Ik krijg inderdaad niet het idee dat je bijzonder intelligent bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:07 schreef arjan1212 het volgende:
nee, maar ik ben een achterlijk dom varken. en jij weet alles.
Zonder domme mensen zou niemand meer op Emile Roemer stemmen, en dan zou die beste man opeens zonder baan zitten. Dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ja Koos, wat is er mis met domme mensen?
Hoe komt u er toch bij dat we betyar 'opnaaien'?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:58 schreef arjan1212 het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig met het opnaaien van Betyar ?
Ik haat domme mensen. Bij voorkeur sla ik ze met een knuppel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ja Koos, wat is er mis met domme mensen?
Ik zie het ook gewoon voor mij gebeuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik haat domme mensen. Bij voorkeur sla ik ze met een knuppel.
Enige aanvulling is hier op z'n plaats. Die mensen zijn zowel dom als onrendabel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Zonder domme mensen zou niemand meer op Emile Roemer stemmen, en dan zou die beste man opeens zonder baan zitten. Dat moeten we niet willen met zijn allen.
Domme maar rendabele mensen hebben inderdaad een entourage die hen weet te overtuigen een verstandiger stemkeuze te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:20 schreef waht het volgende:
[..]
Enige aanvulling is hier op z'n plaats. Die mensen zijn zowel dom als onrendabel.
Die stemmen PVV?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Domme maar rendabele mensen hebben inderdaad een entourage die hen weet te overtuigen een verstandiger stemkeuze te maken.
Hij is met pensioen en dus onrendabel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo dom en onrendabel, ik ken een man hij is 70 jaar, heeft 50 jaar gewerkt, als machinaal houtbewerker en ook een aantal jaren op de taxi hij is zeker niet dom en ook niet onrendabel, en hij stemt SP
Hij stemt SP, dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is met pensioen en dus onrendabel.
Pil van Drion in z'n bakkes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij stemt SP, dat is nog veel erger.
Seniele ouwe gek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:27 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo dom en onrendabel, ik ken een man hij is 70 jaar, heeft 50 jaar gewerkt, als machinaal houtbewerker en ook een aantal jaren op de taxi hij is zeker niet dom en ook niet onrendabel, en hij stemt SP
Die moest weer z'n eigen eer redden.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat er twee kopjes cappuccino in mijn mok op werk passen.
Nu durf ik wel zo ver te gaan om mijn werkdag geslaagd te noemen.
Dit soort opmerkingen doen mij eerder aan Erik denken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat er twee kopjes cappuccino in mijn mok op werk passen.
Nu durf ik wel zo ver te gaan om mijn werkdag geslaagd te noemen.
Nou en?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen doen mij eerder aan Erik denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |