Op een gegeven moment gaat hij gewoon het NOS Journaal halen, dat voel je aan alles.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Oliver23 het volgende:
Morgen valt de hele homowereld weer over Gijp
Volgens mij gaat het tegenover VI uitgezonden worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat Studio Voetbal daar meer last van gaat krijgen dan VI.
quote:Homo's doen meestal niet aan voetbal. Die worden kapper of balletdanser, aldus René van der Gijp.
Dat zei de motivational speaker deze avond in het balsportbabbelprogramma Voetbal International. Gijp reageerde daarmee op de KNVB-boot die meevoer tijdens de Gay Pride afgelopen zaterdag.
Gijp (in zijn uitspraken gesteund door Johan Derksen) vindt homo-emancipatie in de voetbalwereld geen issue aangezien homo's volgens hem simpelweg niet willen voetballen. Bruine ridders kiezen volgens hem liever voor een carrière als zanger, kapper of balletdanser.
Johan Derksen deelde met Van der Gijp de ervaring nog nooit een voetballer te zijn tegengekomen in het voetbalwereldje, waarin zij allebei als professional hebben meegebald.
De heren vonden een tegenstander in Hans Kraaij Jr. Hij begrijpt dat homo's misschien niet uit de kast durven te komen in de voetbalwereld, omdat ze wellicht de toorn van onder andere supporters over zich heen kunnen krijgen.
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:17:56Ons orakel René van der Gijp: homo's weten al op hun 14de dat ze homo zijn, en dan ga ze in het weekend in een kapperszaak werken reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:19:58En, nogmaals Van der Gijp: als je zingt of presenteert ontdek je die ambitie zo rond je 18de; voetballers weten hun passie al op hun 6de reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:22:36En dat terwijl de tafelgesprekken in #VI het niveau van het gemiddelde gesprek in de kapsalon zelden ontstijgen reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:26:34Wat #VI dan weer wel siert: dat het er in elk geval even over ging, over nut en onnut #canalparade - anders dan in #kvdb reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:32:22Gijp is zwetsneus omdat hij doel boot #knvb niet vat: niet profvoetballers uit kast laten komen maar veilig klimaat-signaal voor kwetsbaren reageer retweet
Wat ik er heel kort in het nieuws van voorbij heb zien komen was dat ook niet echt het geval toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik homo was zou ik niet eens met die boten vol valse nichten in leren strings geassocieerd willen worden
Check eens de foto's van die valse nicht hierboven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat ik er heel kort in het nieuws van voorbij heb zien komen was dat ook niet echt het geval toch?
Hoe bedoel je 'als'?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik homo was zou ik niet eens met die boten vol valse nichten in leren strings geassocieerd willen worden
Die van Gijp?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check eens de foto's van die valse nicht hierboven.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 00:10:29A-Rod, West-Duitse dope en een wauwelende malloot die homo's beledigt; het was weer een gezellige sportdag. #not reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |