Eigenlijk zoals ik risotto maak maar dan ipv bouillon en wijn water (of natriumarme bouillon). Eerst courgette, champignons en kastanjechampignons aanbakken, die weer uit de pan, opnieuw olie/bakboter, rijst en dan een klein beetje water/bouillon erbij tot het onderstaat, veel roeren en als het te droog wordt water/bouillon toevoegen. Als de rijst gaar is, groenten er weer bij en geraspte jonge kaas erdoorheen. Ze heeft hier echt van zitten smullen! Ik had een portie voor 2x gemaakt maar dat gaat m niet meer worden...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Klinkt als ie wat M ook heerlijk vindt. Hoe maak je dat?
Och wat sneu!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Jipster het volgende:
Even egopost.. J net gevallen met zn tand op de hoek van de tafel, stukje erafen nu maar hopen het niet gaat verkleuren... Na een raketje heeft ie al weer flinke praatjes, maar het blijft vreselijk vallende kindjes
Oh gets Jipsterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Jipster het volgende:
Even egopost.. J net gevallen met zn tand op de hoek van de tafel, stukje erafen nu maar hopen het niet gaat verkleuren... Na een raketje heeft ie al weer flinke praatjes, maar het blijft vreselijk vallende kindjes
Nope, helaas niet. Soms zou ik haar wel in bubbeltjesplastic willen verpakkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef Jipster het volgende:
Ja, echt he, tandjes zijn ook echt mijn angst.. en voorkomen kun je het meestal niet
Dat lijkt me wel normaal hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Kyara het volgende:
Oh Jipster wat naar!
M begint nu een beetje interesse voor klimmen te krijgen maar het lukt nog niet echt
In een stoeipartijtje heb ik hem flink in de rondte gedraaid (en daarna op zijn benen gezet, was best grappig) maar dat noemt hij dan ook meteen "molen". Vind ik toch best knap.
Praten jullie dreumessen trouwens verstaanbaar? M praat een heleboel en een groot gedeelte is ook wel duidelijk maar sommige dingen verstaan wij volgens mij alleen (of in de context). Ook 2 medeklinkers achter elkaar lukt nog niet zo goed.
Hij spreekt "toetje" uit als "tietuh" en dan ook nog "mmmm" want lekker er achteraan
En dat terwijl hij "toet" (=auto) wel gewoon als toet uitspreekt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elise praat sowieso nog niet zoveel.
Ze zegt nu papa, mama, Floris, opa. Nijntje, dat? (dan wijst ze en wil ze weten wat het is), pip en fles.
Vandaag ben ik met haar en zo'n ringentoren gaan zitten en ze kan nu die ringen erop doen (nou ja soms en natuurlijk niet op volgorde). Ik vind het zo leuk die ontwikkeling
Lastige is dan grote broer die wil "samen spelen, samen delen" en uiteindelijk trekt hij die ringen steeds uit haar handen![]()
Floris is natuurlijk niet helemaal Floris he (ze zegt iets dat lijkt op Isis, maar het is wel voor Floris bedoeldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, Son, dat vind ik al best veel hoor! E. zegt: papa, die, da(t), ja en soms mama. Floris en Nijntje vind ik knap! Hier weet ze wel dondersgoed wie Nijntje is maar dat zegt ze echt nog niet.
In dat filmpje klonk het echt wel als nijntjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Floris is natuurlijk niet helemaal Floris he (ze zegt iets dat lijkt op Isis, maar het is wel voor Floris bedoeld)
En Nijntje ook niet zoals ik het zeg, maar het is heeeeel duidelijk wie ze bedoeld. Zodra ze een Nijntje ziet zegt ze iets dat lijkt op Nijntje (op de manier van: Nijntje, lief klein konijntje)
Maar ze loopt niet
Duidelijk wel hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In dat filmpje klonk het echt wel als nijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |