Ehh, ok. En als ik op die site ben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
haha dat is een grapje van google
je moet naar de website gaan xd is echt leuk niet wat je ervan denkt
zijn familiefilmpjes, gewoon een keer gezellig kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ehh, ok. En als ik op die site ben?
Juist ja..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zijn familiefilmpjes, gewoon een keer gezellig kijkenhaha
Hoeft van mij niet zo nodig..;)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
je h3bt zelfs de 0ptie om zelf een filmpje toe te voegen hehehe :$
sulle we cammen (L) ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet zo nodig..;)
ja idd....maakt je gelukkig extra spannend xDquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, voor alles is een eerste keer toch xD
43quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omg, hoe oud ben je? Heb je serieus een vrouw of is dat verzonnen?
Haha, vast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
43
haha
dit ben ik
[ afbeelding ]
Je komt meer over als zo'n jochie die er op kickt meisjes/vrouwen uit de kleren te krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wrm geloof je me niet schat
lol
Hij is een zogenoemde trolquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je komt meer over als zo'n jochie die er op kickt meisjes/vrouwen uit de kleren te krijgen.
ow dat is niet de bedoeling mij vrouw en ik zijn gristelijk dus zo mag je igenlijk niet denken haha ;@quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je komt meer over als zo'n jochie die er op kickt meisjes/vrouwen uit de kleren te krijgen.
Bij speciaal onderwijs moet ik denken aan een ZMOK school of VMBO met LWOO (Leer Weg Ondersteunend Onderwijs) bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
Ze zeiden tegen mij altijd dat er nooit wat van mij terecht zou komen, en nu speel ik in verschillende bandjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zat ook een paar jaar op het speciaal onderwijs en heb daarna nog de uni gedaan
Ik heb een handicap en heb op speciaal onderwijs gezeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
Psychiatrisch ziekenhuis?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een handicap en heb op speciaal onderwijs gezeten.
Nu woon ik in psychiatrisch ziekenhuis en kan nog geen baan aan
Wel geprobeerd natuurlijk, tot mijn 19e gewoon volop meegedraaid in de maatschappij.
En over een paar jaar ga ik naar beschermd wonen
quote:
Zou wel komisch zijn om daar te zienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Zulke figuren kom je hier niet tegen gelukkig
Onzin dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
Dit gaat gewoon over mij hé Rectum?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
Het heeft niet zozeer te maken met IQ problemen, het kan van alles zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan is het goed
maargoed, even serieus, ik denk dat mensen bij 'speciaal' onderwijs al snel denken aan mensen die regulier onderwijs niet aankunnen vanwege IQ problemen, en dat daar het idee vandaan komt dat iedereen dom zou zijn.
gok ik hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |