Gaaf! Dus toch!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef DemonRage het volgende:
Boven België zit een leftmover die richting Tilburg lijkt te gaan.
Op weerwoord is de meso van deze bui te zien:
[ afbeelding ]
Impossible!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... lijkt toch meer richting... jawel: Breda te gaan
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Het lijkt zelfs Antwerpen te schampen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef DemonRage het volgende:
Veel plezier ermeequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef Disorder het volgende:
Dat zou wat zijn. Altijd zeuren over dat schild. En dan een supercel op je dak krijgen.
Misschien is dat de verwachte buienlijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:29 schreef Fred0w het volgende:
Op het kanaal nu ook een buienlijn ontstaan.
Wat lijkt me dat fijn, niet van die donkere winters. Jammer dat het dan weer gepaard gaat met snellere zonsop- en ondergangen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel scheelt dat toch niet met Zuid Italië?
[ afbeelding ]
edit: Palermo is inderdaad een uur en en kwartier onder best vreemd.
De avond treed in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Het word hier (Diemen) een beetje erg donker maar zie geen buien op de radar? Wat is hier precies aan de hand?
Dat is dan later dan verwacht?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien is dat de verwachte buienlijn.
Hier (Zeeland) ook te zien, al zit er wel veel bewolking voor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef YazooW het volgende:
Regen in Den Bosch, ruikt altijd zo lekker als er lang geen regen is gevallen![]()
Heb hier mooi uitzicht op het westen, die rooie pit die richting Breda en Tilburg trekt ziet er behoorlijk impressive uit vanaf hier.
Dat is het koufront, had hem al een tijdje in de gaten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:56 schreef YazooW het volgende:
Check dat ding boven het kanaal (west Belgie) ontstaan
Komt nu over Dongen volgens mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef Drassss het volgende:
Klein maar pittig buitje was dat in Gilze. De echte kern ging over Reeshof denk ik.
Vanaf mijn positie lijkt het net alsof het centrum van Den Bosch de volle laag krijgtquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
Den Bosch centrum is het nu zo goed als droog, maar of dat zo blijft, betwijfel ik
sta jij op het Provinciehuis of zo, dat je zo ver weg kunt kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vanaf mijn positie lijkt het net alsof het centrum van Den Bosch de volle laag krijgtMaar dat ligt veel verder richting Tilburg. Verder kijkend richting Zeeland/West Belgie komt er wel weer donkere lucht aan dat zich steeds verder lijkt uit te breiden, misschien krijgen we daar later vanavond nog mee te maken.
Op die bui kijk ik nu:quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef lipjes het volgende:
onweer boven moerdijk, en grote druppels
Die rode pit komt zo recht over ons heen denk ik zo
[ afbeelding ]
Mooie wolken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Op die bui kijk ik nu:
[ afbeelding ]
waarvandaan ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Op die bui kijk ik nu:
[ afbeelding ]
Wow wat een geweldige foto!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ja heel onstabiel hier.
Dit is aan de Vlaamse kust:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |