Is dit nou belgenhumor?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn weegschaal heeft het onlangs begeven, ik zal een met meer vermogen moeten kopen
Moet je zo'n ding in de diergaarde halen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn weegschaal heeft het onlangs begeven, ik zal een met meer vermogen moeten kopen
Haal die vingers eens uit je chipszak en reageer eens op alle vragen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat dit een plausibel verhaal is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
tokkievolk ook, had ik jullie wijsgemaakt dat ik een gespierde mooiboy was hadden jullie mij nooit gelooft, maak ik jullie wijs dat ik een dikke fatboy ben, doet iedereen meee
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat dit een plausibel verhaal is.
En er tig foto's van hem op fok staan. Echt een friethoofd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat dit een plausibel verhaal is.
Ja ts is een oversized mammoettanker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef GJonline het volgende:
[..]
En er tig foto's van hem op fok staan. Echt een friethoofd.
IS TS EEN HAMBURGER?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:28 schreef Otto4Real het volgende:
Ben jij niet dezelfde jongen die ergens over vette hamburgers liep te klagen in een topic?
Je bent veranderd in wat je het meest hebt gegeten, ben ik bang.
We hebben je foto's gezienquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
tokkievolk ook, had ik jullie wijsgemaakt dat ik een gespierde mooiboy was hadden jullie mij nooit gelooft, maak ik jullie wijs dat ik een dikke fatboy ben, doet iedereen meee
Hahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef mujentas het volgende:
Iemand een linkje naar de foto's van die dikke bultrug?
Zo ziet onze overheid het graag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef john-hert het volgende:
Je gaat waarschijnlijk dood voor je AOW krijgt, dus ik heb er geen problemen mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |