Leuk he, die verbanden die ze leggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef Fee-nix het volgende:
Soempie, mijn S heeft 'ook' ook heel erg ontdekt. Zo grappig! 'Ook' een kusje, 'ook' een hapje, 'poes!' en dan even later bij een andere kat: 'ook!' Maar cirkels tekenen
jemig wat knap!!
En hoe Kyara dat doet met reageren (en ook nog in zoveel topics)... ik heb ook geen idee!!
Datzelfde spelletje wordt hier ook gespeeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef bitterend het volgende:
Soemp leuk is dat hewe hebben hier ook zulke gekke momenten..als ik op de bank zit gaat ze op mij staan en dan zich zo laten vallen
en ligt helemaal in een deuk!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef Susie het volgende:
Fijn dat het goed gaat Soempie!
Die beginnende stapjes zijn leuk hè? Totdat ze gewoon de schoenen aan doen, van de veranda afstappen, handje opsteken en "doeg" zeggen![]()
We hebben menig keer in een deuk gelegen op vakantie daarom!
Flauwe papa en mama.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef Kyara het volgende:
Nee hoor, hij is heel gezellig aan het kletsen en aan het spelen.
Maar hij wil/kan dus niet slapen. Eigenlijk wilde hij schommelen maar daar hebben we een stokje voor gestoken.
Misschien en hopelijk.quote:
Dat is lief.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:05 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie, wat knap van M. Hoe voel je je bij de verhuisplannen, zwanger enzo en dan heel ergens anders opnieuw beginnen. Dapper vind ik het.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef Kyara het volgende:
M eet alles. Ook als het op de vloer ligt, in de tuin etc...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:34 schreef bitterend het volgende:
Ik had eergisteren spinazi quiche gemaakt...ze heeft van de bladerdeeg wel lekker gesmuld![]()
Susie![]()
Ook vlees en vis Soesa? cool! R vindt af en toe een surimi stick wel lekker...de helft dan. De andere helft kauwt ze erop en spuugt ze uit zo midden in de woonkamer
Dit. Die van mij was in z'n vorige leven een geitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef Kyara het volgende:
M eet alles. Ook als het op de vloer ligt, in de tuin etc...
Een en al herkenning.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:41 schreef Fee-nix het volgende:
Susie, herkenbaar, S doet ook vaak 'doeiiiii'. En als ik hem terug roep, doet hij net of hij me niet hoort en gaat een stapje harder lopen. Aapie.
Alleen als ik huishoudelijke klusjes doe, gaan ze zelf spelen. Iets voor mezelf doen mag niet.
Samen streken uithalen.quote:Sowieso ging vandaag het samenspelen heel goed. Was helemaal verbaasd en blij. Ze hebben 's avonds ook samen stoute streken uit gehaald (onder andere een plant in de tuin gekortwiekt en grind tussen de planken van de veranda van het tuinhuisje geduwd). Ze waren echt bezig als broertjes, zo lief.
He wat naar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:39 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier gaat het eten barslecht, dr poep is weer bijna net zo dun als bv poep. Ze krijgt genoeg aangeboden maar ze hoeft het echt niet. Ik vind het vermoeiend en vreselijk frustrerend.
Dat heb ik ook wel hoor. Helemaal als ik dan lees over mensen die amper tijd voor Fok hebben bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik maak me soms zorgen of ik wel genoeg samen met haar doe. Vandaar ook laatst mijn vraag over spelen. Ze kan zichzelf zo goed vermaken. Niet te geloven.
bitterend: voed je haar 2 talig op ?
die van jou komt tenminste naar je toe en vraagt of je wilt helpen, hier vliegt zo'n stukje door de kamer met een hoop gegrom cq gegilquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een en al herkenning.![]()
Sinds kort kan ik wel wat langer iets voor mezelf doen, maar zodra M. iets tegenkomt wat niet lukt (bepaald puzzelstukje krijgt hij niet goed in de puzzel ofzo), dan komt hij naar me toe: 'mama helpen.' en dan pakt hij m'n hand om me mee te nemen.![]()
[..]
Samen streken uithalen.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:59 schreef Susie het volgende:
[..]
die van jou komt tenminste naar je toe en vraagt of je wilt helpen, hier vliegt zo'n stukje door de kamer met een hoop gegrom cq gegil![]()
![]()
Dat was hier ook!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:59 schreef Susie het volgende:
[..]
die van jou komt tenminste naar je toe en vraagt of je wilt helpen, hier vliegt zo'n stukje door de kamer met een hoop gegrom cq gegil![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ja, dit precies! Mama helpe! En je meenemen inderdaad! Zo herkenbaar. Ook als ie iets wil, wordt je bv naar het aanrecht geleidquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een en al herkenning.![]()
Sinds kort kan ik wel wat langer iets voor mezelf doen, maar zodra M. iets tegenkomt wat niet lukt (bepaald puzzelstukje krijgt hij niet goed in de puzzel ofzo), dan komt hij naar me toe: 'mama helpen.' en dan pakt hij m'n hand om me mee te nemen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |