Waarom zou je blijven staan en glimlachen als iemand je wil slaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn twijfels overBen je bang voor de echte fysieke pijn of ben je bang voor het bang zijn?
Voorbeeld, zo'n spierbundel die op je afloopt en zo'n fysieke beweging richting jouw maakt en net doet alsof hij je gaat slaan.
Duik je in 1 ... ?
Of kijk je hem aan met deze glimlach? ->
Omdat het niet om het slaan perse gaat, maar om het intimideren. Een 'fake' slaan beweging doen om de ander bang te maken. Loop een typische jongeren kroeg in en het zal wel ergens gedurende de nacht gebeuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou je blijven staan en glimlachen als iemand je wil slaan?
Lijkt mij dat je in een reflex altijd zal proberen weg te duiken of in ieder geval je gezicht te beschermen ofzo.
Oh dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht echt een slaande beweging maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat het niet om het slaan perse gaat, maar om het intimideren. Een 'fake' slaan beweging doen om de ander bang te maken. Loop een typische jongeren kroeg in en het zal wel ergens gedurende de nacht gebeuren.
Je voelt zelf wel aan wanneer iemand je probeert te intimideren of als iemand het echt meent.
Gek genoeg lijk ik heel afhankelijk van de mensen die mij accepteren (als vriend). Van mensen die ik niet mag kan het me meestal niet schelen wat ze van me denken. Het is het gevolg van een vriendengroep die steeds meer uit elkaar valt. Opzich is dat niet gek want we worden ouder mensen gaan studeren in een andere stad, gaan een stap verder in hun relatie of richting huisjeboompjebeestje. De vriendengroep was heel hecht, vooral tussen mijn 16e en 20e. Sinds 3 jaar is het uit elkaar aan het vallen (ben nu 23) en ik kan het nog steeds niet behappen. Ik heb mij zo gehecht aan die vrienden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom heb je een angst om afgewezen te worden? Waarom check je je fb 1000x per dag? Het kan toch niet zo zijn dat je je beter gaat voelen wanneer anderen jouw event gaan accepteren? Het geluk en de blijheid van sinterklaaskapoentje ligt immers niet in de handen van die mensen die wel of niet accepterenOf ben je wel co-dependent?
Met 1000x fb per dag te checken zit je jezelf toch echt pijn te doen. Dat is net zoiets als een mail sturen naar mijn bpd ex. Dom, niet verstandig en gaat pijn opleveren. Ik doe het dan gelukkig ook alleen maar in hele rare emotionele opwellingen.
Life goes on ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gek genoeg lijk ik heel afhankelijk van de mensen die mij accepteren (als vriend). Van mensen die ik niet mag kan het me meestal niet schelen wat ze van me denken. Het is het gevolg van een vriendengroep die steeds meer uit elkaar valt. Opzich is dat niet gek want we worden ouder mensen gaan studeren in een andere stad, gaan een stap verder in hun relatie of richting huisjeboompjebeestje. De vriendengroep was heel hecht, vooral tussen mijn 16e en 20e. Sinds 3 jaar is het uit elkaar aan het vallen (ben nu 23) en ik kan het nog steeds niet behappen. Ik heb mij zo gehecht aan die vrienden.
Dat 1000x checken (bij wijze van he) is wat ik doe als ik alleen ben en achter internet zit. Het is dat puzzelstukjes verhaal. Ik heb andere mensen nodig om mij niet eenzaam te voelen.
Het uitgaan van mijn relatie in 2009 heeft ook een enorme wond achtergelaten toen ter tijd. Ik had me op een of andere manier afhankelijk van haar gemaakt en wist totaal niet wat ik aanmoest toen ik d'r niet meer zag.
Het gekke is, als mensen het event accepteren en ik weet dat de zaterdagavond 'veilig is', dus dat een x aantal mensen komen drinken bij me of mee gaan naar het strand, dan geeft dat een opluchting. Ik voel me dus wel degelijk beter als ik geaccepteerd wordt
Om je eerste vraag te beantwoorden, ik denk mijn neiging tot hechting. Mijn heimwee naar de 'groep' zoals het was. Ik snap heel goed dat het niet anders kon dan dat de groep uit elkaar zou vallen (zoals in de film all-stars, waar de hoofdpersoon hopeloos probeert het voetbalteam bij elkaar te houden). Mijn 'hoofd' snapt m'n netwerk niet meer, er zijn tig vrienden en kennissen maar het netwerk is compleet overhoop.
Ja het is heel begrijpelijk en het kan bijna niet anders. Dat gebeurt in iedereens leven. Het is alleen zo lastig voor mezelf om het te accepteren. Het lijkt wel of er een leegte ontstaat. Er zijn vorig jaar ook wel weer vrienden bijgekomen. Mijn gevoel en verstand werken op een heel ander niveau lijkt het welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Life goes on ..
Helaas pindakaas maar het is waar. De basisschool groep is er niet meer als je op de middelbare school gaat zitten en de middelbare school groep gaat uit elkaar wanneer je op uni komt en wanneer je gaat werken zal je uni groep weer kleiner worden en wanneer er zo'n klein poep machine geboren gaat worden worden langzamerhand je stap maatjes ook minder en minder.
Et voila, huisje boompje beestje is geboren.
Uiteraard is er wel een kans dat je hier en daar 1tje blijft overhouden. Maar zo zit het leven nu eenmaal in elkaar. Voor jezelf kiezen en zeker niet voor een ander.
Er is een verschil tussen sociaal zijn en compleet voor een ander gaan. Ik heb zelf die groepen nooit meegemaakt, maar waarom zouden dergelijke groepen uit elkaar moeten vallen als dat eigenlijk niet hoeft? (bijv. je blijft in dezelfde plaats wonen, dus je kan zo dingen met elkaar doen) Ik heb dat nooit logisch gevonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Life goes on ..
Helaas pindakaas maar het is waar. De basisschool groep is er niet meer als je op de middelbare school gaat zitten en de middelbare school groep gaat uit elkaar wanneer je op uni komt en wanneer je gaat werken zal je uni groep weer kleiner worden en wanneer er zo'n klein poep machine geboren gaat worden worden langzamerhand je stap maatjes ook minder en minder.
Et voila, huisje boompje beestje is geboren.
Uiteraard is er wel een kans dat je hier en daar 1tje blijft overhouden. Maar zo zit het leven nu eenmaal in elkaar. Voor jezelf kiezen en zeker niet voor een ander.
Let it go, easier said than done, dat weet ik maar toch. Je bericht geeft mij een beklemmend gevoel dat je eigenlijk niet goed zelf op je eigen benen kan staan en je continu de confirmatie nodig hebt van anderen dat jij ook mag bestaan in deze wereld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het is heel begrijpelijk en het kan bijna niet anders. Dat gebeurt in iedereens leven. Het is alleen zo lastig voor mezelf om het te accepteren. Het lijkt wel of er een leegte ontstaat. Er zijn vorig jaar ook wel weer vrienden bijgekomen. Mijn gevoel en verstand werken op een heel ander niveau lijkt het wel
Het is me wel 'gelukt' om een 'vriend' die niks meer van zich liet horen achter me te laten maar voor de rest hangt alles met los zand aan elkaar. Het lijkt wel if mijn gedachtenpatronen of vorm van logica zien in patronen de oorzaak is. Het 'probleem' en de oorzaak en onvermijdelijkheid zijn mij volkomen logisch maar mijn gevoel zegt dat het anders zou moeten, alsof ik alles met lijm weer vast zou moeten plakken
Klinkt wel zweverig zo maar goed
De plaats waar je woont is niet de enige basis voor een vriendschap. Mensen kunnen ook uit elkaar groeien door veranderende interesses, totaal verschillende studie- en werkrichtingen, nieuwe mensen die je leert kennen op studie/werk, relaties enzovoorts.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sociaal zijn en compleet voor een ander gaan. Ik heb zelf die groepen nooit meegemaakt, maar waarom zouden dergelijke groepen uit elkaar moeten vallen als dat eigenlijk niet hoeft? (bijv. je blijft in dezelfde plaats wonen, dus je kan zo dingen met elkaar doen) Ik heb dat nooit logisch gevonden.
Het hoeft ook niet, maar dat komt omdat we ons als mens ontwikkelen. Van tiener tot puber, van puber tot luie student, van young professional tot papa, en van opa tot aan de kist. En tijdens die periodes ga je om met de mensen wie je dagelijks tegenkomt. En toevallig(!) wonen die dus in jezelfde stad tijdens je jonge jaren. Later is dat natuurlijk niet meer zo dus ik zie niet in waarom je met elkaar zou om moeten blijven gaan omdat je in dezelfde stad zou wonen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sociaal zijn en compleet voor een ander gaan. Ik heb zelf die groepen nooit meegemaakt, maar waarom zouden dergelijke groepen uit elkaar moeten vallen als dat eigenlijk niet hoeft? (bijv. je blijft in dezelfde plaats wonen, dus je kan zo dingen met elkaar doen) Ik heb dat nooit logisch gevonden.
Laatst een reunie gehad van de middelbare school. Je spreekt iedereen even weer 1 keer en dan is het ook wel weer goed voor de komende 10 jaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
De plaats waar je woont is niet de enige basis voor een vriendschap. Mensen kunnen ook uit elkaar groeien door veranderende interesses, totaal verschillende studie- en werkrichtingen, nieuwe mensen die je leert kennen op studie/werk, relaties enzovoorts.
Ik lees net dit onderwerp en kreeg toevallig een verjaardagsuitnodiging binnen op Facebook van een vriend van de middelbareschooltijdEcht al jaaaaaaaren niet meer gezien, dus lijkt me best leuk, zie dat er nog wat meer lui van het clubje van toen zijn uitgenodigd
Hartstikke leuk zeg. Ook erg spontaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
De plaats waar je woont is niet de enige basis voor een vriendschap. Mensen kunnen ook uit elkaar groeien door veranderende interesses, totaal verschillende studie- en werkrichtingen, nieuwe mensen die je leert kennen op studie/werk, relaties enzovoorts.
Ik lees net dit onderwerp en kreeg toevallig een verjaardagsuitnodiging binnen op Facebook van een vriend van de middelbareschooltijdEcht al jaaaaaaaren niet meer gezien, dus lijkt me best leuk, zie dat er nog wat meer lui van het clubje van toen zijn uitgenodigd
Waarom doe jij dat niet? Waarom organiseer jij niet een reunie van je middelbare school of universiteit/hbo whatever je hebt gedaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zeg. Ook erg spontaan
Dat zijn precies de soort mensen waar ik graag contact mee wil
Mensen die je *gewoon* kan contacteren, ook al heb je ze al 10 jaar niet meer gezien
Ik heb een aantal van zulke mensen in m'n leven. Spreek ik soms maanden niet, dan is er een tijdje leuk contact, wordt er eens een keer in de kroeg gehangen en dan is het voor een tijdje ook weer klaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zeg. Ook erg spontaan
Dat zijn precies de soort mensen waar ik graag contact mee wil
Mensen die je *gewoon* kan contacteren, ook al heb je ze al 10 jaar niet meer gezien
Er moet natuurlijk niks, maar ik zie niet waarom het niet zo zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet, maar dat komt omdat we ons als mens ontwikkelen. Van tiener tot puber, van puber tot luie student, van young professional tot papa, en van opa tot aan de kist. En tijdens die periodes ga je om met de mensen wie je dagelijks tegenkomt. En toevallig(!) wonen die dus in jezelfde stad tijdens je jonge jaren. Later is dat natuurlijk niet meer zo dus ik zie niet in waarom je met elkaar zou om moeten blijven gaan omdat je in dezelfde stad zou wonen.
Ik wil niks meer, maar dan ook absoluut niks meer met die lui te maken hebben. Ik houd ze wel in de gaten via Facebook, maar ik wil verder niks meer met ze doen. Ik laat daar niks van merken en ik doe verder heel vriendelijk tegen ze, maar, zoals verwacht, gebeurt er verder niks. Ik vind het prima zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat niet? Waarom organiseer jij niet een reunie van je middelbare school of universiteit/hbo whatever je hebt gedaan?
Waarom oh waarom zou je je pesters in de gasten willen houden via facebook?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil niks meer, maar dan ook absoluut niks meer met die lui te maken hebben. Ik houd ze wel in de gaten via Facebook, maar ik wil verder niks meer met ze doen. Ik laat daar niks van merken en ik doe verder heel vriendelijk tegen ze, maar, zoals verwacht, gebeurt er verder niks. Ik vind het prima zo.
Moeten wij maanvis en consorten serieus nemen? Hij zegt dat de frequente users hier zich allemaal kutter en kutter voelen door dit topic (en evt. FOK!)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
Zijn er ook andere uitlaatkleppen dan dit topic? Aan het feedbacktopic te zien worden berichten hier heel anders geïnterpreteerd dan bedoeld en wordt er nogal negatief gedaan.
Ik weet niet goed of ik daarvan deel wil uitmaken... Wat een gezanik ook
Net even gelezen, niets van aantrekken. M'n eigen ervaring is juist dat een uitlaapklep in de vorm van lotgenoten prettig is. Ik heb zelf een oude vriendschap weer opgepakt in m'n privé-leven die gewoon af en toe even luistert zonder oordeel of analyse, maar wel de juiste rake vragen weet te stellen. Volgens mij praat niemand elkaar hier dieper de put in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
Zijn er ook andere uitlaatkleppen dan dit topic? Aan het feedbacktopic te zien worden berichten hier heel anders geïnterpreteerd dan bedoeld en wordt er nogal negatief gedaan.
Ik heb ze al een lange tijd niet meer bekeken. Ik houd me normaal gesproken alleen bezig met mijn eigen zaken. Ik check ze alleen wanneer ik er zin in heb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom oh waarom zou je je pesters in de gasten willen houden via facebook?
[ afbeelding ]
Laat die gasten los Lex, flikker ze van Facebook. Serieus. Je hebt er niks aan. Het soms bekijken van die gasten gaat je ook niks opleveren. 1 van de 1e dingen die mij hier werd verteld is het dumpen van mn ex op FB. Ram die gasten er af Lex, serieus.
Maanvis is een troll. Je moet hem negeren. Wij zijn oprecht en we reageren normaal op je postsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
Nou ja, zo te zien wordt er door meer mensen (of moet ik Fokkers zeggen? Daar schijnt ook nog onderscheid tussen gemaakt te worden) meegelezen. Zo anoniem ben ik niet meer hier. Bovendien heb ik geen zin om als vermaak gezien te worden, zo voelt het nu wel een beetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moeten wij maanvis en consorten serieus nemen? Hij zegt dat de frequente users hier zich allemaal kutter en kutter voelen door dit topic (en evt. FOK!)
Is dat zo? Heb zo mijn twijfels hoor. Zitten genoeg volwassen figuren in dit topic (die elkaar half ook persoonlijk kennen). Ja er zit hier ook een groep psychiatrische patienten, en die zit hier wat meer te posten/ en te lurken. Die voelen de zaken mijn inziens verkeerd aan.
Leedvermaak is het beste vermaak...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, zo te zien wordt er door meer mensen (of moet ik Fokkers zeggen? Daar schijnt ook nog onderscheid tussen gemaakt te worden) meegelezen. Zo anoniem ben ik niet meer hier. Bovendien heb ik geen zin om als vermaak gezien te worden, zo voelt het nu wel een beetje.
Ik ga maar eens wat beter opletten denk ik...
Lieverd maak je niet zo druk, Maanvis is een troll, En een slechte ook! Hij hengelt graag naar drama... En als hij er aan het eind van de avond weer 1 te pakken heeft is hij weer blij! Laat gaan en negeer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
Waarom zou je eigenlijk een sport van om anderen mensen te trollen? Wat is daar 'leuk' aan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef peleetje het volgende:
[..]
Leedvermaak is het beste vermaak...![]()
Ach joh! gewoon blijven posten. Degene die meelezen hebben zelf waarschijnlijk ook issue's.
En sommige mensen maken er een sport van om mensen te trollen. Geen aandacht aan besteden.
Moet je niet doen hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, zo te zien wordt er door meer mensen (of moet ik Fokkers zeggen? Daar schijnt ook nog onderscheid tussen gemaakt te worden) meegelezen. Zo anoniem ben ik niet meer hier. Bovendien heb ik geen zin om als vermaak gezien te worden, zo voelt het nu wel een beetje.
Internet en anoniem enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk een sport van om anderen mensen te trollen? Wat is daar 'leuk' aan?. Ik heb het idee dat er bij die mensen een aantal steekjes los zitten, maar dat is mijn mening.
bij ons allemaal tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk een sport van om anderen mensen te trollen? Wat is daar 'leuk' aan?. Ik heb het idee dat er bij die mensen een aantal steekjes los zitten, maar dat is mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dat idee heb ik ook niet, dat mensen elkaar dieper de prut in praten. Sure, het kan bevestigend overkomen, maar alsnog denk ik dat dit voornamelijk aan de persoon zelf ligt. En wanneer dat hier blijkt wordt daar ook op aangesproken, merkte ik laatst op. Dat is juist heel positief denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:37 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Net even gelezen, niets van aantrekken. M'n eigen ervaring is juist dat een uitlaapklep in de vorm van lotgenoten prettig is. Ik heb zelf een oude vriendschap weer opgepakt in m'n privé-leven die gewoon af en toe even luistert zonder oordeel of analyse, maar wel de juiste rake vragen weet te stellen. Volgens mij praat niemand elkaar hier dieper de put in.
Tja, je zit op een openbaar forum, hè?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Normale mensen bestaan niet!quote:
quote:oh en mijn gezeik ff in een spoilert:Komt dat door je medicatie, die haaruitval? Of is het van de stress?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt echt van de medicatie, Als het van de stress zou zijn dan zou het al veel langer zijn, en dit kan ik precies terug leiden naar de start van de medicatiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Normale mensen bestaan niet!
[..]
Komt dat door je medicatie, die haaruitval? Of is het van de stress?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
bij ons allemaal toch
oh en mijn gezeik ff in een spoilert:Het is helemaal niet erg hoor dat je dat eerste hebt, want het is logisch dat dat gebeurd. Je moet je niet je leven laten beheersen door dat verwaarloosbaar "probleempje".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Al Bundyquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom oh waarom zou je je pesters in de gasten willen houden via facebook?
[ afbeelding ]
Laat die gasten los Lex, flikker ze van Facebook. Serieus. Je hebt er niks aan. Het soms bekijken van die gasten gaat je ook niks opleveren. 1 van de 1e dingen die mij hier werd verteld is het dumpen van mn ex op FB. Ram die gasten er af Lex, serieus.
Ah, rust kan je halen uit slaap, of gewoon uit rusten, zoals liggen. En rust kan je niet zonder, maar veel waarmee je aan de slag kan wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Blijven liggen tot de wekker gaat moet ik niet doen, dan kan ik maar beter alvast aan de slag gaan
Een gegronde reden om te vragen om andere medicatie, dunkt me.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
komt echt van de medicatie, Als het van de stress zou zijn dan zou het al veel langer zijn, en dit kan ik precies terug leiden naar de start van de medicatie
Het is altijd dezelfde, anders 100% met je eens inderdaad!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:
Elke discussie wordt minimaal 1x per jaar opnieuw gevoerd. Er zijn altijd nieuwe users of oude users die het aankaarten. Hoort er nu eenmaal een beetje bij. Soms vervelend, soms goed, soms grappig.
@minthy. Zolang jij er zelf wat aan hebt om hier te posten moet je dat zeker blijven doen. Er wordt idd over mensen/users gepraat wel eens, maar wat ik zo zie ben jij daar zeker niet eentje van.
Ik las dode usersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:40 schreef Cue_ het volgende:
Elke discussie wordt minimaal 1x per jaar opnieuw gevoerd. Er zijn altijd nieuwe users of oude users die het aankaarten. Hoort er nu eenmaal een beetje bij. Soms vervelend, soms goed, soms grappig.
Bedankt voor je reactie. Klopt als een bus. Zoals ik het hier boven beschreef is geen constante ervaring, maar is vooral aanwezig in dagen waar ik niet bezig ben. Ik ben op mezelf gaan wonen in een nieuwe stad, Dat ging allemaal eigenlijk best makkelijk. Zodra ik bezig ben heb ik letterlijk geen tijd om er over na te denken. Hoe drukker hoe beter bijna. Ik boek dan op school ook uitmuntende resultaten tot nu toe. Maar zodra er een hele berg vrije tijd komt... Zodra ik weinig kan worden ingezet bij mijn (bij)baan...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Let it go, easier said than done, dat weet ik maar toch. Je bericht geeft mij een beklemmend gevoel dat je eigenlijk niet goed zelf op je eigen benen kan staan en je continu de confirmatie nodig hebt van anderen dat jij ook mag bestaan in deze wereld.
Die leegte onstaat er om dat jij namelijk niet verder gaat. Wat ook aangeeft dat jij waarschijnlijk teveel hebt lopen leunen op hoe het vroeger was. Met dezelfde kameraden op stap. Etc. Dingen veranderen. Men zal nu eenmaal veranderen. Sommige groeien sneller ivg met andere, de verschillen op oudere leeftijd lopen alleen maar op.
Dat heeft puur te maken met de verschillende levensfases waar we door heen gaan. En als jij besluit (hoe lullig dan ook) om te blijven zitten zal iedereen je links en rechts inhalen. Mijn advies zou dan ook zijn om zoveel mogelijk van het verleden los te laten en gewoon te leven! Je bent echt te co-dependent!
Heeft met verschillende dingen te maken. Mensen gaan in een andere stad studeren. Relaties met personen in de groep gaan uit elkaar en die gaan elkaar ontwijken. Mensen besteden bijna alleen maar tijd aan hun relatie en laten hun vrienden links liggen. Mensen krijgen een relatie buiten de groep. Ja eigenlijk voornamelijk (liefdes)relatiesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Meditatie doet voor mij wonderen. Er zijn talloze vormen en ik weet ondertussen wel welke voor mij geschikt is. Over het algemeen is je aandacht richten naar je lichaam ipv je hoofd makkelijk en doeltreffend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Gisternacht dus slecht geslapen, beb ook wel moe en lui, maar slapen lukt weer eens niet. Toch niet moe genoeg ervoor ofzo. En ristig liggen werkt ook noet, want daarvoor weer te warm/klam en verder met gedachten of en hoe ik evt mn baas moet inlichten over dat ik toch wel zot te denken om eens verder te kijken.
Oftewel geen lege geest die nodig is om in slaap te valleb
Misschien tijd voor bed, je typt best wel grappig nuquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:24 schreef Cue_ het volgende:
Aandacht naar mn lichama zorgt er enkel voor dat ik de hele tojd voel dat ik naar de wc moet, ook al ben ik net geweest
Beste Sinterklaas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Klopt als een bus. Zoals ik het hier boven beschreef is geen constante ervaring, maar is vooral aanwezig in dagen waar ik niet bezig ben. Ik ben op mezelf gaan wonen in een nieuwe stad, Dat ging allemaal eigenlijk best makkelijk. Zodra ik bezig ben heb ik letterlijk geen tijd om er over na te denken. Hoe drukker hoe beter bijna. Ik boek dan op school ook uitmuntende resultaten tot nu toe. Maar zodra er een hele berg vrije tijd komt... Zodra ik weinig kan worden ingezet bij mijn (bij)baan...
Lig ik al een tijdje, maar typ met 1hand mobiel en heb zelden zin om fouten echt te verbeteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien tijd voor bed, je typt best wel grappig nu
Ik ga er ook maar in nu
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Is er nog ergens waar ik gewoon in mijn eentje kan wonen, hutje op de hei? Ik neem wel een hond en een kat mee en ga ergens in de boesboes wonen.
God wat heb ik een schijthekel aan sommige personen zeg. Echt, gatverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |