abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:15:15 #251
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129864267
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
Grootste bron van frustratie is hier als iets leuks stopt. Stoppen met schommelen, weg uit de zandbak of, en dat is het allermoeilijkst, als Bumba is afgelopen. Hem voorbereiden en actief gedacht zeggen (dan loop je daar door de speeltuin "doei ommel, doei ommel ) helpt wel iets, maar het blijft moeilijk. Ik vind dat wel jammer, soms heb ik al bijna geen zin om Bumba aan te zetten omdat ik weet dat we daarna drama hebben.
Wat hier wel helpt is om al tijdens het schommelen te vertellen wat we daarna gaan doen (eten, tv kijken oid). En dat hij dus zo "af" moet. En dan nog even doorschommelen en hem heel rustig uit laten schommelen (niet meer duwen) tot hij eigenlijk stil hangt. M vraagt dan zelf of hij er af mag en of we gaan "eten" of "toto kijke".

(nou hebben wij wel een babyschommel dus ik kan hem ook even alleen laten hangen)
pi_129864343
Zo doe ik het inderdaad ook :Y als ik stop met duwen, dan zegt hij inderdaad ook na een tijdje 'uit' en dan is het prima. Inderdaad zo'n truukje wat ik nu door heb en wat het een stuk makkelijker maakt. Het werkt met Bumba helaas niet ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_129864585
Ooooh Marjolijntje wat is ze toch leuk!!

Driftbuien hier ook al even hoor :Y. Gister nog een leuke: tegenwoordig moet hij alles zelf doen. Dus zo ook yoghurt eten. Prima, met lepeltje gaat het ook al aardig. Maar na een tijdje wil hij liever met zijn handen eten. Toen alles zo ongeveer ondergesmeerd zat, vonden we het wel mooi geweest. Maar dát was niet de bedoeling!! Als een stervende zwaan al gillend door het huis lopen en kruipen, zich om de 2 meter ter aarde stortend, alle speeltjes die hij tegenkwam aan de kant mieteren... Na een paar minuten werd hij rustiger en ging hij af en toe weer spelen met iets, zich even later weer beseffend dat hij Heel Erg Boos was.

En hij slaapt al sinds 11.15 :o Terwijl ik de mini eigenlijk een speeldate had om 14 uur. Zal je altijd zien :').

Edit: even iets aangepast. Staat anders ook een beetje.. uhm... gek :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:26:49 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129864630
Nee, dat is hier ook brullen inderdaad.

Maar meestal kijkt hij ook vlak voor slaaptijd en neem ik gewoon een krijsende en spartelende dreumes mee naar boven. Speen er in, knuffel erbij en dan is het zo stil.....

En sommige dingen is maar eenmaal zo. Huilen omdat hij niet in de ogen van zijn zusjes mag prikken. En gister waren we even heel erg geschrokken omdat hij zo een stuk speelgoed in de box smijt waar dus 2 baby's lagen :X Mijn man kon nog net het autootje weg slaan.
pi_129864893
Is ook zo Kyara, dat sommige dingen nou eenmaal zo zijn. Ik streef soms ook te vaak naar harmonie denk ik. Ik merk ook dat het beter gaat als ik dat los kan laten, lukt alleen niet altijd :@

Phaidra, hoe herkenbaar! Dat smeren met yoghurt ook :Y M mag het niet, maar hij probeert het lekker toch. Soms voer ik hem, en dan valt er zo'n speldenknopje yoghurt op tafel, en dan gaat hij natuurlijk direct met zijn vingertje erin, mij onderwijl aankijkend :+ M is ook vaak boos omdat hij twee minuten geleden boos was en volgens mij kan hij zich dan allang niet meer herinneren wat precies het probleem was. Tegenwoordig spreek ik hem dan 'streng' toe, als hij zo blijft hangen in een bui, en dat werkt wonderbaarlijk goed.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_129865553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef Clubsoda het volgende:
Is ook zo Kyara, dat sommige dingen nou eenmaal zo zijn. Ik streef soms ook te vaak naar harmonie denk ik. Ik merk ook dat het beter gaat als ik dat los kan laten, lukt alleen niet altijd :@

Phaidra, hoe herkenbaar! Dat smeren met yoghurt ook :Y M mag het niet, maar hij probeert het lekker toch. Soms voer ik hem, en dan valt er zo'n speldenknopje yoghurt op tafel, en dan gaat hij natuurlijk direct met zijn vingertje erin, mij onderwijl aankijkend :+ M is ook vaak boos omdat hij twee minuten geleden boos was en volgens mij kan hij zich dan allang niet meer herinneren wat precies het probleem was. Tegenwoordig spreek ik hem dan 'streng' toe, als hij zo blijft hangen in een bui, en dat werkt wonderbaarlijk goed.
Ja! Sowieso is er niets mis met zijn fijne motoriek. Brood spiest hij aan zijn wijsvinger bijvoorbeeld :'). En als hij klaar is met zijn avondeten, gaat hij alle overgebleven stukjes 1 voor 1 pletten met zijn vinger. Ik noem het maar 'onderzoeken'. Pompoen valt uit elkaar, een boontje niet. Dat is me toch een ontdekking! :P

Hij helpt trouwens wel met schoonmaken daarna. Met het doekje waarmee ik zijn handen en gezicht afneem, gaat hij vervolgens de tafel boenen. Is die ook weer schoon :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129865660
Zo, nu gaan we op weg! :W
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:03:32 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129870405
Ik vind het eigenlijk best wel knap (crappy foto's maar moest even snel want ik wilde hem niet teveel storen). Er konden nog 2 blokjes bovenop voordat hij omging. en ja, toen was het huilen maar inmiddels is ie weer opnieuw begonnen _O_

vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:24:31 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129870944
oooh en net kwam hij ook met zijn duplo bij me: "huis bouwe helpe" O+
Dus begin van een huis gebouwd en nu is hij er verder mee aan het bouwen. De giraf gaat nu op het dak geloof ik. En in opperste concentratie en af en toe wat onverstaanbaar gewauwel tussendoor.

I O+ mijn kind
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:41:23 #260
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129871362
Wow, hoge toren!! Knap hoor, van M!
En ook nog een 'huis' bouwen. S moet maar even bij hem in de leer, op de meet ;).
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:53:56 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129871686
Even een snelle vraag tussendoor; Miep heeft koorts, vanmiddag om 3 uur was dat 40 graden, nu weet ik dat je ze niet te warm moet kleden, maar wat is niet te warm? En dan bedoel ik voor de nacht. Ik heb een dunne slaapzak, vergelijkbaar met 2 lakentjes ongeveer. Alleen een romper zonder mouwen aan? Of toch ook pyama broekje? Vannacht had ze ook haar shirtje erbij aan, maar vanmorgen werd ze dus al flink warm wakker (39.2)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:06:20 #262
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129872016
M slaapt nu in alleen een mouwloze romper met dunne slaapzak.

Ik zou haar alleen een romper aantrekken in haar slaapzak.

Beterschap!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:10:48 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129872134
Thanks, zat ik ook aan te denken, maar aan de andere kant lijkt mij dat zelf koud, mja, ik heb natuurlijk geen koorts :P
pi_129872402
Effe snel :@ :W

Net thuis van onze mini meet *; Erg leuk !
Wat een super kindjes O+ O+ O+
Mooie foto's van F en M ( en knap zeg)
Ga straks weer bijlezen, eerst eten en moeie hongerige dreumes regelen O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:19:02 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129873925
Anouk ligt al te slapen, in romper met alleen een slaapzak. Arm ding, toch de hele tijd of bij papa of mama zitten/liggen, maar evengoed ook nog in de zandbak gespeeld en boekje gelezen. Niet veel gegeten, wel goed gedronken. Dus we zullen zien wat de nacht brengt.

Sam, wat een heerlijk meisje heb je daar! O+

En Marjolijntje ook al! Die laatste foto is inderdaad fantastisch! O+ En ja, driftbuien bij 14 maanden, tuurlijk, waarom niet :P
pi_129875810
Wat een leuke foto's en verhaaltjes <3

Beterschap voor je moppie Susie!

Worden jullie ukkies ook zo opgevreten door muggen? -O- heb van alles geprobeerd maar die beesten vinden haar bijzonder smakelijk, en ze jeukt zo erg. Nu ligt ze dus met een lange mouwen shirt in bed (heel dun) en het raam is open dus het waait wel lekker.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:15:57 #267
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129875876
Nee, geen last van muggen hier en op vakantie werd zij niet gestoken? Wij des te meer.

As we speak zit ze met een nat hoofd hier bij mij op schoot..... ff wat drinken maar?
pi_129875921
Jeetje..heeft ze ergens pijn? arme kleintje -O-
Fijn dat ze niet wordt gestoken!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:21:09 #269
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_129876021
Ah sneu susie, ik zou idd wat drinken geven, ze verbruiken ook veel vocht met dat koortszweten!

Heb je een klamboe bitterend? Dat is hier het enige dat écht helpt
pi_129876086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:13 schreef bitterend het volgende:
Wat een leuke foto's en verhaaltjes <3

Beterschap voor je moppie Susie!

Worden jullie ukkies ook zo opgevreten door muggen? -O- heb van alles geprobeerd maar die beesten vinden haar bijzonder smakelijk, en ze jeukt zo erg. Nu ligt ze dus met een lange mouwen shirt in bed (heel dun) en het raam is open dus het waait wel lekker.
Hier ook ja. En ook nog muggenallergie. Dus nu pikdonker citroenplant op haar kamer een muggenlamp een of ander bakje onder het bed spray op de pyama en anti biotica blaren van wel 4 a 5 cm op dr hele lijf. Rot beesten

Klamboe durf ik niet want ze blijft er niet vanaf helaas
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_129876089
Nee, ik denk dat ze eraan gaat trekken als ze in bed gaat staan :{
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:47:33 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129877160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:17 schreef bitterend het volgende:
Jeetje..heeft ze ergens pijn? arme kleintje -O-
Fijn dat ze niet wordt gestoken!!
Nee, geen pijn, voor zover ik weet natuurlijk. Had haar er weer in, maar zie haar alweer zitten in haar bed... en nu staan....
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:55:47 #273
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129877506
Ach, wat sneu Susie ;(. Beterschap voor A! ken jij trouwens de dierentuin in B :D?

Ik heb nog geen mug gezien hier :o :?. Klamboe zou ik ook niet durven idd.

Oh en wat ontzettend knap van M! Jeetje!

Leuke foto's van F, Marjo. Wat een pret! En wat lief dat ze zo in het gras in slaap valt O+

Dat vlechtje Zoë, te schattig!

E'tje is vandaag bij mijn schoonmoeder geweest. Vanaf volgende week gaat ze een dag in de week oppassen en dit was de oefendag :). Het was super goed gegaan, ze was zo lief geweest O+. Ze zit echt weer lekker in haar vel, zo fijn! Ze danst, kletst, loopt, kruipt, klimt en speelt de hele dag. Komt af en toe een kus geven of een knuffel halen en gaat dan weer verder. Eet als een bootwerker (vanavond 3 (!!) bordjes pasta :D ) dus misschien gaan we eindelijk in maat 80 passen O+ en ik was vandaag dus vrij, zonder E. Dat was heul gek en stiekem ook niet echt heel leuk :@
pi_129877557
Sterkte en beterschap Susie!

Bitterend, wij hebben horren voor het raam. Ik ben zo blij dat we daarin geïnvesteerd hebben! Dit jaar nog geen mug in onze slaapkamers gezien *O*. Ik ben er best allergisch voor, dus echt een verademing dat ik nu niet meer elke avond hoef te smeren (ik had 50% deet, het enige dat bij mij werkte, dat is echt van dat spul voor in de tropen :X).

Kyara, wauw wat kan M. al goed bouwen! _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:03:27 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129877893
Even op ons bed gelegen, ze is aan het vechten tegen haar slaap volgens mij.... nu weer in eigen bed. We zullen zien.

Nee Soesa, ben ik nog nooit geweest. Ik ben wel eens in die in Heemskerk geweest. Is die leuk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')