Homo's in de voetbalwereld zijn gewoon enkele uitzonderingen. Hier en daar zul je er een paar hebben. Maar de mensen die roepen dat in elk elftal een homo rondloopt want 'dat zeggen de cijfers' zijn gewoon domkoppen van de bovendste plank.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, je mag best zeggen dat je de Gay Pride wat overtrokken vindt, je vraagtekens zetten bij de mate waarin dit bijdraagt aan de homo acceptatie, enzovoort. V/d Gijp presenteert zich echter als de Nederlandse Ahmadinejad door te beweren dat er geen enkele homo in het voetbal te vinden zijn. Prima hoor, maar daarmee maak je natuurlijk eerder jezelf belachelijk. Er zijn best statistische redenen om aan te nemen dat er in het voetbal relatief minder homo's zullen zijn dan onder de gehele populatie, maar zo extreem als v/d Gijp het wil hebben, dat is natuurlijk kolder.
Jij hebt duidelijk nooit naar de Serie A gekeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Homo's in de voetbalwereld zijn gewoon enkele uitzonderingen. Hier en daar zul je er een paar hebben. Maar de mensen die roepen dat in elk elftal een homo rondloopt want 'dat zeggen de cijfers' zijn gewoon domkoppen van de bovendste plank.
Heel toevallig werkt mijn vriendin als kapster in de Bijenkorf(Peetoom), en zo goed als al haar mannelijke collega's zijn homo's. Wat dat betreft heeft Gijpie daarin ook gewoon gelijk.
Dat verbaast me geenszins, nochtans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef satecl het volgende:
Heel toevallig werkt mijn vriendin als kapster in de Bijenkorf(Peetoom)
Maar waarom nemen mensen hem zo serieus? Die gast lult altijd, al voor jaren! Ik vind het echt overdreven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, je mag best zeggen dat je de Gay Pride wat overtrokken vindt, je vraagtekens zetten bij de mate waarin dit bijdraagt aan de homo acceptatie, enzovoort. V/d Gijp presenteert zich echter als de Nederlandse Ahmadinejad door te beweren dat er geen enkele homo in het voetbal te vinden zijn. Prima hoor, maar daarmee maak je natuurlijk eerder jezelf belachelijk. Er zijn best statistische redenen om aan te nemen dat er in het voetbal relatief minder homo's zullen zijn dan onder de gehele populatie, maar zo extreem als v/d Gijp het wil hebben, dat is natuurlijk kolder.
Nee maar nu insinueer jij weer dat elke ijdeltuit een vuile nicht is. En die ervaring heb ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit naar de Serie A gekeken.
De reacties zijn wat overtrokken, inderdaad; het is gebruikelijk dat gasten in praatprogramma's wedijveren om de grootste onzin te vertolken, en van der Gijp speelt simpelweg in op vooroordelen die leven bij een deel van de kijkers van het programma.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar waarom nemen mensen hem zo serieus? Die gast lult altijd, al voor jaren! Ik vind het echt overdreven.
'Vuile nicht'?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee maar nu insinueer jij weer dat elke ijdeltuit een vuile nicht is. En die ervaring heb ik niet.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef satecl het volgende:
Hahah wat een zeikerds op TwitterBinnenkort komt Korfbal International op de VARA met Arie Boomsma en Jan Kooijemans. Dan gaan ze dat toch lekker kijken!?
VI = BACK
VI HOOLIGANS!!!! EN WIE NIET SPRINGT IS HOMOFIEL!!
[ afbeelding ]
Dat heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat er o.a. vanuit de KNVB wordt geprobeerd om het voetbal een homovriendelijker imago te geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar waarom nemen mensen hem zo serieus? Die gast lult altijd, al voor jaren! Ik vind het echt overdreven.
Ik geloof ook niet dat ik mij negatief heb uitgelaten over de persoonlijke hygiëne van Italiaanse voetballers.quote:
Natuurlijk ligt het onder het landelijk gemiddelde, maar geloof me - ik ken er 2 (en nee niet bepaald random amateur of Jup League spelers) die bi/gay zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Homo's in de voetbalwereld zijn gewoon enkele uitzonderingen. Hier en daar zul je er een paar hebben. Maar de mensen die roepen dat in elk elftal een homo rondloopt want 'dat zeggen de cijfers' zijn gewoon domkoppen van de bovendste plank.
Het idee alleen al om een boek uit je kast te halen, op de grond leggen, een foto ervan maken en vervolgens te gaan delen op Twitter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet wel heel dom zijn wil je dat 'grapje' leuk vinden.
Ik denk dat ik maar eens wat water over mijn bed moet gooien. Dan even een fotootje maken, delen op twitter en erbij schrijven: ''IK HEB EEN WATERBED HIHIHIHIHIH''.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Het idee alleen al om een boek uit je kast te halen, op de grond leggen, een foto ervan maken en vervolgens te gaan delen op Twitter.
Matthijs Ijsseldijk is beter dan Theo Maassen en al die andere cabaretiers bij elkaar.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RT: Ik denk dat ik maar eens wat water over mijn bed moet gooien. Dan even een fotootje maken, delen op twitter en erbij schrijven: ''IK HEB EEN WATERBED HIHIHIHIHIH''.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Gijp heeft gewoon gelijk. In de voetbalwereld heb je nauwelijks homo's, in de modewereld nauwelijks hetero's.
Het zullen er ongetwijfeld minder zijn dan het gemiddelde aantal onder de bevolking. Misschien om de sport op zich, maar ik denk meer om de kortzichtigheid en het paranoide gedrag van voetballers dan dat het gaat om de soort sport.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het onder het landelijk gemiddelde, maar geloof me - ik ken er 2 (en nee niet bepaald random amateur of Jup League spelers) die bi/gay zijn.
Hoor via hen op welke schaal het in de top van het voetbal voorkomt, is iets wat in die 'scene' wel redelijk bekend is van elkaar. En laat me zo zeggen; nee, niet 3 per ploeg, maar aanzienlijk meer dan Gijp ons wil doen geloven..
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Gijp heeft gewoon gelijk. In de voetbalwereld heb je nauwelijks homo's, in de modewereld nauwelijks hetero's.
welke ICT stagiaire is daar mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:44 schreef Kopsterk het volgende:
Hé, www.vi.nl heeft een nieuwe lay-out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |