Dat kan ik natuurlijk ook niet bepalen maar ik erger me mateloos op het vanuit de heup schieten op alles wat beweegt door de Snor, zijn proletenvriendjes en zijn nooit zelf nadenkende adepten die zich VI-hooligans noemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat wel zeker is dat hij nu veel beter en mooier werk heeft? Hoe weet jij dat dan nu weer? Hoe weet jij wat voor hem leuker werk is?
Dit dus ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
Die reacties in de media
Tering wat een bende meelopers zitten er tussen zeg. Elke BN'er heeft ineens een mening over homo's en de opmerking van van der Gijp pfff. En dan lees ik ook nog eens dat ze vinden dat Derksen en van der Gijp makkelijk scoren. Weet je wie makkelijk scoren? Die lulletjes die meeliften op sociale onderwerpen als deze.
En van der Gijp heeft gewoon een punt met z'n opmerking. Hij scheert niet iedereen over een kam, maar geeft wel aan dat de meeste homo's niet kiezen voor voetbal, maar voor wat anders. En statistisch gezien klopt het wat hij zegt, want er komen amper homo's die voetbal spelen uit de kast.....
Ik ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:01 schreef FredVleespet het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uitzending van vrijdag
Eens hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk ook niet bepalen maar ik erger me mateloos op het vanuit de heup schieten op alles wat beweegt door de Snor, zijn proletenvriendjes en zijn nooit zelf nadenkende adepten die zich VI-hooligans noemen.
Wat een kut layout is dat geworden zeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:44 schreef Kopsterk het volgende:
Hé, www.vi.nl heeft een nieuwe lay-out.
Die ouwe was anders ook echt slecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een drama die nieuwe site van VI.
In een sport als judo ben je natuurlijk wel iets minder in de spotlight dan wanneer je wekelijks op topniveau voetbalt... en met name dames komen daar toch wel uit de kast... maar je hebt een punt dat het niet alleen in het voetbal speelt... volgens mij zijn Jeffrey Wammes en Johan Kenkhuis (die uit de kast kwam tijdens zijn carriere) de enige voorbeelden bij mannelijke topsportersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja. Wat is het percentage homo's die op topniveau tennis spelen wat uit de kast komt ? Of judo ? Of volleybal. Of zwemmen ?
Nee, maar omdat voetbal in nederland de grootste sport is moeten we die maar omder het vergrootglas leggen en net doen alsof er een probleem is in die tak van sport. Misschien ligt het probleem wel bij de personen die uit de kast moeten komen zelf ? Of is de judoka die nog in de kast zit een andere verschijning dan de voetballer ?
Telegraafquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat zo'n telegraaf redactie zich bezig houdt met dit soort nieuws, best schokkend.
quote:RTL staat achter VI en Van der Gijp
HILVERSUM - RTL blijft gewoon achter René van der Gijp staan na de opvallende uitspraken die hij maandagavond deed in Voetbal International. "De mannen geven hun mening aan tafel en dat heeft Van der Gijp ook gedaan. Volgens ons was dat binnen de grenzen", laat een woordvoerder weten aan BuzzE.
"Hij beledigde niet en hij probeerde zijn mening met humor te verkondigen." De woordvoerder benadrukt dat de zender achter het programma staat. "Maar misschien niet achter wat hij zegt. Mensen kunnen hier wat van vinden en dan heb je een discussie", legt de woordvoerder uit die ook opmerkt dat het belangrijk is dat er altijd verschillende geluiden aan tafel te horen zijn.
Van der Gijp verkondigde maandagavond dat er nauwelijks homo's zijn in de voetballerij. Volgens hem is het namelijk geen sport voor homo's.
Waarschijnlijk komt er zo een extra uitzendingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt het ook nog op het NOS Journaal?
NL-media is volledig in handen van Barbara Barend-jes...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Christiaan B 6 augustus 2013 om 12:57
Natuurlijk beledigd hij heel veel mensen, dus iedere homo word kapper, alle kappers zijn dus homo’ Moet niet gekker worden.
Wat hij op TV zo sappig vertelde is nu juist het stereo type wat heel veel mensen voor ogen hebben, mijn kapper is een gewone hetero getrouwd en een kind.
Nu door dit programma vind ik mijn kapper hem met zijn vrouwelijke bewegingen toch iets verdacht, dat krijg je er nu van !
Homo’s bekleden alle functies van ministers, burgemeesters, artsen, bouwvakkers , brandweermannen, taxichauffeurs,
getrouwd en vaak bi. piloten , stewards en gaan zo maar door.
Dus stop eens met die idiote vooroordelen en het stigmatiseren van homo’s is dus echt niet prettig meer te noemen.
Wel op de site.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:KNVB: uitspraken v.d. Gijp onzin
De KNVB doet de opmerkingen van René van der Gijp over homo's in de voetbalsport af als "onzinnig".
Maandagavond liet de oud-voetballer zich in het tv-programma Voetbal International kritisch uit over de pogingen van de voetbalbond om het taboe rond homoseksualiteit in de sport weg te nemen.
"Geen sport voor homo's"
Van der Gijp stelt dat het probleem minder groot is dan de KNVB denkt, omdat homoseksuele voetballers het volgens hem al snel gezien houden met de sport als ze weten wat hun geaardheid is.
"Er zijn gewoon weinig homofiele voetballers. Er zullen er één of twee zijn, maar voetbal is geen sport voor homo's. Je begint met voetballen op je zesde. Als je op een gegeven moment 14 bent, dan ben je er klaar mee. Dan ga je in het weekend in een kapperszaak werken", zei Van der Gijp in het programma.
Statement
De KNVB gaf vandaag een reactie aan het ANP. "Het is duidelijk hoe de KNVB erover denkt; we hebben vorige week immers een helder statement gemaakt. We voelen ons nu dan ook niet geroepen om op dergelijke onzinnige uitspraken te reageren."
Afgelopen zaterdag voer tijdens de Canal Parade, het sluitstuk van de Amsterdamse Gay Pride, voor het eerst een boot mee van de KNVB. Onder anderen voorzitter Michael van Praag en bondscoach Louis van Gaal waren aan boord.
De bond, die vorig jaar al een actieplan lanceerde voor de acceptatie van homo's in het voetbal, riep daarmee voetbalverenigingen nogmaals op om homoseksualiteit bespreekbaar te maken onder de leden.
De Barendjes komen op voor iedere achtergestelde bevolkingsgroep, behalve de Palestijenenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
NL-media is volledig in handen van Barbara Barend-jes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |