Wat hier wel helpt is om al tijdens het schommelen te vertellen wat we daarna gaan doen (eten, tv kijken oid). En dat hij dus zo "af" moet. En dan nog even doorschommelen en hem heel rustig uit laten schommelen (niet meer duwen) tot hij eigenlijk stil hangt. M vraagt dan zelf of hij er af mag en of we gaan "eten" of "toto kijke".quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
Grootste bron van frustratie is hier als iets leuks stopt. Stoppen met schommelen, weg uit de zandbak of, en dat is het allermoeilijkst, als Bumba is afgelopen. Hem voorbereiden en actief gedacht zeggen (dan loop je daar door de speeltuin "doei ommel, doei ommel ) helpt wel iets, maar het blijft moeilijk. Ik vind dat wel jammer, soms heb ik al bijna geen zin om Bumba aan te zetten omdat ik weet dat we daarna drama hebben.
Ja! Sowieso is er niets mis met zijn fijne motoriek. Brood spiest hij aan zijn wijsvinger bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef Clubsoda het volgende:
Is ook zo Kyara, dat sommige dingen nou eenmaal zo zijn. Ik streef soms ook te vaak naar harmonie denk ik. Ik merk ook dat het beter gaat als ik dat los kan laten, lukt alleen niet altijd![]()
Phaidra, hoe herkenbaar! Dat smeren met yoghurt ookM mag het niet, maar hij probeert het lekker toch. Soms voer ik hem, en dan valt er zo'n speldenknopje yoghurt op tafel, en dan gaat hij natuurlijk direct met zijn vingertje erin, mij onderwijl aankijkend
M is ook vaak boos omdat hij twee minuten geleden boos was en volgens mij kan hij zich dan allang niet meer herinneren wat precies het probleem was. Tegenwoordig spreek ik hem dan 'streng' toe, als hij zo blijft hangen in een bui, en dat werkt wonderbaarlijk goed.
Hier ook ja. En ook nog muggenallergie. Dus nu pikdonker citroenplant op haar kamer een muggenlamp een of ander bakje onder het bed spray op de pyama en anti biotica blaren van wel 4 a 5 cm op dr hele lijf. Rot beestenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:13 schreef bitterend het volgende:
Wat een leuke foto's en verhaaltjes <3
Beterschap voor je moppie Susie!
Worden jullie ukkies ook zo opgevreten door muggen?heb van alles geprobeerd maar die beesten vinden haar bijzonder smakelijk, en ze jeukt zo erg. Nu ligt ze dus met een lange mouwen shirt in bed (heel dun) en het raam is open dus het waait wel lekker.
Nee, geen pijn, voor zover ik weet natuurlijk. Had haar er weer in, maar zie haar alweer zitten in haar bed... en nu staan....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:17 schreef bitterend het volgende:
Jeetje..heeft ze ergens pijn? arme kleintje![]()
Fijn dat ze niet wordt gestoken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |