Gaaf! Dus toch!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef DemonRage het volgende:
Boven België zit een leftmover die richting Tilburg lijkt te gaan.
Op weerwoord is de meso van deze bui te zien:
[ afbeelding ]
Impossible!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... lijkt toch meer richting... jawel: Breda te gaan
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Het lijkt zelfs Antwerpen te schampen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Veel plezier ermeequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef Disorder het volgende:
Dat zou wat zijn. Altijd zeuren over dat schild. En dan een supercel op je dak krijgen.
Misschien is dat de verwachte buienlijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:29 schreef Fred0w het volgende:
Op het kanaal nu ook een buienlijn ontstaan.
Wat lijkt me dat fijn, niet van die donkere winters. Jammer dat het dan weer gepaard gaat met snellere zonsop- en ondergangen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel scheelt dat toch niet met Zuid Italië?
[ afbeelding ]
edit: Palermo is inderdaad een uur en en kwartier onder best vreemd.
De avond treed in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Het word hier (Diemen) een beetje erg donker maar zie geen buien op de radar? Wat is hier precies aan de hand?
Dat is dan later dan verwacht?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien is dat de verwachte buienlijn.
Hier (Zeeland) ook te zien, al zit er wel veel bewolking voor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef YazooW het volgende:
Regen in Den Bosch, ruikt altijd zo lekker als er lang geen regen is gevallen![]()
Heb hier mooi uitzicht op het westen, die rooie pit die richting Breda en Tilburg trekt ziet er behoorlijk impressive uit vanaf hier.
Dat is het koufront, had hem al een tijdje in de gaten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:56 schreef YazooW het volgende:
Check dat ding boven het kanaal (west Belgie) ontstaan
Komt nu over Dongen volgens mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef Drassss het volgende:
Klein maar pittig buitje was dat in Gilze. De echte kern ging over Reeshof denk ik.
Vanaf mijn positie lijkt het net alsof het centrum van Den Bosch de volle laag krijgtquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
Den Bosch centrum is het nu zo goed als droog, maar of dat zo blijft, betwijfel ik
sta jij op het Provinciehuis of zo, dat je zo ver weg kunt kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vanaf mijn positie lijkt het net alsof het centrum van Den Bosch de volle laag krijgtMaar dat ligt veel verder richting Tilburg. Verder kijkend richting Zeeland/West Belgie komt er wel weer donkere lucht aan dat zich steeds verder lijkt uit te breiden, misschien krijgen we daar later vanavond nog mee te maken.
Op die bui kijk ik nu:quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef lipjes het volgende:
onweer boven moerdijk, en grote druppels
Die rode pit komt zo recht over ons heen denk ik zo
[ afbeelding ]
Mooie wolken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Op die bui kijk ik nu:
[ afbeelding ]
waarvandaan ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Op die bui kijk ik nu:
[ afbeelding ]
Wow wat een geweldige foto!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ja heel onstabiel hier.
Dit is aan de Vlaamse kust:
[ afbeelding ]
lijkt er wel op..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef kepler het volgende:
Zou den Haag nu eindelijk een goede bui krijgen???
Het zijn wel hele donkere wolken in ieder geval.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef kepler het volgende:
Zou den Haag nu eindelijk een goede bui krijgen???
Ik zit vanavond gewoon tussen twee onweersbuien in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
lijkt er wel op..
soort van schampschot,,\
hij breidt helaas niet uit naar rechts
Staan waanzinnig mooie fotos op twitter van de kust daar inderdaad. Wow.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ja heel onstabiel hier.
Dit is aan de Vlaamse kust:
[ afbeelding ]
Kwam die uit die supercel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef Frutsel het volgende:
Schade in belgië door windhoos. Bij lier. Stadion van lierse ook schade.
Bui?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:57 schreef kepler het volgende:
Omg toch voltreffer in Den Haag, niet eens de bui die ik dacht
twitter:BartVersluys twitterde op maandag 05-08-2013 om 21:38:50Overweldigend onweer boven knokke! Allen naarbinnen! http://t.co/ANdo3lTmyV reageer retweet
Nog niet, veel flitsen en donkere wolken!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bui?
Ik zie alleen flitsen boven Westland die richting Den Haag/Kijkduin komen
Hoop dat de hel losbreektquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Nog niet, veel flitsen en donkere wolken!
Wat zonde van dat balkon wat vol in beeld is. Toffe foto verder!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BartVersluys twitterde op maandag 05-08-2013 om 21:38:50Overweldigend onweer boven knokke! Allen naarbinnen! http://t.co/ANdo3lTmyV reageer retweet
wowquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:02 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BartVersluys twitterde op maandag 05-08-2013 om 21:38:50Overweldigend onweer boven knokke! Allen naarbinnen! http://t.co/ANdo3lTmyV reageer retweet
Ja die komen zo mijn kant opquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:07 schreef zoem het volgende:
Ontstaan nieuwe pittige buitjes boven Zeeland. In het noorden af en toe cc te zien.
Moet je mijn tweede foto eens zien...quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
Het schild houdt stand hier (prachtig dorp, ligt naast Daar). Omliggende dorpen hebben onweer
Whehequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je mijn tweede foto eens zien...
Gelukkig lijkt die staart boven Zeeland mij vol te gaan raken
Niet mijn schild helaas, anders had ik hem al lang ritueel verbrandquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe![]()
Welke schild-versie gebruik je?
Jij hebt altijd geluk! Maar ik zag ook al wat flitsen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bui?
Ik zie alleen flitsen boven Westland die richting Den Haag/Kijkduin komen
Zit jij in De Bilt? Vanuit Zeist kan ik ook de vele flitsen richting Utrecht zien. Bijna geen donder erbij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:11 schreef MikelenniuM het volgende:
Tuuuurlijk... ga allemaal maar lekker ten westen van Utrecht langs... Laat De Bilt maar zitten, we hebben toch al niks gehad(behalve wat laf geflits en zacht gerommel
)
Gerommel is in de verte, zit volgens buienradar allemaal boven Vleuten/De Meern.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Zit jij in De Bilt? Vanuit Zeist kan ik ook de vele flitsen richting Utrecht zien. Bijna geen donder erbij.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf de pier bij Westkapelle..
Alsof jullie nog niet genoeg gehad hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef DemonRage het volgende:
Hopelijk ontstaat er boven België nog wat dat over de zuidoostelijke helft van het land trekt.
Grandioosquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf de pier bij Westkapelle..
Dit inderdaad. Er mag wel eens iets vanaf het zuiden recht door het midden van het land trekken, hier nog bijna niks gehad deze zomer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof jullie nog niet genoeg gehad hebben
Ik zou hem weggooien en overstappen naar sperziebonen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef marcel-o het volgende:
ik kijk hier recht op een grote bloemkool die steeds oplicht van binnen...
ziet er wel vet uit
Het heeft hier al weken niet geregend, ook niet toen het in andere delen onweerde. Het westen mag nu ook wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er mag wel eens iets vanaf het zuiden recht door het midden van het land trekken, hier nog bijna niks gehad deze zomer.
Die bui komt recht op ons af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
Vet veel ontladingen in Groningen stad
Die kan ik hier in Zuid ook zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kijk richting Westland/Rotterdam maar daar zie ik onafgebroken flitsen achter elkaar, echt te liep gewoon
Hier nog niks... (MCH Westeinde)quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de regenbui heeft Den Haag bereikt, stortbui eigenlijk
Bron?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef alors het volgende:
Ik ben een beetje in rouwstemmingDe pluim, was dit het dan?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef INViCTuS het volgende:
Een windhoos heeft maandagavond grote schade aangericht aan het stadion van de Belgische eersteklasser Lierse. De storm blies een kwart van het dak weg. Ook een aantal zitjes werden losgerukt. Bij Lierse is Stanley Menzo actief als trainer.
De brandweer is momenteel bezig met het opruimen van de brokstukken. Lierse ontvangt zaterdag Cercle Brugge. Het is nog niet duidelijk of dat duel kan doorgaan.
Estofex zit er nooit naastquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef kepler het volgende:
Zat estofex er dan zover naast? Of is dit echt onverwacht?
Estofex geeft aan dat er een kans is, niet dat het daadwerkelijk komt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef kepler het volgende:
Ik verwachtte het, gisterenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef kepler het volgende:
Het gaat nu goed los. (Tholen)quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Ondertussen al bij jou aanbeland zeker? Alhoewel, nog 5 à 10 min.
Om half 1, dat weet je nu al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Om half 1 komt er hier nog wat Den Helder over damn, dat wordt een klapper..
Ik bedoel dus andersom, dit was minstens een level 2 waard. Daar werd ook over gesproken, over een eventuele update, maar die is nooit gekomen. Niks slechts over estofex, maar ben benieuwd waarom dit relatief laag werd ingeschat (terwijl ze bijna altijd goed zitten)quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Estofex geeft aan dat er een kans is, niet dat het daadwerkelijk komt.
Nicequote:
Nice. Afkoeling?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef ACT-F het volgende:
Flitsen te zien vanuit Goor richting het westen
Maak je borst maar nat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:42 schreef kepler het volgende:
OK, Den Haag ligt weer op het goede pad
Viel tegen eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:42 schreef Azorius het volgende:
In Groningen is het meeste geflits en gerommel wel over nu.
Flink wat wind ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Komt flink wat water uit die bui inderdaad. Af en toe slagregen.
Ja, geen uitzonderlijke harde klappen ofzo. Een keer een redelijk harde, maar daar bleef het verder ook bij. Wel veel geflitsquote:
Veel geflits in de verte. Het ruikt nu wel lekker fris buiten.quote:
Het regenschild van Breda werkt weer goed. Nu begint het er boven.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:49 schreef sonnyspek het volgende:
Ik lag net ff op het strand tien minuten terug, echt weergaloos die onweersbuien op zee om te zien. Prachtig.
Eindhoven ook hoor... in een ruime cirkel er omheen onstaan nieuwe buien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Het regenschild van Breda werkt weer goed. Nu begint het er boven.
E: Oh nu net wat gerommel in Den Bosch West.. beetje boven Drunen/Vlijmen..
Heel erg op de achtergrond hoorde ik ook al wat donder hier en daar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
In het dorp naast je hoorde ik al donder.
Het ontstaat dus al dichterbij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef YogaLove het volgende:
Goddomme wat is het benauwd..
Hier bij Hellmond begint een lichtshow.
Hopelijk zet het eindelijk eens door met die verkoeling en een beetje spektakel.
linkje?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even de webcam van de Euromast checken dan
Precies, nazomer tot eind septemberquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niet gelijk gaan overdrijven.
In augustus?quote:
Met een stuk rots en beitel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
merci!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
In augustus?Maar omdat je het zo graag wil: es sneeuw.
neverquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Eerst nog genieten van omweer
En zeg gewoon eens eens!
Deze was 5 min eerderquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een muur van een shelf.
Dat ziet er lekker onheilspellend uit idd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Deze was 5 min eerder
[ afbeelding ]
Is dit bij Rotterdam of Almere? Want die van Almere kan ik goed zien vanaf Goor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Deze was 5 min eerder
[ afbeelding ]
Rdamquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is dit bij Rotterdam of Almere? Want die van Almere kan ik goed zien vanaf Goor.
valt een beetje tegen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het voor Den haag nu voorbij?
Dat was je buurman.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:05 schreef marcel-o het volgende:
dacht ook paar keer n soort van slurf te zien maar dat zal wel niet
Komt mooi mijn kant opquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:03 schreef Adelante het volgende:
Lekker geflits en gerommel in Arnhem.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef Barbaaf het volgende:
Van Twitter, fotograaf onbekend, Zeebrugge:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef Barbaaf het volgende:
Van Twitter, fotograaf onbekend, Zeebrugge:
[ afbeelding ]
WKN / Noodweer 5 augustus: Windhoos richt ravage aan in delen van Belgiëquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef YogaLove het volgende:
Er is net een topic geopend met prachtige weerfoto's uit België .
Flink tekeergegaan daar.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef DemonRage het volgende:
Over onheilspellend gesproken:
Iemand op weerwoord.be heeft deze foto geschoten:
[ afbeelding ]
Welke kant op?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef TommyGun het volgende:
Wat geflits in de verte bij Ehv, maar verder niets spannends hier
ja die thanks. Zit mobiel en lukte ff niet met de link.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:12 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
WKN / Noodweer 5 augustus: Windhoos richt ravage aan in delen van België
Inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:18 schreef DemonRage het volgende:
Denk dat het in het zuid-oosten gaat beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |