Misschien gewoon in zichzelf terug trekken omdat het nu wat drukker in huis is met zijn zusjes en hij ook zijn aandacht moet delen? Herken het niet van kindjes in de omgeving. Lisa is wel vaak "weg" dat je haar niet terug krijgt bij de dingen die we doen en zit te staren/dromen maar verstoppen doet ze niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef Kyara het volgende:
Soasa, fijn dat je meisje er niet zoveel last van heeft.
Ik werd vanochtend door het kdv gebeld: M at en dronk niet zo goed en hij zag wat pips. Geen verhoging. Ze hadden hem sap en melk gegeven dus ik heb maar gezegd dat ze hem water moesten geven en dat ik na een uurtje terug zou bellen. Toen ik weer belde had meneer zijn beker water leeg en een boterham op en was hij met de stoelen aan het spelen. Loos alarm dus.
Hoewel hij de laatste paar dagen zich wel steeds verstopt met zijn handen voor zijn ogen. Is niet echt meer een kiekeboe spelletje maar meer alsof hij er dan niet is. Herkent iemand dit? Soempie, Clubsoda, input vanuit jullie vakgebied?
Dank Troeta, welkom terug.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef Troeta het volgende:
Ja, ff huilen en gelijk weer praatjes, maar die dreun klinkt altijd zo hard. Bij Mex kon ik veel hebben, maar vind haar zo'n klein meisje wat niet moet vallen.
Bedankt bitterend!
En Tinuviel ook nog las ik net. Hoe is het met jouw jongste jongen? Heb weinig meegelezen in het dreumestopic helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |