Erg knap als je hierop zonder te googlen het antwoord op weet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn 2 spelers die meer dan 10 interlands voor Oranje hebben gespeeld en daarin een moyenne van meer dan 1 goal per wedstrijd hebben. Wie?
Mannes Franken ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, wel die periode/daar net iets voor.
Kick Smit ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wim Tap was ooit topscorer allertijden van Oranje en werd opgevolgd door 1 van deze 2 mensen.
Ik ken veel namen, maar vaak weet ik ze niet in de juiste tijd te plaatsen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Correct! Noud van Melis blijkt ook te kloppen. Ik kende hem zelf niet, ik had Wout Buitenweg.
Trouwens irritatie als je me quote weet ik dat je hebt gereageerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Correct! Noud van Melis blijkt ook te kloppen. Ik kende hem zelf niet, ik had Wout Buitenweg.
Dat boek heb ik ook jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken veel namen, maar vaak weet ik ze niet in de juiste tijd te plaatsen.
Zolang geleden lijkt 25 jaar niks.
Enh Wim Tap kende ik eerst niet tot ik zijn naam in het boek van de 500 beste Nederlandse sporters tegenkwam.
Leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook jaGaat over de vorige eeuw geloof ik toch? Maar van dat boek kende ik Wout Buitenweg, dat Noud van Melis er ook nog bijhoorde wist ik niet (staat ook niet in dat boek
).
Die eerste vraag is subjectiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wie is de beste voetballer waar Johan Derksen mee heeft gespeeld ?
Wie vind ie de beste speler ooit in Nederland ? En wie in het buitenland ?
Wie vindt Johan Derksen was zijn beste medespeler ?quote:
Bert van Marwijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie vindt Johan Derksen was zijn beste medespeler ?
Er staan nog twee vragen open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tegen welke club scoorde Derksen zijn enige goal in de eredivisie?
Best is goed. Cruijff en van Hanegem staan bij hem gelijk.quote:
Die laatste George Best ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef tong80 het volgende:
Wie vindt Johan Derksen de beste speler waar ie mee heeft gespeeld ?
Wie vind ie de beste speler ooit in het buitenland ?
Beide waren toch al beantwoord ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef tong80 het volgende:
Wie vindt Johan Derksen de beste speler waar ie mee heeft gespeeld ?
Wie vind ie de beste speler ooit in het buitenland ?
Sorry ben moe. Brokamp over het hoofd gezien en Best vergeten.quote:
Roma en Juvequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef Asap het volgende:
Voor welke Italiaanse clubs speeld Thomas Hassler?
Antal Rothquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Welke Braziliaan werd 2 keer achter elkaar topscoorder in de Ligue 1
Dino Baggioquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:04 schreef Asap het volgende:
Paspoort van wie?
Years Team Apps (Gls)
1988–1991 Torino 28 (2)
1991–1992 Internazionale 27 (1)
1992–1994 Juventus 49 (1)
1994–2001 Parma 172 (19)
2001–2005 Lazio 44 (1)
2003 → Blackburn Rovers (loan) 9 (1)
2004 → Ancona (loan) 9 (1)
2005 Triestina 13 (0
Met de handen over het haar wrijven volgens mij. Met die grijze kop van hem hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke manier van juichen werd door Fabrizio Ravanelli geïntroduceerd?
Hij trok altijd zijn shirt over zijn hoofd maar ik heb geen idee of hij de eerste was die dat deed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke manier van juichen werd door Fabrizio Ravanelli geïntroduceerd?
Klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij trok altijd zijn shirt over zijn hoofd maar ik heb geen idee of hij de eerste was die dat deed.
Hamming?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:06 schreef JamesTKirk het volgende:
Wie scoorde er ooit 4 goals in 1 eredivisiewedstrijd voor Fortuna Sittard?
Linford?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:06 schreef JamesTKirk het volgende:
Wie scoorde er ooit 4 goals in 1 eredivisiewedstrijd voor Fortuna Sittard?
quote:Hamming?
Beide helaas niet goed. Keep trying ;-)quote:Linford?
Jeffrey?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
[..]
Beide helaas niet goed. Keep trying ;-)
Helemaal goed. Bizarre wedstrijd was dat 6-4.....quote:
Als ik het goed heb het WK van 1950 in Brazilië. De laatste wedstrijd was Brazilië-Uruguay: 1-1. Uruguay wereldkampioen. En de sambaboys een trauma.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:43 schreef tong80 het volgende:
The World Cup of XXXXX in XXXXX was the only one ever that was played without a final. Instead, all four teams in the final round played in a final group, where the winner would become world champion. In spite of this, the group went into what was practically a final when XXXXX faced XXXXX in XXXXX
Welk WK ? Welke laatste wedstrijd ? Wat was de uitslag ?
Uitslag is niet goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Als ik het goed heb het WK van 1950 in Brazilië. De laatste wedstrijd was Brazilië-Uruguay: 1-1. Uruguay wereldkampioen. En de sambaboys een trauma.
Ja. Brazilië had zelfs genoeg aan een gelijkspel.quote:
En ze zijn van tenue veranderdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Brazilië had zelfs genoeg aan een gelijkspel.
Mensen pleegden zelfmoord. De doelman is heel zijn leven een paria gebleven en stierf arm en berooid.
Stel je een vraag ?quote:
Geen idee. Daar ben ik slecht in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:54 schreef Tarado het volgende:
OK
Maracanã kennen we natuurlijk allemaal maar hoe heten de stadions van de 4 grootste clubs in Rio de Janeiro: Flamengo, Fluminense, Botofogo en Vasco?
Ik 0. Of er moet een Oh-Jaatje tussen zitten.quote:
Andere vraag misschien ?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:07 schreef tong80 het volgende:
Welke twee verdedigers vielen vlak voor het EK-88 af wegens blassures ?
Silooy is goed. Nu nog de voorstopper van de oude stempel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef Mark het volgende:
In ieder geval Sonny Silooy met zijn gebroken oogkas. Danny Hesp zat er dicht bij, weet niet of hij echt een optie was
Dat was een middenvelder, zat wel bij de selectie zonder een minuut te spelen.quote:
Zo moeilijk was deze toch niet? Het logo kan je ook nog zien.quote:
Wist je het ? Zou ik knap vinden (alhoewel het wel een opvallend shirt is, vergeet je niet snel).quote:
Ja tuurlijk wist ik het anders gaf ik het antwoord toch niet. Ik loop al langer mee dan vandaag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wist je het ? Zou ik knap vinden (alhoewel het wel een opvallend shirt is, vergeet je niet snel).
Je bent goed man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wist ik het anders gaf ik het antwoord toch niet. Ik loop al langer mee dan vandaag.
Je moet mensen niet te snel onderschatten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent goed man.
Kom maar met de volgende vraag dan.
Doe ik niet zo snel hoor. Maar goed, heb jij nog een leuke vraag ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet mensen niet te snel onderschatten.
Spelbosquote:
Duels tussen Spelbos en John van Loen bij Utrecht - Ajax zijn ook legendarisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:16 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
SpelbosTrainde een legendarisch NAC!
Ferry de Haan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:26 schreef satecl het volgende:
Wie mis ik in deze wedstrijdselectie van Feyenoord tijdens de UEFA Cup finale van 2002:
Feyenoord:
GK 1 Edwin Zoetebier
RB 2 Christian Gyan
CB 8 Kees van Wonderen
CB 17 Patrick Paauwe geel 46'
LB 3 Tomasz Rząsa geel 23'
RM 7 Bonaventure Kalou -> 76'
CM 6 Paul Bosvelt Aanvoerder
CM 14 Shinji Ono ->. 85'
LM 32 Robin van Persie ->63' geel 63'
CF 10 Jon Dahl Tomasson
CF 9 Pierre van Hooijdonk
Invallers:
GK 30 Henk Timmer
DF 4 Mauricio Aros
DF 26 Pieter Collen
XX XX XXXXXXXX -> 85'
FW 11 Leonardo . 63'
FW 15 Johan Elmander 76'
FW 18 Igor Kornejev
Coach:
Bert van Marwijk
Begin alvast met Lugano en Cavani.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Noem 7 van de 9 Uruguayanen die bij Juventus hebben gespeeld
Carini, Zalayeta, Montero, Caceres, Fonseca. Dat zijn er al 5.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Noem 7 van de 9 Uruguayanen die bij Juventus hebben gespeeld
yup nog 2 te gaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Carini, Zalayeta, Montero, Caceres, Fonseca. Dat zijn er al 5.
Als je gaat googlen zorg dan wel dat je ook op Juventus googledquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Begin alvast met Lugano en Cavani.
Ruben Olivera ook nog dacht ik. En de rest zullen wel uit de jaren 30 komen ofzo.quote:
ook die ja . Maar er is ook 1 speler die rond 2000 bij Juve speeldequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ruben Olivera ook nog dacht ik. En de rest zullen wel uit de jaren 30 komen ofzo.
volgens mij kwam die uit Paraguayquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaetan Guzman ofzo? Meen me van een (toen nog) CM te herinneren dat ik ooit iemand met ongeveer die naam van Juventus had gekocht en dat het een Zuid-Amerikaan was
Carini ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef RobinFriday het volgende:
Er was ook een doelman uit Uruguay die daar nog heeft gespeeld weet ik nog van FM (was in één versie een groot talent). Maar die naam... Corona of zo iets?
Bakhuis?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:54 schreef tong80 het volgende:
Naar wie is in Nederland een kopbaldoelpunt vernoemd ?
Tuurlijk.quote:
Peres ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:17 schreef Tarado het volgende:
Het Brasil van WK 1982, geweldig team waar we allemaal wel wat spelers van weten te noemen, wie was de keeper op dat WK?
die was al genoemd, dus de vraag is nog steeds open.quote:
Komen we er eventueel straks op terug. Gaan we met mijn vraag verder als je het goed vindt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
die was al genoemd, dus de vraag is nog steeds open.
Wat is je vraag?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:29 schreef tong80 het volgende:
Zijn bijnaam luidde "El Gran Capitán" (de grote kapitein) of “Kaiser” (een verwijzing naar Franz Beckenbauer) vanwege zijn grote leiderschapskwaliteiten, zijn passie en zijn organisatievermogen op het veld. XXXXXXXX was een verdediger die graag meedeed in de aanval en regelmatig zijn doelpunten meepakte. Hij is tijdelijk de meest veelscorende verdediger ooit geweest, met 134 doelpunten in 451 wedstrijden. Dit record is uiteindelijk verbroken door Ronald Koeman.
Juist.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat is Passarella, de man die tegen lang haar was.
Of yoghurt om te drinken of om te eten is.quote:
Drinken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of yoghurt om te drinken of om te eten is.
Absurd ja kostte Redondo zijn interland carrière, wat een speler was datquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat is Passarella, de man die tegen lang haar was.
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef tong80 het volgende:
Wat is hun favoriete club ? :
Tom Egberts
Frank Snoeks
Wouter Bos
Albert West
Liam Gallaghar Manchester City
Elton John Watford
Maradona Boca Juniors
De gebroeders Anker
Bennie Jolink
Boris Becker Bayern Munchen
Jan Siemerink
Yep.quote:
Meen je dat. Dacht altijd PSV.quote:
Hij is Haarlemmer, dus Haarlem of Telstarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:16 schreef tong80 het volgende:
Alleen Frank Snoeks nog.
Zijn eerste wedstrijdverslag deed ie bij die club.
Dat meen ik ja. Je gaat toch niet aan mij twijfelen tong?quote:
Nee hoor, ik uit m'n verbazing geweoon uit verbazing sta verbaasd dat ik het altijd verkeerd heb gedacht. Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat meen ik ja. Je gaat toch niet aan mij twijfelen tong?
Dan haal ik ze door elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Paul Haarhuis is dacht ik voor PSV
http://tennistv.nl/video/(...)-raemon-sluiter.htmlquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik uit m'n verbazing geweoon uit verbazing sta verbaasd dat ik het altijd verkeerd heb gedacht. Verbazingwekkend.
Ik geloof je wel.quote:
gokje Telstar dan maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan haal ik ze door elkaar.
Haarlem of Telstar idd.
Yep, ze waren met z'n drieën:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Paul Haarhuis is dacht ik voor PSV
Juist.quote:
Fred Bischot ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
Wie is deze speler van Telstar?
[ afbeelding ]
Piet van der Kuyl natuurlijkquote:
Heb je initialen of een voornaam ?quote:
Moeskops ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
Hintje zijn vader won Olympisch goud in 1932 (wielrennen-sprint)
Nope.quote:
quote:
De Winter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
welke oud-De Graafschap doelman staat momenteel óók onder contract bij AZ?
Hoe ken je die ?quote:
Die kent toch iedereen. Beetje het boegbeeld van Telstar.quote:
Weet wel dat René v/d Kerkhoff inviel voor Rob Rensenbrink. Op zich niet zo belachelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef tong80 het volgende:
Wat was er vreemd, en voor Tong belachelijk, aan de wissels die Rinus Michels in de WK-74 West-Duitsland-Nederland toepaste ?
Op zich wel belachelijk. Linksbuiten Rob Rensenbrink viel in de rust geblesseerd uit en de rechtsbenige René van der Kerkhof ging op de linkerflank spelen. Terwijl de legendarische linksbuiten Piet Keizer voor de hand lag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet wel dat René v/d Kerkhoff inviel voor Rob Rensenbrink. Op zich niet zo belachelijk.
2e wissel weet ik niet maar aangezien je het belachelijk vindt zal het geen aanvallende wissel geweest zijn.
Weet niet hoe het met de vorm was van beide heren (Keizer en vd Kerkhoff) maar op zich zou Keizer idd een logischer wissel zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op zich wel belachelijk. Linksbuiten Rob Rensenbrink viel in de rust geblesseerd uit en de rechtsbenige René van der Kerkhof ging op de linkerflank spelen. Terwijl de legendarische linksbuiten Piet Keizer voor de hand lag.
Nederland stond in de tweede helft met 2-1 achter en Michels bracht middenvelder Theo de Jong in het veld. Terwijl de altijd scorende spits Ruud Geels op de bank bleef zitten.
Ojo in ieder geval. Nog maar 3 te gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Noem de 4 ex-PSV'ers die vorig jaar bij Beerschot AC voetbalde.
De voorstopper. Wim Rijsbergen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met de vorm was van beide heren (Keizer en vd Kerkhoff) maar op zich zou Keizer idd een logischer wissel zijn.
Wie ging er eigenlijk uit voor De Jong ?
Keizer was/is een aardig dwars figuur, dus wie weet dat Mighels het daarom niet meer aandurfde, ik meen dat hij het hele toernooi nog geen minuut gemaakt had, v/d Kerkhof was gretiger waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met de vorm was van beide heren (Keizer en vd Kerkhoff) maar op zich zou Keizer idd een logischer wissel zijn.
Wie ging er eigenlijk uit voor De Jong ?
Keizer had 45 minuten meer in de benen dan vd Kerkhof. Speelde een helft tegen Zweden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Keizer was/is een aardig dwars figuur, dus wie weet dat Mighels het daarom niet meer aandurfde, ik meen dat hij het hele toernooi nog geen minuut gemaakt had, v/d Kerkhof was gretiger waarschijnlijk.
OK, tijd geledenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keizer had 45 minuten meer in de benen dan vd Kerkhof. Speelde een helft tegen Zweden.
Maar goed, Michels zal er wel een reden voor hebben gehad.
Dat zijn er 5. Er zitten er nog wel meer bekenden tussen. Tot aan de reserves toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
Muller
Beckenbauer
Hoenes
Houtenbeen
Breitner
Ik kwam ff niet verder...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn er 5. Er zitten er nog wel meer bekenden tussen. Tot aan de reserves toe.
Tuurlijk, de doelman.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam ff niet verder...
Sep Maier ?
Juistquote:
Netzer speelde niet in de finale dat was Overath op links.quote:
Oh ja die ook nog.quote:
Helemaal goed.quote:
Je rookt (te) veel man, ik ga even denkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal goed.
In de tijd dat jij een leuke vraag post ga ik m'n shag kopen.
Manfred Burgsmüller ?quote:
Burgsmüller is één van de legendes van Dortmund. Stopte pas op z'n 40ste toen ging ie kicken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:54 schreef Mark het volgende:
Burgsmuller was een grote naam, die was idd ook kicker na zijn actieve voetbalcarriere
Frans de Munck, Piet Schrijvers, Martin van Vianen, Nico van Zoghel, Frans Körver ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nooit zo op de hoogte van die Duitse clubiconen.
Noem eens vijf Nederlandse keepers die na hun carrière trainer werden van een profclub.
Vijf keer juist.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frans de Munck, Piet Schrijvers, Martin van Vianen, Nico van Zoghel, Frans Körver ?
Spanje werd geen wereldkampioen in 2002, dat was Braziliequote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:28 schreef tong80 het volgende:
Hoe heetten de coaches van de volgende wereldkampioenen :
West-Duitsland WK54
Engeland WK66
Brazilië WK70
Argentinië WK78
Italië WK82
Frankrijk WK98
Spanje WK2002
3 keer goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:43 schreef Mark het volgende:
Maar goed:
Argentinie 1978 Menotti,
Italie 1982 Bearzot,
Frankrijk 1998 Jacquet
Faal editquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha Tong... Spanje werd ook geen wereldkampioen in 2006, dat was Italië.
Ik ben lekker bezig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha Tong... Spanje werd ook geen wereldkampioen in 2006, dat was Italië.
Juist.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Engeland 1966 was Sir Alf Ramsey.
Ook juistquote:
Blikseminslagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef tong80 het volgende:
Hoe overleed de zoon van Jan Jongbloed ?
Ja op het veld. Hij was doelman bij DWS.quote:
Aadje Mansveld ?quote:
Mooie bakkebaarden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, lijkt er wel een beetje op inderdaad
Nee, wel een keeperquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie bakkebaarden.
Nico de Bree ?
Boersma ?quote:
Hintje ? Zou het nu niet weten.quote:
Het plaatje is een rood kruisje geworden.quote:
dan maar een actueler plaatjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het plaatje is een rood kruisje geworden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee. Voornaam of initialen ?
Pasveer ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]even wachten tot andere kandidaten ook een kans hebben gehad, deze lijkt me echt niet moeilijk
Cruijffie scoorde één van z'n mooiste doelpunten tegen hem. Ton Thie ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
Beide nee, speelde voor Twente en ADO
Daar zat hij meestal achter als reservequote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijffie scoorde één van z'n mooiste doelpunten tegen hem. Ton Thie ?
De Galuwé ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zat hij meestal achter als reserve
Natuurlijk. Oh jaatje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
Ik zal het maar zeggen: Henny Ardesch
Weer geen idee. Zegt me helemaal niks. Gokje op Ronnie Hellström.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
Nog maar een keeper dan
[ afbeelding ]
Nee een Nederlanderquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer geen idee. Zegt me helemaal niks. Gokje op Ronnie Hellström.
PSV - Steaua Boekarest in 1989. Of was het nog in 88quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef tong80 het volgende:
In welke legendarische wedstrijd schitterden Ellerman en Romario samen ?
Wie anders dan Bossiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV - Steaua Boekarest in 1989. Of was het nog in 88Romario scoorde 3 treffers en Ellerman de andere 2. Die eigenlijk ook van enorme schoonheid waren, maar door de drie van Romario in beetje op de achtergrond kwamen te staan.
quote:
Terwijl ik een andere bedoelde.quote:
Nee, een dribbelaar uit het kappen en draaien segment.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef RobinFriday het volgende:
Viscaal
Gezien in een filmpje van een ander topic van tong80 (geloof ik)
wow, die was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef RobinFriday het volgende:
Viscaal
Gezien in een filmpje van een ander topic van tong80 (geloof ik)
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
wow, die was ik helemaal vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |