nu ging hij een beetje verloren.quote:
Ik zie dat verschil denk ik wel. In Albufeira gingen van die Britse buurmeisjes ook van een of andere Jamaicaan van die rotzooi kopen, zaten ze een beetje stoned te wezen bij ons op het terras en balkon. Vind dat echt maar niks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat nou als zo'n meisje zegt dat ze gewoon heel erg moe is? Mag 't dan wel?
Zolang die niet in de weg hangtquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuws voor je. Ik heb zo'n neuspiercing he, maar daar zit nu weer een ringetje in. Verzorg 'm wel goed hoor!!
Oh, als ze dan ineens anders worden ik ook niet. Of ik moet zelf stoned zijn maar dat ben ik eigenlijk never nooit bij andere mensen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een vervelende reactie van jou. Doe eens normaal.
[..]
Ik had moeten wachten en hem in dit topic moeten zetten, nu ging hij een beetje verloren.
[..]
Ik zie dat verschil denk ik wel. In Albufeira gingen van die Britse buurmeisjes ook van een of andere Jamaicaan van die rotzooi kopen, zaten ze een beetje stoned te wezen bij ons op het terras en balkon. Vind dat echt maar niks.
Niks houd je tegen om hem nogmaals te posten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had moeten wachten en hem in dit topic moeten zetten, nu ging hij een beetje verloren.
[..]
Ik zie dat verschil denk ik wel. In Albufeira gingen van die Britse buurmeisjes ook van een of andere Jamaicaan van die rotzooi kopen, zaten ze een beetje stoned te wezen bij ons op het terras en balkon. Vind dat echt maar niks.
die van geenstijl?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
ey hoe heette dat filmpje ook alweer met zo'n gestoorde fatima die voor bureau jeugdzorg staat en heel hard staat te roepen dat ze haar kinderen terug wil?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ja en tof.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
iemand jack the giant slayer al gezien?
weet ik niet meer maar is gefilmd door een vrouw volgens mij (je ziet haar niet) en die gestoorde vrouw heeft zo'n poster met foto's van haar kinderenquote:
Lijkt mij een aids filmquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
iemand jack the giant slayer al gezien?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die dubbeldrank van appelsientje is zo lekker he.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Lol, wel opvallend ja dat het hier tijden goed ging en nu dit.
sorryquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn observatie: mensen hier stellen zich aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
oh nee dan nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik niet meer maar is gefilmd door een vrouw volgens mij (je ziet haar niet) en die gestoorde vrouw heeft zo'n poster met foto's van haar kinderen
dat was niet mijn vraagquote:
eyquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |