abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129744513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:35 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hij is fan van Telstar.
Telstar heeft geen fans.
pi_129745240
Wat een gedoe weer over Gijp, het was wel weer te verwachten in deze komkommertijd. Niet al te slim dat ze zo lang over dat homo gedoe door gingen.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:22:30 #153
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129745764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik snap Gijp en Derksen ook wel. Dit is allemaal zo geforceerd en politiek correct dat ik er ook jeuk van krijg. Het zal best dat er relatief minder homo's in het profvoetbal zijn dan in het ballet, maar dat doet er in feite niet zo veel toe. Dat je in 40 jaar nooit een homo bent tegengekomen duidt waarschijnlijk eerder op een taboe dan op een extreem klein percentage homo's. Daarom is het goed dat er wat aandacht voor is, en dat mensen zich uitspreken tegen achterlijke vooroordelen. Maar het moet wel een vrijwillige beslissing zijn.

Wij kunnen wel allemaal heel graag willen dat het taboe doorbroken wordt, maar het is nogal makkelijk om vanaf de zijlijn mensen te pushen om uit de kast te komen als je zelf niet met de gevolgen hoeft om te gaan. Echter als je daar de nadruk op legt, zoals Johan Derksen doet, kan dat ook wel weer overkomen alsof je de status quo in stand wilt houden. Dat is niet het geval, hij beschouwt de zaak gewoon realistisch. Helaas is het zo dat als iedereen dat doet, er nooit wat verandert. Er zal dus iemand de eerste moeten zijn. Laat dat maar iemand zijn die dat uit zichzelf doet, en niet iemand die zich geroepen voelt vanwege een publiciteitsstunt.
De spijker op zijn kop.

Ik vind het een prima initiatief om als KNVB de gay pride te steunen. Doen ze dergelijke dingen niet, hoor je weer dat de homo's uit de voetballerij geweerd worden of dergelijke onzin.

Maar wat (vooral) Gijp nu doet werkt precies tegenovergesteld, door het zo te ridiculiseren. Het lijkt er inderdaad op dat hij er niet zoveel zin in heeft dat er voetballers uit de kast gaan komen. Is het nu echt zo moeilijk voor hem om een keer z'n bek te houden of om te zeggen dat het een goed initiatief is en verder niks?

Ik zie hem er nog voor aan om, als er bijvoorbeeld komende week een speler uit de kast komt, hem nog belachelijk te gaan maken ook als hij een keer een verkeerd gek sprongetje inzet en de bal mist.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:28:20 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129745893
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

De spijker op zijn kop.

Ik vind het een prima initiatief om als KNVB de gay pride te steunen. Doen ze dergelijke dingen niet, hoor je weer dat de homo's uit de voetballerij geweerd worden of dergelijke onzin.

Maar wat (vooral) Gijp nu doet werkt precies tegenovergesteld, door het zo te ridiculiseren. Het lijkt er inderdaad op dat hij er niet zoveel zin in heeft dat er voetballers uit de kast gaan komen. Is het nu echt zo moeilijk voor hem om een keer z'n bek te houden of om te zeggen dat het een goed initiatief is en verder niks?

Ik zie hem er nog voor aan om, als er bijvoorbeeld komende week een speler uit de kast komt, hem nog belachelijk te gaan maken ook als hij een keer een verkeerd gek sprongetje inzet en de bal mist.
Gijp kiest altijd de makkelijkste weg dat heeft hij zijn hele leven al gedaan, beetje trieste clown is het resultaat. Af en toe nog wel vermakelijk ook.
pi_129746244
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_129746678
Heeft VI geen samenwerking met Fox? Heb geen beelden gezien van de eredivisie....
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:02:36 #158
356891 Abed
hooggeleid
pi_129746690
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:02 schreef Stiggie het volgende:
Heeft VI geen samenwerking met Fox? Heb geen beelden gezien van de eredivisie....
Klopt.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_129747043
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

De spijker op zijn kop.

Het is prima om tegen dat geforceerde kleffe gedoe en pretentieuze geneuzel aan te schoppen. Als iedereen maar gaat roepen hoe goed het is dat ze namens 'het voetbal'met zo'n boot meevaren en dat het een geweldig initiatief is, ga je op een gegeven moment bijna vergeten dat het eigenlijk maar gewoon een gimmick is. Het komt op mij ook over als 'kijk ons eens tolerant zijn, wat goed he?'. Dat betekent niet dat het per sé slecht is maar je moet het wel een beetje relativeren en dat doen ze bij VI.

Verder is het gewoon dom gelul van Gijp. Misschien kan hij zich gewoon niet voorstellen dat mensen worstelen met eventueel uit de kast komen, omdat hij zich zelf nog nooit ergens druk om heeft gemaakt en overal schijt aan heeft. Het is gewoon not dun om homo te zijn in de voetballerij en daarom komt er geen enkele profvoetballer voor uit. Alsof het voetbal zo bijzonder is dat ipv 4-10% of whatever maar 0,1 procent homo is. :? Wat een kletspraat.

Genee wordt trouwens elke keer helemaal gek als er iets politiek incorrects gezegd wordt, dan gaat hij zich meteen distantiëren. Zal wel met zijn carrière te maken hebben. :')

Trouwens, als ik dit soort dingen dan weer lees bij dat stukje van De Telegraaf:

Wat afgelopen weekend door de KNVB is opgebouwd, wordt door Van der Gijp in 3 minuten VI weer afgebroken. Onwerkelijk..
— Bob van Oosterhout (@Bovano) August 5, 2013

Dan is mijn eerste reactie toch wel: ga huilen, dan krijg je een blokkendoos - zoals ze vroeger bij ons op het school plein zeiden. Wat een aanstellerij zeg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129747095
quote:
Zelfs Tijl Beckand durft deze 'grap' niet te maken.
pi_129747232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Wat afgelopen weekend door de KNVB is opgebouwd, wordt door Van der Gijp in 3 minuten VI weer afgebroken. Onwerkelijk..
— Bob van Oosterhout (@Bovano) August 5, 2013
Het woordje Onwerkelijk maakt het af _O-. Alsof er een politieke moord is gepleegd
pi_129747296
Mensen zoals Bob van Oosterhout :')
pi_129747374
Heerlijke uitzendingen met Hansie als Wilfred zich normaal gedraagt. :)
pi_129747380
Heb ik het nou gemist of ging het helemaal niet over Ajax?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:31:50 #165
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129747391
Hahah wat een zeikerds op Twitter :') Binnenkort komt Korfbal International op de VARA met Arie Boomsma en Jan Kooijemans. Dan gaan ze dat toch lekker kijken!?

_O_ VI = BACK _O_

VI HOOLIGANS!!!! EN WIE NIET SPRINGT IS HOMOFIEL!!

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_129747408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef satecl het volgende:
Hahah wat een zeikerds op Twitter :') Binnenkort komt Korfbal International op de VARA met Arie Boomsma en Jan Kooijemans. Dan gaan ze dat toch lekker kijken!?

_O_ VI = BACK _O_

VI HOOLIGANS!!!! EN WIE NIET SPRINGT IS HOMOFIEL!!

[ afbeelding ]
:D
pi_129747426
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef stoeltafel het volgende:
Heb ik het nou gemist of ging het helemaal niet over Ajax?
Het ging niet over Ajax, is dat erg?
pi_129747452
Niet erg wel apart. Normaal bespreek je toch even alle clubs.
pi_129747491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een gedoe weer over Gijp, het was wel weer te verwachten in deze komkommertijd. Niet al te slim dat ze zo lang over dat homo gedoe door gingen.
Niet slim? Ik ben blij dat ze zeggen wat ze echt menen. Al dat pretentieus gedoe van al die gemaakte BN'ers die zo over Gijp vallen. Wat een onzin. Het geeft aan hoe snel we in de afgrond donderen in dit land. Gijp en consorten zeggen iig waar het op staat. De rest op twitter wil alleen maar aandacht voor zich zelf :')!

De rest geeft politieke correcte antwoorden. Je hoeft maar 1 verkeerde scheet te laten hier en je doet wel iemand pijn. Wat een overdreven gelul ook zeg. Bah :N

En again, als je homo bent, wil je dan echt geassocieerd wordten met al die gasten daar op de gay pride? :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:36:11 #170
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129747527
Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat Homo's nog meer paranoide zijn dan Moslims. Dat is erg. Heel erg.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:36:25 #171
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129747536
Bovano twitterde op maandag 05-08-2013 om 20:42:36 VI (TV) moet serieus gaan uitkijken niet een schadelijk effect te hebben op alles waar voetbal écht voor zou moeten staan.. reageer retweet
Bob van Oosterhout, weer een nobody met een mening. :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:36:40 #172
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129747541
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat Homo's nog meer paranoide zijn dan Moslims. Dat is erg. Heel erg.
Nou nou, het is wat.
pi_129747549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef Slobeend het volgende:
Bovano twitterde op maandag 05-08-2013 om 20:42:36 VI (TV) moet serieus gaan uitkijken niet een schadelijk effect te hebben op alles waar voetbal écht voor zou moeten staan.. reageer retweet
Bob van Oosterhout, weer een nobody met een mening. :')
Maar mensen met een mening zijn er niet veel.
pi_129747593
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet slim? Ik ben blij dat ze zeggen wat ze echt menen. Al dat pretentieus gedoe van al die gemaakte BN'ers die zo over Gijp vallen. Wat een onzin. Het geeft aan hoe snel we in de afgrond donderen in dit land. Gijp en consorten zeggen iig waar het op staat. De rest op twitter wil alleen maar aandacht voor zich zelf :')!

De rest geeft politieke correcte antwoorden. Je hoeft maar 1 verkeerde scheet te laten hier en je doet wel iemand pijn. Wat een overdreven gelul ook zeg. Bah :N

En again, als je homo bent, wil je dan echt geassocieerd wordten met al die gasten daar op de gay pride? :D
Ach, je mag best zeggen dat je de Gay Pride wat overtrokken vindt, je vraagtekens zetten bij de mate waarin dit bijdraagt aan de homo acceptatie, enzovoort. V/d Gijp presenteert zich echter als de Nederlandse Ahmadinejad door te beweren dat er geen enkele homo in het voetbal te vinden zijn. Prima hoor, maar daarmee maak je natuurlijk eerder jezelf belachelijk. Er zijn best statistische redenen om aan te nemen dat er in het voetbal relatief minder homo's zullen zijn dan onder de gehele populatie, maar zo extreem als v/d Gijp het wil hebben, dat is natuurlijk kolder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:44:25 #175
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129747770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef heiden6 het volgende:
Verder is het gewoon dom gelul van Gijp. Misschien kan hij zich gewoon niet voorstellen dat mensen worstelen met eventueel uit de kast komen, omdat hij zich zelf nog nooit ergens druk om heeft gemaakt en overal schijt aan heeft. Het is gewoon not dun om homo te zijn in de voetballerij en daarom komt er geen enkele profvoetballer voor uit. Alsof het voetbal zo bijzonder is dat ipv 4-10% of whatever maar 0,1 procent homo is. :? Wat een kletspraat.
Hij zou deels nog best gelijk kunnen hebben: voor jongeren die homoseksuele gevoelens ontwikkelen én voetbaltalent hebben (en die bijvoorbeeld bij een jeugdopleiding spelen) kan hun geaardheid een doorslaggevende reden zijn het betaald-voetbaltraject te verlaten. Maar dat is nou juist hetgeen de KNVB probeert te bestrijden: dat jongeren het betaald voetbal niet in willen gaan omdat ze het idee hebben dat hun geaardheid daar niet wordt geaccepteerd. Hetzelfde geldt in mindere mate ook het amateurvoetbal.

Verder negeert van der Gijp dat veel mensen hun geaardheid pas op latere leeftijd ontdekken, en dat ze op dat moment al lang en breed betaald voetballer zijn, of zelfs zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')