Niet, de Belgen betalen ervoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee, wij betalen voor jou toekomstige diabetes diknek.
Ben je Belg danquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee, wij betalen voor jou toekomstige diabetes diknek.
Is dit serieus?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik moet meer deo aan dan anderen want ik moet ook deo onder mijn vetlaagjes aanbrengen anders stink ik van daar uit
quote:
Volgend jaar is er alleen nog maar Europees potje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet, de Belgen betalen ervoor![]()
En wie geeft er een neuk om Belgen?
Plus ze verpesten het uitzicht!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:22 schreef Kriegel het volgende:
Het is wél mijn probleem. Ik heb last van je op straat, in de supermarkt, in de bus/trein, dikzakken lopen altijd in de weg.
Is dit nou belgenhumor?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn weegschaal heeft het onlangs begeven, ik zal een met meer vermogen moeten kopen
Moet je zo'n ding in de diergaarde halen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn weegschaal heeft het onlangs begeven, ik zal een met meer vermogen moeten kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |