Had Greys al gedaan dacht ik, maar zal hem erop wijzen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:40 schreef Cat22 het volgende:
Mensen die naar Henk gaan vanaaf (ik niet) Geven jullie hem vast door dat hij over twee weken een hele meute kan verwachten?
Ik ga tegen 18:15 weg van zuid ok?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:46 schreef sp3c het volgende:
ok, dus, wat zijn de plannen?
wie?
waar?
hoelaat?
nu zeggen
Ik ben daar definitief zeker NIET bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:40 schreef Cat22 het volgende:
Mensen die naar Henk gaan vanaaf (ik niet) Geven jullie hem vast door dat hij over twee weken een hele meute kan verwachten?
Ik zorg dat ik er rond 19:00 ben ok? Rotterdam Zuid, Toren op Zuid, aan de Maas?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:03 schreef sp3c het volgende:
euh
lol
whut?
dat red ik allang niet meer!
hoe laat ben je er dan?
Zuid-Limburgquote:
Langzamer dan Slakkie?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:26 schreef sp3c het volgende:
ik ben daar ook helemaalniet zo goed in
tergend langzaam kan ik wel, echt dat je denkt
damn sp3c, jij bent echt tergend langzaam!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:44 schreef sp3c het volgende:
we zullen zien, wie er het laatste is betaald een bier Takkie!
set
go!!!!!!
ik dus niet. Ben bij metro.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:44 schreef sp3c het volgende:
we zullen zien, wie er het laatste is betaald een bier Takkie!
set
go!!!!!!
Anders bestel je vast een Weizen op Sp3c zn rekening joh.quote:
alles staat op oognip dr bon. Cola en spare ribs tot nu toe. Zij is jarig. Sp3c niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Anders bestel je vast een Weizen op Sp3c zn rekening joh.
Ook van mijquote:
zullen we doen.quote:
Sjoeliesquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we doen.
Zat alleen te eten aan tafel en kwamen de sjoelies om me heen zitten
ik ben achtergebleven op het terrasquote:
Hebben ze je al geadopteerd als kleinzoon?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben achtergebleven op het terras
Volgens hun lijk ik lief maar ben ik een boefje. Hoe kan dat nou.
scheelt weinig geloof ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben ze je al geadopteerd als kleinzoon?
Ook voor mijijijijijijijj!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:05 schreef Toekito het volgende:
Vorklepelkoffie voor de 19de besteld vast.
Bewaar hem maar nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
weizen wil ik wel met je delen hoor.
bestel wel nieuwe dan idd. Deze is al bijna op.quote:
bel de moedert van Henk anders even. Zij gaf ons lesquote:
Ik heb haar nummer nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
bel de moedert van Henk anders even. Zij gaf ons les
Onweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |