quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef Fee-nix het volgende:Soempie, mijn S heeft 'ook' ook heel erg ontdekt

. Zo grappig! 'Ook' een kusje, 'ook' een hapje, 'poes!' en dan even later bij een andere kat: 'ook!' Maar cirkels tekenen

jemig wat knap!!
En hoe Kyara dat doet met reageren (en ook nog in zoveel topics

)... ik heb ook geen idee!!

Leuk he, die verbanden die ze leggen.

En bij jou wordt het woordje 'ook' dus net zo op verschillende manieren correct gebruikt ('ook' een kus. En dat is 'ook' een poes.). Ik verbaas me daar elke keer toch over. En ik vind het zo knap allemaal van die kleintjes.

quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef bitterend het volgende:Soemp leuk is dat he

we hebben hier ook zulke gekke momenten..als ik op de bank zit gaat ze op mij staan en dan zich zo laten vallen

en ligt helemaal in een deuk!
Datzelfde spelletje wordt hier ook gespeeld.

En inderdaad: keihard lachen!
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef Susie het volgende:Fijn dat het goed gaat Soempie!
Die beginnende stapjes zijn leuk hè? Totdat ze gewoon de schoenen aan doen, van de veranda afstappen, handje opsteken en "doeg" zeggen

We hebben menig keer in een deuk gelegen op vakantie daarom!

quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef Kyara het volgende:Nee hoor, hij is heel gezellig aan het kletsen en aan het spelen.
Maar hij wil/kan dus niet slapen. Eigenlijk wilde hij schommelen maar daar hebben we een stokje voor gestoken.
Flauwe papa en mama.
Ik ga je morgen een pm terug sturen. Ben nu zo half half achter Fok! en aan het puinruimen..
KZ, beterschap.

quote:
Misschien en hopelijk.

We zijn op zoek naar werk in Zweden, tenminste m'n man dan. Als dat lukt, dan gaan we emigreren.

We gaan binnenkort een paar weken die kant op, zodat we wat meer kunnen regelen daar.
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 20:05 schreef Tinuviel het volgende:Soempie, wat knap van M. Hoe voel je je bij de verhuisplannen, zwanger enzo en dan heel ergens anders opnieuw beginnen. Dapper vind ik het.
Dat is lief.

Ik vind het fijn om wat te doen te hebben: cursus Zweeds volgen, gemeenten aanschrijven, bedenken waar te solliciteren, contacten opdoen daar, enz. Ik werk verder niet, dus het komt daar niet bovenop. Het is voor mij nu een groot avontuur en ik ben vooral heel benieuwd hoe het gaat lopen. Of het gaat lukken. De zwangerschap gaat nog steeds een beetje langs me heen, dus daar maak ik me niet zo druk om nog.
Ik laat m'n diploma daar trouwens ook erkennen, maar nu met de zwangerschap wordt het werken toch voorlopig nog niks. M'n diploma is daar wel meer 'waard' dan hier. Er is daar meer vraag naar mensen met mijn diploma.