quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Achtergrond is een beetje vercracked, weinig tijd enzo.
Ja, het is lang geleden dat je heb gesoeptquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef ToT het volgende:
Leuk topic weer!
Hmmm toch maar weer Fotosoep installeren binnenkort!
Veel gebeurd in mijn leven in de tussentijd, maar ik kom ff in rustiger vaarwater, tijdelijk!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, het is lang geleden dat je heb gesoept
Achja, soms heb je direct ideeën en soms duurt het ffquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef HaJee het volgende:
Ronald Boeman...
[ afbeelding ]
Hopelijk verzin ik nog wat beters...
Heeft Koeman een motorongeluk gehad ofzo?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, verfgeten dat het zo veel werk kan zijn!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Langzaam begint het allemaal terug te komen bij me!
Bij deze teksten moet ik aan Henk Spaan denken. En wat hoor ik nu op de radio?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Bij deze teksten moet ik aan Henk Spaan denken. En wat hoor ik nu op de radio?
Ik wilde eerst een plaatje gebruiken waarin hij net paus werd, waarbij hij riep: "ZO! We gaan het nu HELEMAAL over een andere boeg gooien!" en dan Hail Satan, of iets over dat hij persoonlijk bij God zou regelen dat we allemaal in de heel terecht kwamen of whatever, maar toen ik die koppen van die 2 kardinalen zacht, MOEST ik dit wel doen!quote:
Ik vind hem erg geslaagd. Leuk gedaan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een plaatje gebruiken waarin hij net paus werd, waarbij hij riep: "ZO! We gaan het nu HELEMAAL over een andere boeg gooien!" en dan Hail Satan, of iets over dat hij persoonlijk bij God zou regelen dat we allemaal in de heel terecht kwamen of whatever, maar toen ik die koppen van die 2 kardinalen zacht, MOEST ik dit wel doen!
-weg-quote:
Ja idd!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef HeaN82 het volgende:
ToT, wel jammer dat je veel paint topics heb gemist!
quote:
Ik zeg doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hm, nu is het weer te makkelijk om er eentje te maken dat hij voor zo'n raam schreeuwt: "WAT?!? 50 euro voor een half uurtje?!?"
Meh, ik wil niet dat mijn werkstukjes na-aperij van een ander worden, en sowieso als ik het idee al verklap is het niet leuk meer om het alsnog te doen.quote:
(Zelf gegoogledquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Zelf gemaakt, die foto?)
Ahzo, ja hij is wel zelf gepaintquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow aangezien het op een photobucketpagina staat met jouw naam!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ahzo, ja hij is wel zelf gepaint, niet zelf bij een concert genomen
'tekstballon' googlen, kopieren en plakkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Trouwens, hoe maak je deze tekstballonnetjes?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah toe, maak alsjeblieft dan ook de "this is sparta" tekstballonversie
Geweldig topic
Ook niet op 300 movie of 300 spartans?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]Wilde ik al doen, maar ik kon niks geschikts vinden.
Hmmm kan idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ook niet op 300 movie of 300 spartans?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm kan idd.
Ben nu alleen behoorlijk afgemat!Morgen is er weer een dag!
Poging tot dan. In de film gebruiken ze een beetje lastige filters qua licht e.d.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geweldig topic
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Poging tot dan. In de film gebruiken ze een beetje lastige filters qua licht e.d.
[ afbeelding ]
Of bedoel je meer zoietsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geweldig topic
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Of bedoel je meer zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Of bedoel je meer zoiets
[ afbeelding ]
Fucking geniusquote:
Ik kan heel goed googlen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef ToT het volgende:
Altijd balen als je een leuk idee in je hoofd hebt, maar er geen geschikte foto bij kunt vinden.
Altijd een optie.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na zijn coming out, heeft Ronald een andere blouse aangetrokken
Kampioen word je als team! H4t3rs !quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:19 schreef HaJee het volgende:
Ik heb helaas niet zoveel inspiratie en deze is ook al niet echt origineel dus ik heb er in ieder geval maar een beetje werk in gestoken....
[ afbeelding ]
Whehehe tof!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:19 schreef HaJee het volgende:
Ik heb helaas niet zoveel inspiratie en deze is ook al niet echt origineel dus ik heb er in ieder geval maar een beetje werk in gestoken....
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel een leuke reisbestemming voor hem!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Koeman ziet het niet meer zitten, en gaat alvast op vakantie!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die Koeman toch, spiekbriefje omdat hij de teksten niet kan onthouden
Meen je dat nou? Was dat tijdens een persconferentie en zo ja, welke?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef ACT-F het volgende:
Die Koeman toch, spiekbriefje omdat hij de teksten niet kan onthouden
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef SpelKubus het volgende:
Ik doe ook eens een keer mee ipv lurken![]()
[ afbeelding ]
nee ik heb een van deze aura's opgerekt en in twee lagen gebruikt. Ik zit voor het eerst met PS touch op m'n tablet te werken dus dat is ff wennenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe heb je die "vlammen" gemaakt? Lijntjes getrokken en met smudge uitgesmeerd?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd nog een betere koning als Joffrey!
quote:
mijn godquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:54 schreef silbergrun het volgende:
Relschoppers verstoren wedstrijd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:16 schreef silbergrun het volgende:
Zanger Ronald.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Koeman met zijn matties!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er eerst eentje met een geyle chick gemaakt, maar dat werd serieus veel te veel werk!Posities van de armen aanpassen, watermerk verwijderen, hand van degene bij wie ze in de armen lag wegpoetsen of juist op de plek van die van Ronald zelf plaatsen enz. Deze was serieus een stuk makkelijker!
quote:
quote:
Dat kan niet!!!!quote:
Was het eerste wat me bij dat plaatje te binnen schoot!quote:
Ik heb veel beter gezien van je. Ik doe mijn best, maar jij bent beter. Dit is onder je niveau.quote:
Klopt, deze is ook ronduit kut!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:49 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik heb veel beter gezien van je. Ik doe mijn best, maar jij bent beter. Dit is onder je niveau.
elkaar tips geven qua levels enzo zal de paint ten goede komen
Ik kan mijn huis zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef HaJee het volgende:
Alle Rotterdammers zullen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben...
[ afbeelding ]
Stukken beter. Ach dat licht kan wel. Het komt van de goede kantquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Beter?Een helemaal zwart pak lukt me denk ik niet echt!
ik vind hem netjes hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal naar wens, maar ik ben nog aan het leren!
Scaryquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dat verschilt van persoon tot persoon. Ikzelf gebruik CS5 maar er zullen ook painters zijn met andere versies...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef GreatBritain het volgende:
Welke Photoshop gebruiken jullie?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
'Star Wars: Attack of the Cowmen'
CS6.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef GreatBritain het volgende:
TOF!!!!quote:
Geen valse bescheidenheid want dit is al erg goed gedaan vind ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef ToT het volgende:
Hehehe thx, maar ik vind dat ik de belichting en schaduw zwaar vernaggeld heb. Ondertussen heb ik al weer een paar dingetjes er bij geleerd met tutorials, dus hopelijk gaan de fotostoepjes langzaam maar zeker steeds beter worden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Geen valse bescheidenheid want dit is al erg goed gedaan vind ik.
Ahhhh de Tom Cruise als alien tutorial?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:12 schreef edjuh18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oefenen oefenen oefenen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh de Tom Cruise als alien tutorial?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
1 plaatje is meer waard als 1000 woorden!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef GreatBritain het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
2 uur en 20 minuten mee bezig geweest!
Thx!quote:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het zat er al jong in bij hem!
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind hem echt goed gelukt. Al vrees ik deze gezichtsuitdrukking op de persco donderdagavond...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Ja ik had het met veel algemenrere vegen moeten doen i.p.v. met zo veel van die kleintjes, maar ik had er lol in!
Hehehe gaat niet goed dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem echt goed gelukt. Al vrees ik deze gezichtsuitdrukking op de persco donderdagavond...
Het gaat verre van goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe gaat niet goed dan?
Ik heb zelf echt helemaal niks met voetval.Ik kan nog net uitleggen wat buiten spel inhoudt, maar dan heb je het ook wel gehad!
HeaN82 stuurde mij die toe, hij keek echt zo!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat verre van goed.![]()
Die eerste chinese, heb je daar zijn gezichtsuitdrukking aangepast of keek hij echt zo?
Geweldig! Je hebt echt talentquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
HeaN82 stuurde mij die toe, hij keek echt zo!
(En die vrouw is de echtgenote van de eerste minister van Cambodja!Ik wilde hem gewoon ff afbeelden als een cultuurbarbaar die alles wat uit het oosten komt over één kam scheert!
)
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:14 schreef edjuh18 het volgende:
Ik ben Koeman wel een beetje bui. Ik dacht aan een Miley / VMA paint topic, maar ik durf niet te openen want al mijn topics zuigen.
Ga ik vannacht pngs enzo maken, en een mooi topic. Kunnen we morgen lekker weer painten, Tenzij een ander het iniatief gaat nemen...quote:
Ben net muziek aan het draaien op Radio49, dus dat gaat 'm nog ff niet worden nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:25 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ga ik vannacht pngs enzo maken, en een mooi topic. Kunnen we morgen lekker weer painten, Tenzij een ander het iniatief gaat nemen...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben net muziek aan het draaien op Radio49, dus dat gaat 'm nog ff niet worden nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |