1.93, als ik m'n 3e been niet oprol nog langer, maar dat lukt wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pas er niet op schat. Ik ben te lang. Oh wacht dan is VS vast ook te lang
True story.quote:
Lijkt me een goed plan jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:38 schreef Drugshond het volgende:
3:02 Station Rotterdam Centraal
Aankomst: 4:19 Station Eindhoven Spoor 1
Owke, toch maar een fiets gebruiken.
Dan geldt voor de achterste nog steeds hetzelfde. Al krijgen vrouwen geen boner.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True story.
Maar discriminatoir dat ze geen rekening houden met man-man en vrouw-vrouw verhoudingen.
Dat hebben ze me nou nooit verteld op school.quote:
Nee mij ook niet. Volgens mij ook niet eens dat mannen dat kregenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hebben ze me nou nooit verteld op school.
Mannen krijgen geen natte kut, heeft je school goed gedaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Volgens mij ook niet eens dat mannen dat kregen
Krijgen we ook niet, dat hebben we.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Volgens mij ook niet eens dat mannen dat kregen
Nou als ze het goed doen krijgen ze er wel een nat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mannen krijgen geen natte kut, heeft je school goed gedaan.
Mannen worden ook nat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ze het goed doen krijgen ze er wel een nat.
quote:Lits-jumeaux vindt men tegenwoordig niet meer in winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |