Ik heb geen idee! Had er tot vorige week nooit van gehoord en kwam het toevallig op internet tegen. Misschien gaan wij er morgen eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:03 schreef Susie het volgende:
Even op ons bed gelegen, ze is aan het vechten tegen haar slaap volgens mij.... nu weer in eigen bed. We zullen zien.
Nee Soesa, ben ik nog nooit geweest. Ik ben wel eens in die in Heemskerk geweest. Is die leuk?
Coco neemt altijd die van de dm mee voor me vind ze erg fijn! Vallen wel iets kleiner dan etos maar geen hele maat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Kyara het volgende:
Even iets anders:
ik ga morgen naar Duitsland en wil dan ook (goedkopere) luiers en billendoekjes kopen om te proberen. Gebruik nu Etos huismerk en dan ook nog in de aanbieding. En billendoekjes Zwitsal maar dat verkopen ze niet in DE geloof ik.
Iemand nog een goede tip?
DM is een winkel? En dan het huismerk?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Coc neemt altijd die van de dm mee voor me vind ze erg fijn! Vallen wel iets kleiner dan etos maar geen hele maat.
Ik wil ook naar Duitsland! leuk!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Kyara het volgende:
Even iets anders:
ik ga morgen naar Duitsland en wil dan ook (goedkopere) luiers en billendoekjes kopen om te proberen. Gebruik nu Etos huismerk en dan ook nog in de aanbieding. En billendoekjes Zwitsal maar dat verkopen ze niet in DE geloof ik.
Iemand nog een goede tip?
Is ok voor een keer? Je kan leuk tussen de diertjes lopen, niet heel groot, maar je gaat er toch niet voor een dag naartoe lijkt mij. Voor een dreumes is het natuurlijk gewoon leuk, maar zal denk ik niet vel anders zijn danin Beverwijk?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Had er tot vorige week nooit van gehoord en kwam het toevallig op internet tegen. Misschien gaan wij er morgen eens een kijkje nemen. Is die in H'kerk leuk?
Dm is de winkel ja en dan huismerk zitten met twee zakken in een doos.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
DM is een winkel? En dan het huismerk?
Hier helpt wiegen op de arm nog wel eens en daarbij het sussende geluid (en dan best nog hard ook).... mja, ook niet altijd hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Coco neemt altijd die van de dm mee voor me vind ze erg fijn! Vallen wel iets kleiner dan etos maar geen hele maat.
Hier wil lisa NIET slapen. Geen idee wat ze heeft maar jankt al de hele dag en nu akweer 1,5 uur in bed krijsen. Ben haar gaan troosten nog een boekje gelezen uitgekegd dat ze moet slapen drinken aangeboden streng toegesproken niks helpt heb het gehad na vandaag...
Nee, ik ga met mijn moeder M en ik denk D. J blijft bij papa thuis. En naar de dreumesmeet mag J dan mee.quote:
Kleve heeft een aantal dm's.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:
Thanx, ga eens kijken of we een DM zien.
We gaan eerst naar Tiergarten Kleve en daarna naar Kranenburg.
Geloof dat we gaan winkelen in Kranenburg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Kleve heeft een aantal dm's.
Eentje bij de macdonalds (zitten ook nog.allemaal andere winkels).
Als je naar de DM gaat: ze hebben een fijn en goedkoop assortiment aan kinderkoekjes, iets meer dan een euro per zakje. Allemaal suikervrij. Ik heb billendoekjes van babylove, die zijn prima. En sla vooral ook voor jezelf in, bijna álles is daar veel goedkoper, deo, douchegel en vooral ook zonnebrandcreme!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:
Thanx, ga eens kijken of we een DM zien.
We gaan eerst naar Tiergarten Kleve en daarna naar Kranenburg.
Madam wil niks, ook boekjes voorgelezen dan word ze rustig maar wil ze gaan lopen als ik haar terugleg begint ze weer .. naja hopelijk morgen een betere dag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Hier helpt wiegen op de arm nog wel eens en daarbij het sussende geluid (en dan best nog hard ook).... mja, ook niet altijd hoor![]()
Wij hebben zoiets, van de gamma:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef bitterend het volgende:
Hmm hoe werken die horren? kan dat overal op? even tegen mijn man zeggen!
Idd ik vind het ook super knap van M kyara!! ze bouwt hier niks op wat ze wel kan is memory op de ipad! en dieren puzzels! ze sleept ze echt goed naar het juiste plek!
Kranenburg is niet zo groot, maar wel een lief stadje. Dit is een fijn bakkertjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Geloof dat we gaan winkelen in Kranenburg.
Dat vermoeden had ik idd alquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Geloof dat we gaan winkelen in Kranenburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |