Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Muis006 het volgende:
Goeddie gaat lekker! Hij is wel echt het heertje aan het worden, en heel baldadig
dus we treden nu wat strenger op.
En dan kan je er amper boos op worden hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me! Dat kleine ding!
Hé Muisjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Hoi
Ik ben nogal druk weer de laatste weken, persoonlijk gedoe/vakantie/studie/medisch, dus ik heb vrij weinig tijd gehad voor FOK!
Hoe is het met jullie?
Ze zijn aangekomenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Present!
![]()
Baaaaaaafje, dankjewel voor de gave magneten![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jammer!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Neemt zus een paar mooie lijsten (4) mee voor filmposters blijken ze te klein. Jammer! En ruilen dus.
Ik had de posters die ik op het oog heb nog niet besteld, maar voor de lijsten die ik nu heb is weinig te vinden.
Leuke zijn dat!quote:
Nee, volgens mij niet. In een bench word ie gek. Normaal leggen we de dingen hoog weg, maat telefoon lag aan de lader, dus laag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou hem lekker in een bench stoppen als het zo een sloopkogel is...Dekt de verzekering het wel?
Negen maanden, Iets duurs slopen is gelukkig geen regelmaat. Over het algemeen beperkt hij zich tot een oud tijdschrift o.i.d. . Ik ben bang dat ie er met verwarming en al de kamer inloopt als ik dat doe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Bench moet ie gewoon aanleren dan, ik zou gek worden als Sjon echt dingen zou slopen, ik hang hem nu ook gewoon aan de verwarming vast als ie zich niet gedraagt![]()
Hoe oud is ie ondertussen?
Dat is het met Ravi, die is altijd lief en gehoorzaam. Alleen soms 's morgens vroeg doet ie wel eens wat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja Sjon ging lekker met zijn kop tegen de muur bonken en zo maar daar had ik verder lekker weinig last van goddank
Nee, ik ook niet. Maar Sjon is toch ook goed " Opgedroogd"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Sjon gedroeg zich in de dierentuin keurig trouwens, op het gebruikelijke trekwerk na, vandaag moest ie even afreageren maar dat vind ik niet gek na zo een druk weekend
Ja, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Nah, Sjon is alleen zindelijk geworden uiteindelijk, dat onvoorspelbare rare gedrag gaat er nooit uit hoor.
Ik ben er aan gewend.
Dierentuin was heel erg leuk, ik heb hier ergens een filmpje gepost toch? Van Sjon en de leeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |