abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129719393
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_129719524
Soasa, fijn dat je meisje er niet zoveel last van heeft.

Ik werd vanochtend door het kdv gebeld: M at en dronk niet zo goed en hij zag wat pips. Geen verhoging. Ze hadden hem sap en melk gegeven dus ik heb maar gezegd dat ze hem water moesten geven en dat ik na een uurtje terug zou bellen. Toen ik weer belde had meneer zijn beker water leeg en een boterham op en was hij met de stoelen aan het spelen. Loos alarm dus.

Hoewel hij de laatste paar dagen zich wel steeds verstopt met zijn handen voor zijn ogen. Is niet echt meer een kiekeboe spelletje maar meer alsof hij er dan niet is. Herkent iemand dit? Soempie, Clubsoda, input vanuit jullie vakgebied?
pi_129721564
Niet toevallig aan het peopen op die momenten? of scheetjes aan het laten?
pi_129724413
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef Kyara het volgende:
Soasa, fijn dat je meisje er niet zoveel last van heeft.

Ik werd vanochtend door het kdv gebeld: M at en dronk niet zo goed en hij zag wat pips. Geen verhoging. Ze hadden hem sap en melk gegeven dus ik heb maar gezegd dat ze hem water moesten geven en dat ik na een uurtje terug zou bellen. Toen ik weer belde had meneer zijn beker water leeg en een boterham op en was hij met de stoelen aan het spelen. Loos alarm dus.

Hoewel hij de laatste paar dagen zich wel steeds verstopt met zijn handen voor zijn ogen. Is niet echt meer een kiekeboe spelletje maar meer alsof hij er dan niet is. Herkent iemand dit? Soempie, Clubsoda, input vanuit jullie vakgebied?
Misschien gewoon in zichzelf terug trekken omdat het nu wat drukker in huis is met zijn zusjes en hij ook zijn aandacht moet delen? Herken het niet van kindjes in de omgeving. Lisa is wel vaak "weg" dat je haar niet terug krijgt bij de dingen die we doen en zit te staren/dromen maar verstoppen doet ze niet.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_129727576
Mex deed het bij het poepen iig.

Mijn dreumes is keihard van de bank gevallen, weer een paar grijze haren er bij...
pi_129727725
Wat sneu, gaat het wel goed met haar?

Nee, volgens mij is ie niet aan het poepen dan :D
Het is meer een soort verlegenheid.
pi_129729422
Troeta gefeliciteerd met je meisje!!

Hier ook af en toe een verlegen meisje..dan kleeft ze aan mama O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129729857
Ja, ff huilen en gelijk weer praatjes, maar die dreun klinkt altijd zo hard. Bij Mex kon ik veel hebben, maar vind haar zo'n klein meisje wat niet moet vallen.

Bedankt bitterend!
En Tinuviel ook nog las ik net. Hoe is het met jouw jongste jongen? Heb weinig meegelezen in het dreumestopic helaas.
pi_129729891
Troeta: Wat sneu ! Soms echt eng he dat vallen :{
Soesa: Wat heeft ze een pech. Gelukkig gaat het redelijk dus. :* Maak je je zorgen ?
Kyara: Geen ervaring nog ;)
bitterend: Och jeetje wat schattig klinkt dat O+ Hier ook een beetje.

Vandaag een echte plak dag. In tegenstelling tot de kleine van Sam is die van mij enorm knuffelig en zoenerig O+ O+ Daar ben ik zoooooooooo blij mee :@ Vandaag moest ik haar de hele dag optillen en knuffelen. Handjes de lucht in, beetje jammeren en hup op mn arm was het weer in orde. Ik houdervan *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129729981
Troeta: gelukkig weer praatjes. ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129730019
Ohhh KZ ik ben ook gek op geplak O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:11:06 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129730042
:W Benne we weer! Heb het vorige topic even vluchtig doorgelezen, die daarvoor niet, 3 weken bij lezen, dat gaat niet. En overal op reageren dus ook niet :P

Verse dreumesen hier? Gefeliciteerd nog!

Wij hebben het fijn gehad ^O^ Anouk is in 3 weken tijd met grote stappen vooruit gegaan qua woordjes, nu moeten we echt echt echt opletten wat we zeggen :X Wel kan ze erg driftig zijn en nee gewoon echt niet accepteren, vind dat wel erg vervelend worden eigenlijk. Maar verder was het super! Morgen probeer ik wel even een foto te plaatsen.

@Kyara; Anouk speelt dan verstoppertje. Wanneer wij dan roepen "Waar ben je?" Dan doet ze haar handen weg en begint te lachen. Als je An net doet of je haar niet ziet, dan zegt ze hiero O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_129730089
Ach Troeta ;( Gelukkig was ze snel over de schrik heen (nu jij nog ;)).

Schattig idd, verlegen en knuffelige kindjes O+. I. heeft meestal geen rust in de kont ervoor, maar ik geniet des te meer als hij wel eens in een knuffelbui is!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129730163
:W WB Susie!! Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad! Al is het jammer van de driftbuien...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129730333
Susie welkom terug!
Wat lief dat ze dan zegt 'hiero' O+

Ai Troeta :X gelukkig heeft ze weer praatjes

Kleinzusje
Knuffelen is echt het fijnste wat er is. S hoorde vanavond een hond blaffen en daar werd ze bang van. Kwam ze snel bij me en kroop ze me aan + kusjes.
Heerlijk :)
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:18:12 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129730374
Ik ga hier thuis de time out maar invoeren in de vorm van de gang, weet het anders ook niet. Het is een ontzettende boef...... waarbij ik soms ook mijn lach moet inhouden hoor! :D
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:19:54 #17
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_129730460
Ja, dat hier is ontzettend leuk! Als ik haar aan het kietelen ben zegt ze "ophouwen" (met een d uiteraard, maar zij zegt het zo)
pi_129730632
Susie!! :W *; fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad!

Zoe dat klinkt enorm schattig O+
pi_129730753
Susie, welkom terug, ook al zo'n vakantiesprong.. leuk!!

Troeta, dat is even schrikken. Gelukkig klinkt het harder dan het pijn doet.

kyara, Daan doet het ook, maar gaat dan lopen. Werkt ook met een emmer/doek over je hoofd.. En af en toe even spieken.
Maar afwachten op kiekeboe spelen kan ook nog..
pi_129731395
Hoe oud is ze susie? Goed al hoor dat praten!

Ik voelde vandaag ook 4 bobbels bij de boventanden en ze bijt ook veel, maar verder niet heel veel last geloof ik.
Ben benieuwd, zien er dan gelijk zo anders uit met tandjes
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:05:39 #21
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129732765
Kyara ik herken het niet. M'n oudste doet wel z'n vingers in zijn oren als hij het te druk om zich heen vindt. Zou dat het kunnen zijn? Afsluiten van drukte?

Welkom terug Susie! Fijne vakantie gehad? Hoe vond ze de pop? En een heel erg eigen willetje krijgen: check :P.

KZ knuffelig is ook lief! Zodra S hier ziet dat iemand een kusje aan een ander geeft, zegt hij 'ook!' O+ Heerlijk, mijn kinderen zijn zoenerds :P.

Ah Troeta zielig van die val. Gelukkig ging het al snel weer.

Uhmm.... kan iemand me nog ff vertellen waar we nou precies gaan meeten? Bij het Twiske weet ik, maar er waren twee zijdes ofzo? Ik wil aankomend weekend even een proefritje maken met m'n man erbij. Kijken of ik het kan vinden enzo. :@
pi_129735543
Susie, er is een dreumesmeet topic. Zit op de iPad en kan het zo snel niet vinden....

Welkom terug! Vakantiefoto's?
pi_129739303
OUD / Dreumesmeet

En nu ga ik maar kijken of peuter slaapt (leuk onweer :') trillende peuter waarvan het licht op de gang niet uitmocht en zelfs zn deur staat open). Volgens mij was ie erg geschrokken van de harde klap. Voor het eerst :D
Dreumes sliep er gewoon doorheen.

en ik was om 10 over 11 klaar om naar bed te gaan, het mag gewoon niet!
Morgen, nou ja vandaag, gaan we met de trein naar Schiphol, ben benieuwd :D Gezellig met opa en oma
pi_129743298
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef Troeta het volgende:
Ja, ff huilen en gelijk weer praatjes, maar die dreun klinkt altijd zo hard. Bij Mex kon ik veel hebben, maar vind haar zo'n klein meisje wat niet moet vallen.

Bedankt bitterend!
En Tinuviel ook nog las ik net. Hoe is het met jouw jongste jongen? Heb weinig meegelezen in het dreumestopic helaas.
Dank Troeta, welkom terug.

Hier gaat het goed, op een verkoudheid en weer loopoor na. As maandag controle bij kno arts voor de buisjes.

Susie welkom terug van vakantie. Fijn, dat het leuk was. Hiero, wat lef.

Kz, leuk zo een knuffelmeisje.

Fee, knus met van die zoenerds.

L is net zoals jouw I Phaidra, de laatste tijd weinigtijd voor knuffels. Ik geniet er ook des te meer van. Alsik thuis komwil hij wel altijd knuffelen en soms is hij ook nog hangerig. Hij geeft ook kusjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129743344
goedemorgen *gaaaaaaaap*
Half 7 is te vroeg (helemaal omdat ik rond 1 uur sliep :'))
Ik heb een nadeel ontdekt van de deur van je peuter open laten staan :P
Elise was rond 6.20 aan het kletsen, vaak valt.ze.weer in slaap of houdt t iig even vol in de bed tot 7 uur.
Hoor ik om half 7 haar deur open gaan en een 'ben je wakker Elise? Kom, dan pak ik je hand. Mama komt.je zo uit bed halen' smelmoment O+ (alleen die tijd hé :'))
Vanavond eens proberen op tijd te gaan slapen...

Knuffeldreumesen O+

Susie, klinkt als een fijne vakantie! Ook leuk altijd om te zien hoe ze groeien in de vakantie!

Soesa, jeetje ook nog.een ontstoken oog, ze heeft t wel goed te pakken zeg!

Sneu is dat als ze vallen Troeta! herken t wel wat je zegt over het verschil tussen mex en Nena. Hier heb ik dat ook wel, maar ook doordat ze nog niet loopt trouwens. Op de bank kan ze.gelukkig niet, maar.buiten zit.ze steeds op de tafel en zandbak :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')