Woehquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh hai, ik ga overmorgen naar Prince.
In Paradiso.
TWEE KEER!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:00 schreef oh-oh het volgende:
WAT een stressmiddag!
Netwerk lag eruit op kantoor, geen internet, hoor ik dat om half 4 op de radio, gelijk vriendje bellen, helemaal over de zeik alletwee, met elkaar blijven lullen hahaha, maar tis gelukt, we hebben kaarten.
Ik kan het niet geloven hahahahaha
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het gewoon niet geloven, het is bijna niemand gelukt om voor beide gigs kaarten te krijgen !
In Paradiso, daaaaaaaaamn!!!
Wanneer ga je weg? Vandaag? OHave fun in ieder geval!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zo hyper, er komt niks uit mijn handen
Ik stuur je het recept, samen met het uienjam recept.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Morgenochtend en we beginnen al meteen lekker met bussen tussen Maastricht en Sittard![]()
Hmmmm ketchup!
Vaduz! Moest ik nou wel of niet Oliehoorn curry hebben?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
2x PrinceGoed geregeld!!
Goeiemorgen! Zo naar de club voor een uurtje of 5 voetbal kijken. (groot toernooi)
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik stuur je het recept, samen met het uienjam recept.
Zijn beide concerten op zondag?quote:
Wel! De curry vol smaak, met een pittig randje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz! Moest ik nou wel of niet Oliehoorn curry hebben?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh, je kaartje. Ik werd helemaal vrolijk! Thanks.
En knietje gaat goed. Nog een paar dagen en dan weer belasten.
Vanmiddag van 12.00 tot 18.00 uur voetbal gezien. Hoofd mooi verkleurd, me goed vermaakt. Helaas niet de beker gepakt, maar dat maakt niet zo heel veel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |