Misschien gewoon in zichzelf terug trekken omdat het nu wat drukker in huis is met zijn zusjes en hij ook zijn aandacht moet delen? Herken het niet van kindjes in de omgeving. Lisa is wel vaak "weg" dat je haar niet terug krijgt bij de dingen die we doen en zit te staren/dromen maar verstoppen doet ze niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef Kyara het volgende:
Soasa, fijn dat je meisje er niet zoveel last van heeft.
Ik werd vanochtend door het kdv gebeld: M at en dronk niet zo goed en hij zag wat pips. Geen verhoging. Ze hadden hem sap en melk gegeven dus ik heb maar gezegd dat ze hem water moesten geven en dat ik na een uurtje terug zou bellen. Toen ik weer belde had meneer zijn beker water leeg en een boterham op en was hij met de stoelen aan het spelen. Loos alarm dus.
Hoewel hij de laatste paar dagen zich wel steeds verstopt met zijn handen voor zijn ogen. Is niet echt meer een kiekeboe spelletje maar meer alsof hij er dan niet is. Herkent iemand dit? Soempie, Clubsoda, input vanuit jullie vakgebied?
Dank Troeta, welkom terug.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef Troeta het volgende:
Ja, ff huilen en gelijk weer praatjes, maar die dreun klinkt altijd zo hard. Bij Mex kon ik veel hebben, maar vind haar zo'n klein meisje wat niet moet vallen.
Bedankt bitterend!
En Tinuviel ook nog las ik net. Hoe is het met jouw jongste jongen? Heb weinig meegelezen in het dreumestopic helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Gaan jullie Breda verlaten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook amper meelees in Z&G.Het is nu toch een beetje een 'been there, done that' gevoel. Nu hebben we ook verhuisplannen waar veel voor moet worden uitgezocht en met M. heb ik er ook gewoon niet zo heel veel tijd voor (Kyara, hoe doe je al dat bijhouden toch?!
![]()
). Maar het gaat goed met het meisje in m'n buik.
![]()
En met M. gaat het ook goed. Ik ben zo ontzettend gek op hem en z'n rare, lieve fratsen.Ons kietelen enzo.
Vanmorgen waren we aan het fietsen in het bos en toen riep hij: 'boom!' en daarna wees hij lange tijd zo ongeveer elke andere boom aan 'ook', 'ook', 'OOK', enz.![]()
![]()
En gister tekende hij cirkels en daarna bracht hij het blaadje naar mij: 'bal!'.Erg knap vond ik dat.
Zo even met een kop thee hier verder bijlezen.
Hier is het 's ochtends ergens tussen kwart voor 6 en half 7. Maar vaker rond 6 dan een half uurtje laterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef bitterend het volgende:
Soesa is je meisje ook zo vroeg wakker? hier ook elke ochtend om half 6!
Zoe wat een nacht![]()
Susie mooie spamwat is ze groot geworden.
Soemp leuk is dat hewe hebben hier ook zulke gekke momenten..als ik op de bank zit gaat ze op mij staan en dan zich zo laten vallen
en ligt helemaal in een deuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |