abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129719393
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_129719524
Soasa, fijn dat je meisje er niet zoveel last van heeft.

Ik werd vanochtend door het kdv gebeld: M at en dronk niet zo goed en hij zag wat pips. Geen verhoging. Ze hadden hem sap en melk gegeven dus ik heb maar gezegd dat ze hem water moesten geven en dat ik na een uurtje terug zou bellen. Toen ik weer belde had meneer zijn beker water leeg en een boterham op en was hij met de stoelen aan het spelen. Loos alarm dus.

Hoewel hij de laatste paar dagen zich wel steeds verstopt met zijn handen voor zijn ogen. Is niet echt meer een kiekeboe spelletje maar meer alsof hij er dan niet is. Herkent iemand dit? Soempie, Clubsoda, input vanuit jullie vakgebied?
pi_129721564
Niet toevallig aan het peopen op die momenten? of scheetjes aan het laten?
pi_129724413
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef Kyara het volgende:
Soasa, fijn dat je meisje er niet zoveel last van heeft.

Ik werd vanochtend door het kdv gebeld: M at en dronk niet zo goed en hij zag wat pips. Geen verhoging. Ze hadden hem sap en melk gegeven dus ik heb maar gezegd dat ze hem water moesten geven en dat ik na een uurtje terug zou bellen. Toen ik weer belde had meneer zijn beker water leeg en een boterham op en was hij met de stoelen aan het spelen. Loos alarm dus.

Hoewel hij de laatste paar dagen zich wel steeds verstopt met zijn handen voor zijn ogen. Is niet echt meer een kiekeboe spelletje maar meer alsof hij er dan niet is. Herkent iemand dit? Soempie, Clubsoda, input vanuit jullie vakgebied?
Misschien gewoon in zichzelf terug trekken omdat het nu wat drukker in huis is met zijn zusjes en hij ook zijn aandacht moet delen? Herken het niet van kindjes in de omgeving. Lisa is wel vaak "weg" dat je haar niet terug krijgt bij de dingen die we doen en zit te staren/dromen maar verstoppen doet ze niet.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_129727576
Mex deed het bij het poepen iig.

Mijn dreumes is keihard van de bank gevallen, weer een paar grijze haren er bij...
pi_129727725
Wat sneu, gaat het wel goed met haar?

Nee, volgens mij is ie niet aan het poepen dan :D
Het is meer een soort verlegenheid.
pi_129729422
Troeta gefeliciteerd met je meisje!!

Hier ook af en toe een verlegen meisje..dan kleeft ze aan mama O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129729857
Ja, ff huilen en gelijk weer praatjes, maar die dreun klinkt altijd zo hard. Bij Mex kon ik veel hebben, maar vind haar zo'n klein meisje wat niet moet vallen.

Bedankt bitterend!
En Tinuviel ook nog las ik net. Hoe is het met jouw jongste jongen? Heb weinig meegelezen in het dreumestopic helaas.
pi_129729891
Troeta: Wat sneu ! Soms echt eng he dat vallen :{
Soesa: Wat heeft ze een pech. Gelukkig gaat het redelijk dus. :* Maak je je zorgen ?
Kyara: Geen ervaring nog ;)
bitterend: Och jeetje wat schattig klinkt dat O+ Hier ook een beetje.

Vandaag een echte plak dag. In tegenstelling tot de kleine van Sam is die van mij enorm knuffelig en zoenerig O+ O+ Daar ben ik zoooooooooo blij mee :@ Vandaag moest ik haar de hele dag optillen en knuffelen. Handjes de lucht in, beetje jammeren en hup op mn arm was het weer in orde. Ik houdervan *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129729981
Troeta: gelukkig weer praatjes. ^O^
pi_129730019
Ohhh KZ ik ben ook gek op geplak O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:11:06 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129730042
:W Benne we weer! Heb het vorige topic even vluchtig doorgelezen, die daarvoor niet, 3 weken bij lezen, dat gaat niet. En overal op reageren dus ook niet :P

Verse dreumesen hier? Gefeliciteerd nog!

Wij hebben het fijn gehad ^O^ Anouk is in 3 weken tijd met grote stappen vooruit gegaan qua woordjes, nu moeten we echt echt echt opletten wat we zeggen :X Wel kan ze erg driftig zijn en nee gewoon echt niet accepteren, vind dat wel erg vervelend worden eigenlijk. Maar verder was het super! Morgen probeer ik wel even een foto te plaatsen.

@Kyara; Anouk speelt dan verstoppertje. Wanneer wij dan roepen "Waar ben je?" Dan doet ze haar handen weg en begint te lachen. Als je An net doet of je haar niet ziet, dan zegt ze hiero O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_129730089
Ach Troeta ;( Gelukkig was ze snel over de schrik heen (nu jij nog ;)).

Schattig idd, verlegen en knuffelige kindjes O+. I. heeft meestal geen rust in de kont ervoor, maar ik geniet des te meer als hij wel eens in een knuffelbui is!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129730163
:W WB Susie!! Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad! Al is het jammer van de driftbuien...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129730333
Susie welkom terug!
Wat lief dat ze dan zegt 'hiero' O+

Ai Troeta :X gelukkig heeft ze weer praatjes

Kleinzusje
Knuffelen is echt het fijnste wat er is. S hoorde vanavond een hond blaffen en daar werd ze bang van. Kwam ze snel bij me en kroop ze me aan + kusjes.
Heerlijk :)
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:18:12 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129730374
Ik ga hier thuis de time out maar invoeren in de vorm van de gang, weet het anders ook niet. Het is een ontzettende boef...... waarbij ik soms ook mijn lach moet inhouden hoor! :D
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:19:54 #17
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129730460
Ja, dat hier is ontzettend leuk! Als ik haar aan het kietelen ben zegt ze "ophouwen" (met een d uiteraard, maar zij zegt het zo)
pi_129730632
Susie!! :W *; fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad!

Zoe dat klinkt enorm schattig O+
pi_129730753
Susie, welkom terug, ook al zo'n vakantiesprong.. leuk!!

Troeta, dat is even schrikken. Gelukkig klinkt het harder dan het pijn doet.

kyara, Daan doet het ook, maar gaat dan lopen. Werkt ook met een emmer/doek over je hoofd.. En af en toe even spieken.
Maar afwachten op kiekeboe spelen kan ook nog..
pi_129731395
Hoe oud is ze susie? Goed al hoor dat praten!

Ik voelde vandaag ook 4 bobbels bij de boventanden en ze bijt ook veel, maar verder niet heel veel last geloof ik.
Ben benieuwd, zien er dan gelijk zo anders uit met tandjes
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:05:39 #21
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129732765
Kyara ik herken het niet. M'n oudste doet wel z'n vingers in zijn oren als hij het te druk om zich heen vindt. Zou dat het kunnen zijn? Afsluiten van drukte?

Welkom terug Susie! Fijne vakantie gehad? Hoe vond ze de pop? En een heel erg eigen willetje krijgen: check :P.

KZ knuffelig is ook lief! Zodra S hier ziet dat iemand een kusje aan een ander geeft, zegt hij 'ook!' O+ Heerlijk, mijn kinderen zijn zoenerds :P.

Ah Troeta zielig van die val. Gelukkig ging het al snel weer.

Uhmm.... kan iemand me nog ff vertellen waar we nou precies gaan meeten? Bij het Twiske weet ik, maar er waren twee zijdes ofzo? Ik wil aankomend weekend even een proefritje maken met m'n man erbij. Kijken of ik het kan vinden enzo. :@
pi_129735543
Susie, er is een dreumesmeet topic. Zit op de iPad en kan het zo snel niet vinden....

Welkom terug! Vakantiefoto's?
pi_129739303
OUD / Dreumesmeet

En nu ga ik maar kijken of peuter slaapt (leuk onweer :') trillende peuter waarvan het licht op de gang niet uitmocht en zelfs zn deur staat open). Volgens mij was ie erg geschrokken van de harde klap. Voor het eerst :D
Dreumes sliep er gewoon doorheen.

en ik was om 10 over 11 klaar om naar bed te gaan, het mag gewoon niet!
Morgen, nou ja vandaag, gaan we met de trein naar Schiphol, ben benieuwd :D Gezellig met opa en oma
pi_129743298
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef Troeta het volgende:
Ja, ff huilen en gelijk weer praatjes, maar die dreun klinkt altijd zo hard. Bij Mex kon ik veel hebben, maar vind haar zo'n klein meisje wat niet moet vallen.

Bedankt bitterend!
En Tinuviel ook nog las ik net. Hoe is het met jouw jongste jongen? Heb weinig meegelezen in het dreumestopic helaas.
Dank Troeta, welkom terug.

Hier gaat het goed, op een verkoudheid en weer loopoor na. As maandag controle bij kno arts voor de buisjes.

Susie welkom terug van vakantie. Fijn, dat het leuk was. Hiero, wat lef.

Kz, leuk zo een knuffelmeisje.

Fee, knus met van die zoenerds.

L is net zoals jouw I Phaidra, de laatste tijd weinigtijd voor knuffels. Ik geniet er ook des te meer van. Alsik thuis komwil hij wel altijd knuffelen en soms is hij ook nog hangerig. Hij geeft ook kusjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129743344
goedemorgen *gaaaaaaaap*
Half 7 is te vroeg (helemaal omdat ik rond 1 uur sliep :'))
Ik heb een nadeel ontdekt van de deur van je peuter open laten staan :P
Elise was rond 6.20 aan het kletsen, vaak valt.ze.weer in slaap of houdt t iig even vol in de bed tot 7 uur.
Hoor ik om half 7 haar deur open gaan en een 'ben je wakker Elise? Kom, dan pak ik je hand. Mama komt.je zo uit bed halen' smelmoment O+ (alleen die tijd hé :'))
Vanavond eens proberen op tijd te gaan slapen...

Knuffeldreumesen O+

Susie, klinkt als een fijne vakantie! Ook leuk altijd om te zien hoe ze groeien in de vakantie!

Soesa, jeetje ook nog.een ontstoken oog, ze heeft t wel goed te pakken zeg!

Sneu is dat als ze vallen Troeta! herken t wel wat je zegt over het verschil tussen mex en Nena. Hier heb ik dat ook wel, maar ook doordat ze nog niet loopt trouwens. Op de bank kan ze.gelukkig niet, maar.buiten zit.ze steeds op de tafel en zandbak :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 08:15:09 #26
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129743817
Ach, wat ontzettend lief Son O+. Ik zou hier heul blij zijn met half 7 trouwens :').

Mijn meisje is ook heel knuffelig, zo fijn :). Ze geeft ook vaak kusjes O+

Klinkt fijn Susie! Typisch toch, ik hoor zooovaak (en heb het zelf ook gemerkt) dat kleintjes zo hard gaan tijdens de vakantie.

Troeta, wat een schrik! E. klimt ook óveral op maar weet een beetje hoe ze er af moet. Ze gaat zitten en schuift dan op haar billen naar voren totdat ze met haar voeten de grond raakt/denkt dat ze er wel af kan. Knap vind ik :Y

E. heeft het zeker goed te pakken! De uitslag wordt nu wel echt stukken minder dus dat is fijn. Ze zit nog wel steeds aan haar oortjes te trekken dus ik vrees dat die ontstekingen nog niet helemaal over zijn. Morgen even naar onze eigen huisarts, kijken wat zij zegt. E. had gister op het KDV geslapen van half 11 tot 3 ( :o ) dus ze was duidelijk nog niet lekker. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat :).
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:59:35 #27
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129746615
aan de pop moest ze even wennen Fee! :D

vakantie foto SPAM:
zat te twijfelen, hier of foto topic... toch maar lekker hier :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:04:31 #28
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129746746
Tjonge, wat was mijn laptop traag zeg! Terug op mijn tablet nu!

Troeta, Anouk is 21 maanden nu.

Sonnetje wat ontzettend schattig klinkt dat! En ik sluit mij aan bij Soesa! Half 7, prachtige tijd! (Hier was het weer 5 uur.... :( nog weten uit te stellen tot 6, maar toch!)

Beterschap voor E Soesa!
pi_129747206
Susie, wat een leuke foto's!! O+ Ziet er uit als een heerlijke vakantie!

Soesa, vervelend dat E nog steeds niet lekker is. Ze heeft echt pech he? Ik weet nog dat ze tegelijk met I ziek was in februari/maart, dat was ook al zo zielig. Beterschap! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129747334
Wat een leuke foto's Susie!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:10:21 #31
250838 Fee-nix
pi_129748686
Sonnetje dank voor de link naar het dreumesmeet topic :). En onweer? Hier niks! Hebben de kids nog lekker geslapen?

Soesa, ik hoop dat E snel weer de oude is! Arm meiske.

Ah Susie wat een heerlijke spam! En een heerlijk meisje O+ . Volgens mij hadden we onze bollies aan elkaar beloofd, toch? O+ Hihi.
pi_129749241
Suus, wat een heerlijke foto's. Het wordt ook echt een meisje!

Soesa, nog een portie beterschap jou kant op!!

Son, dat is lief O+

Hier nog vakantieritme. Lekker ge-BBQ-t gisteren. Daan goed gesnoept van de frikandel en courgette! Zo lagen de jongens pas rond 9 uur erin (Daan net ervoor, Chris net erna). En vanochtend was het net 8 uur toen ik wakker werd van chris die wilde lego-en. En Daan hoorde ik pas na het douchen. Dus heerlijk nachtje..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:40:04 #33
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_129749740
Wat een leuke foto's susie, het wordt al een echte meid zeg O+
Rayen 2½ jaar!
pi_129750688
Wat een mooie meid Susie. Leuke vakantiefoto's!
Mooie lang haar heeft ze

DF
Lekker zo'n avond en nacht

Hier een mindere nacht pff. Zo rond 1uur wilde ze niet meer slapen en rond 5uur wakker -O- kunnen rekken tot 6u en toen ging vriend met dr naar beneden.

Vandaag gingen we naar de v&d en toen kregen we een gratis fotoshoot. Was leuk om te doen. 1grote foto krijgen we gratis en anderen kun je eventueel bijkopen. We zijn van plan (traditie bij schoonfam) om een fotoshoot te laten doen met anderhalf jr. dus we nemen alleen de gratis afdruk.. Wat ik wel jammer vind want ze waren erg leuk O+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:46:27 #35
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129752052
Het wordt inderdaad al echt een meisje (met bijbehorende hysterische buien :P )

Naar is dat, dat vroege wakker worden, word er letterlijk moe van :D
pi_129753236
Susie, een echt stoer meisje met twee staartjes! O+ Erg leuke foto's en zo te zien ook een fijne vakantieplek.

Ik hoop ook op zo een in december. O+ :+ :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129753438
Wat een ontzettend leuke foto's Susie O+
Ze is echt wel groot geworden!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:40:34 #38
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129753724
Als ze geen staartjes in heeft, dan kan ze echt op zo'n grappige manier haar haren uit haar ogen zwiepen, maar dan geen staartjes in willen hè? :)

Ik lees eigenlijk niet meer mee in Z&G, maar gaat het goed Soempie? En ik zag in de update dat er weer een kleine mus aan kom vliegen? Van harte Mevr-Mus!
pi_129753970
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook amper meelees in Z&G. :@ Het is nu toch een beetje een 'been there, done that' gevoel. Nu hebben we ook verhuisplannen waar veel voor moet worden uitgezocht en met M. heb ik er ook gewoon niet zo heel veel tijd voor (Kyara, hoe doe je al dat bijhouden toch?! :o :D ). Maar het gaat goed met het meisje in m'n buik. O+

En met M. gaat het ook goed. Ik ben zo ontzettend gek op hem en z'n rare, lieve fratsen. :D Ons kietelen enzo.
Vanmorgen waren we aan het fietsen in het bos en toen riep hij: 'boom!' en daarna wees hij lange tijd zo ongeveer elke andere boom aan 'ook', 'ook', 'OOK', enz. :') 8)7
En gister tekende hij cirkels en daarna bracht hij het blaadje naar mij: 'bal!'. :D Erg knap vond ik dat.

Zo even met een kop thee hier verder bijlezen. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:22:10 #40
250838 Fee-nix
pi_129762787
Heerlijk, dat vakantieritme, DF!

Ah bah Zoë, die nacht klinkt niet fijn. Fotoshoot dan weer wel leuk! En natuurlijk zijn de foto's leuk, dat kan toch niet anders met zo'n knapperd ;). Leuk, zo'n familietraditie! Logisch dat je dan van deze shoot alleen de gratis afdruk houdt :).

Soempie, mijn S heeft 'ook' ook heel erg ontdekt :D. Zo grappig! 'Ook' een kusje, 'ook' een hapje, 'poes!' en dan even later bij een andere kat: 'ook!' Maar cirkels tekenen :o jemig wat knap!!

En hoe Kyara dat doet met reageren (en ook nog in zoveel topics :D )... ik heb ook geen idee!! :+
pi_129763893
Soesa is je meisje ook zo vroeg wakker? hier ook elke ochtend om half 6!

Zoe wat een nacht :*

Susie mooie spam O+ wat is ze groot geworden.

Soemp leuk is dat he O+ we hebben hier ook zulke gekke momenten..als ik op de bank zit gaat ze op mij staan en dan zich zo laten vallen :D en ligt helemaal in een deuk!
pi_129764449
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook amper meelees in Z&G. :@ Het is nu toch een beetje een 'been there, done that' gevoel. Nu hebben we ook verhuisplannen waar veel voor moet worden uitgezocht en met M. heb ik er ook gewoon niet zo heel veel tijd voor (Kyara, hoe doe je al dat bijhouden toch?! :o :D ). Maar het gaat goed met het meisje in m'n buik. O+

En met M. gaat het ook goed. Ik ben zo ontzettend gek op hem en z'n rare, lieve fratsen. :D Ons kietelen enzo.
Vanmorgen waren we aan het fietsen in het bos en toen riep hij: 'boom!' en daarna wees hij lange tijd zo ongeveer elke andere boom aan 'ook', 'ook', 'OOK', enz. :') 8)7
En gister tekende hij cirkels en daarna bracht hij het blaadje naar mij: 'bal!'. :D Erg knap vond ik dat.

Zo even met een kop thee hier verder bijlezen. c_/
Gaan jullie Breda verlaten?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_129764473
Sonnetje O+

Troeta wat een schrik

Susie, leuke foto's! En het ziet er uit als een heerlijke vakantie.

Soempie, wat knap van M. Hoe voel je je bij de verhuisplannen, zwanger enzo en dan heel ergens anders opnieuw beginnen. Dapper vind ik het.

DF nog lekker in vakantieritme.

Hier goede dag alleen weinig geslapen, dat haalt hij nu in.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129765459
Suus: Welkom terug ! Hiero . Wat een lieve mooie spam ! Favo is die met de pannenkoeken. *O*

Zoe: wat lief ! Kan ze al wat zeggen ?

Bittrend: kan jouw meisje al praten ?

DF: Lopen met een emmer over zn hoofd.

Son: Trillende peuter, hoe sneu. En wat super schattig met E in de ochtend.

Zoe: Naar van de nacht ! En slim van V&D

Soempie, wat tinu zegt: dapper ! En knap van je dreumes. Een bal tekenen en dan benoemen.

Soesa: Sterkte met E :*

Rest :* :* :*

Hier een pechdag. UPC en GSM kapot, maar weer gerepareerd gelukkig. En een roodwangige, snipverkouden steeds meer stappende dreumes *; *; *;
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:41:07 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129766081
Fijn dat het goed gaat Soempie!

Die beginnende stapjes zijn leuk hè? Totdat ze gewoon de schoenen aan doen, van de veranda afstappen, handje opsteken en "doeg" zeggen :X O+ We hebben menig keer in een deuk gelegen op vakantie daarom!
pi_129766272
KZ hopelijk is je meisje snel beter!
Ze brabbelt veel O+ en ze zegt een paar dingen ja..mama, papa, nana(banaan), poe(poes), tetie(borst), errut (eruit), toto(auto) enzovoort :9

Son wat schattig dat F zo zijn zusje ging halen zeg!!
pi_129766491
Wat knap Soempie!

Beterschap voor je meisje KZ!

En ik kan alles inderdaad wel goed bijhouden aangezien M nog 2x per dag slaapt en zich bovendien ook heel goed zelf kan vermaken. En als iedereen slaapt probeer ik zo snel mogelijk mijn klusjes te doen om daarna met de laptop op de bank te ploffen. Fok is voor mij even ontspanning als alles en iedereen slaapt. Maar ben inmiddels ook weer in een boek begonnen dus ik ga zo met boek op de bank.

Maar eerst M voor de 3e keer vanavond naar bed brengen....
pi_129766766
Is M stout vanavond Kyara?
pi_129766901
Nee hoor, hij is heel gezellig aan het kletsen en aan het spelen.

Maar hij wil/kan dus niet slapen. Eigenlijk wilde hij schommelen maar daar hebben we een stokje voor gestoken.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:14:55 #50
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129767742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef bitterend het volgende:
Soesa is je meisje ook zo vroeg wakker? hier ook elke ochtend om half 6!

Zoe wat een nacht :*

Susie mooie spam O+ wat is ze groot geworden.

Soemp leuk is dat he O+ we hebben hier ook zulke gekke momenten..als ik op de bank zit gaat ze op mij staan en dan zich zo laten vallen :D en ligt helemaal in een deuk!
Hier is het 's ochtends ergens tussen kwart voor 6 en half 7. Maar vaker rond 6 dan een half uurtje later ;). Ik snap t wel, de wekker gaat eigenlijk altijd om 6:15, ze is niet anders gewend!

Leuke foto's Susie!

Zoë, hopelijk vannacht meer slaap ;)

Soempie, je kan altijd zo leuk vertellen over je dreumes O+. Hij klinkt heel lief!

Kyara, hopelijk gaat M toch wel snel slapen nu...

Hier ook een steeds meer stappende baby kz! Ze zet nu 6 stapjes achter elkaar :). Beterschap voor je meisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')