zo beetje zwoel voor de camera dominant doen en de kijker moet op jouw commando fappen/klaarkomenquote:
Ik stel voor dat alleen mensen met betere armen dan deze gymchick mogen zeiken over de gymchick.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lekker voor je fanta hahahaha alleen jammer van gymchick nu.
Ik stel voor dat jij stopt met dingen voorstellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alleen mensen met betere armen dan deze gymchick mogen zeiken over de gymchick.
zou ik wel goed in zijn denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef seto het volgende:
[..]
zo beetje zwoel voor de camera dominant doen en de kijker moet op jouw commando fappen/klaarkomen
Zucht... dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
JOIkan niet snappen dat mensen dat geil vinden.
Jammerlijke TT, sorry Ronnie.
Waar is Fanta eigenlijk? Ligt ze weer ergens in een park mooi te wezen of ...?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lekker voor je fanta hahahaha alleen jammer van gymchick nu.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice, maar nu een plaatje van haar voorkant.
Omdat ze buffer is dan jij ?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Beach het volgende:
zyzz zou mascotte moeten zijn omdat 2 jaar geleden vandaag
rip forever mirin
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij een beter fysiek dan Zyzz had?
ja kijk z'n plaatjequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij een beter fysiek dan Zyzz had?
precies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.
Er is juist geen betere inspiratie. Iedereen heeft een beetje Zyzz in zich.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.
hate op zyZzquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
true! heb haar op facebookquote:
lolquote:
hey fantaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
denk niet dat iemand hier jaloers is op iemand die door eigen toedoen op z'n 22e geeindigd is als een zak botten tussen 6 plankjes
![]()
Gebeurd elke keer als die Z-sjaak erbij gehaald wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:07 schreef Beach het volgende:
niet weer die shit van hey weissman hey yuri hey weetikveel
hey ethalolilcquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
heeft z'n zout nu wel helemaal verloren idd
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef seto het volgende:
ik ben begonnen met hey weissman en wil het hierbij ook weer dood verklaren
bvd
ik ben ook een kloon, kloons unite!quote:
ben jij dat ?quote:
Ben geen kutnewb toch?quote:
jawel vriend je bent nog erger dan hitlerquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ben geen kutnewb toch?
Had je die foto opgeslagen ofzo?quote:
er is zo'n hele handige site nu waar je naar dingen op het internet kan zoeken moet je ook eens proberenquote:
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef seto het volgende:
[..]
er is zo'n hele handige site nu waar je naar dingen op het internet kan zoeken moet je ook eens proberen
Dat is Cake-man tocH?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:28 schreef fathank het volgende:
Waar is straatsoldaat gebleven? Met hem viel er tenminsye te lachen
Die is niet half zo grappig.quote:
niet hate op staartsoldaat hij is gew toffe gozer niet zoals juliequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
is straatsoldaat grappig dan? vind hem vooral een ouwe zeikert
Ik weet ook nog een pareltje.."She" geloof ik, fokkertjes wijs gemaakt dat ze naakt zou gaan/topless voor 3fm aktie. Dus zolderkamer fokkertjes massaal geld storten...eindstand, juist helemaal niks keburtquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand de topics opzoeken van een rel die ging over het paard van de dochter van Yvonne? Brechtje heet die uit m'n hoofd? Laatst zitten zoeken maar nichts gefunden.
Stel je zit op vakantie en je gaat gewoon op FOK! Y?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet ook nog een pareltje.."She" geloof ik, fokkertjes wijs gemaakt dat ze naakt zou gaan/topless voor 3fm aktie. Dus zolderkamer fokkertjes massaal geld storten...eindstand, juist helemaal niks keburt
Die gasten echt duizenden euro's gestort![]()
![]()
ga jij eens trainen halve alcoholistquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
gaan ze nerdje prate hier over rellen op een annoniem forum
ga gwn traine
Dit. Zolang je niet inziet dat hij een sneu le stakker was zal dat een belemmering zijn van je persoonlijke groei.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
denk niet dat iemand hier jaloers is op iemand die door eigen toedoen op z'n 22e geeindigd is als een zak botten tussen 6 plankjes
![]()
heeft wel een punt, soms denk ik dat we misc aan het worden zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga jij eens trainen halve alcoholist
Weinigen weten dat ze serieus aan krachttraining deed (en weer doet (zie DBB)). Ze postte ooit ook in het BB topic.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet ook nog een pareltje.."She" geloof ik, fokkertjes wijs gemaakt dat ze naakt zou gaan/topless voor 3fm aktie. Dus zolderkamer fokkertjes massaal geld storten...eindstand, juist helemaal niks keburt
![]()
zyz heb meer ge presteerd in het leve dan jij vriendquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Zolang je niet inziet dat hij een sneu le stakker was zal dat een belwmmwring zijn van je persoonlijke groei.
link naar haar DBB profiel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Weinigen weten dat ze serieus aan krachttraining deed (en weer doet (zie DBB)). Ze postte ooit ook in het BB topic.
Hij was al even over zijn hoogtepunt heen en het was wat stiller rondom hem. Als je wilt weten hoe hij 25 jaar geleden erbij liep moet je eens gaan kijken bij First Class Fitness in Diemen (ranzige bende daar, btw)quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef Curlbrah het volgende:
Geen idee wie Ed van Amsterdam was voordat 'ie dood was.
is nu retard proofquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:53 schreef Beach het volgende:
rare keuzes wie traint er nou een halve of driekwart keer
ik ga elke dagquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
waarom zou je minder dn 6 keer traine?
zet gewn 6 day split lekker hard groeie minder traine heb geen nut
Hoe vaak ik train? Per dag? Per jaar?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:53 schreef Curlbrah het volgende:
Poll: Hoevaak train jij?
• momenteel niet
• 1-2 keer
• 3-4 keer
• vaker dan 4 keer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[..]
link naar haar DBB profiel?
Zoek dat profiel maar zelf op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:53 schreef Curlbrah het volgende:
Poll: Hoe vaak per week train jij?
• momenteel niet
• 1 tot 2 keer
• 3 tot 4 keer
• meer dan 4 keer per week
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[..]
link naar haar DBB profiel?
hoevaak je naar de gym gaat om krachttraining te doen, dus niet je hardloop sessies meetellen. (ook al tellen ze wel mee)quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe vaak ik train? Per dag? Per jaar?
zo ken ik je weerquote:
geloof het wel, dacht eerder dat hij bekender was in de randstand oid. dat ik hem daardoor niet kendequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hij was al even over zijn hoogtepunt heen en het was wat stiller rondom hem. Als je wilt weten hoe hij 25 jaar geleden erbij liep moet je eens gaan kijken bij First Class Fitness in Diemen (ranzige bende daar, btw)
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hoevaak je naar de gym gaat om krachttraining te doen, dus niet je hardloop sessies meetellen. (ook al tellen ze wel mee)
waarom post je niet meer gek? wordt altijd kk gemotiveer van jouw postsquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
waarom zou je minder dn 6 keer traine?
zet gewn 6 day split lekker hard groeie minder traine heb geen nut
ik doe elke ochtend even uurtje crosstrainer, vandaar man.quote:
vriend ik ben vandaag terug gekomen van vakantie vriendquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:03 schreef seto het volgende:
[..]
waarom post je niet meer gek? wordt altijd kk gemotiveer van jouw posts
ed van damsco was sws held in de uitgaansleventjequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef Curlbrah het volgende:
Geen idee wie Ed van Amsterdam was voordat 'ie dood was.
Moei ik juh hellepuh? Zeg ut moar.quote:
hahaha ja die heb ik ook nog meegemaakt, geweldig jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
![]()
subtiel naar een buffe date op zoekquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Homo's krijgen het zwaar te verduren in bij vi. Zitten er homo's onder de gymmers hier?![]()
Gewoon x probere.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
subtiel naar een buffe date op zoek
Ja daarom weet ik ook nog niet of ik op vrouwen val, gheheh! Geef k gewoon toe hoor!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef seto het volgende:
ja pcies hoe kan je nou wete of je homo bent of niet als je nog nooit een man hebt geneukt?
die gijpquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Homo's krijgen het zwaar te verduren in bij vi. Zitten er homo's onder de gymmers hier?![]()
Haha gaat hem niet in dank worden afgenomen... Wel gelachen om die kappers opmerking!quote:
Onder welke naam post ze op DBB?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Weinigen weten dat ze serieus aan krachttraining deed (en weer doet (zie DBB)). Ze postte ooit ook in het BB topic.
Ja natuurlijk. De vraag is alleen of ze er voor uit durven komen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
thanks voro deze tip, nu kan k m aan al me matties showe en zegge dat ik de eerste was~!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De nieuwe heppy peppy kermis botsauto kut k3 track van afrojack. Wilde hem me hommie's hier niet onthouden..
Net 5 uur uit, jmf komt alleen als de beats nog fresh zijn. Graag gedaan broer!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
thanks voro deze tip, nu kan k m aan al me matties showe en zegge dat ik de eerste was~!
Oh dus als een vrouw assertief is en van zich afbijt is het gewoon een homo in het lichaam van een vrouw?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef seto het volgende:
fanta is hommo in het lichaam van een vrouw
Geef gewoon toe dat je liever 130 jaar jonger was geweest zodat je haar kon ballen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Oh dus als een vrouw assertief is en van zich afbijt is het gewoon een homo in het lichaam van een vrouw?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Oh dus als een vrouw assertief is en van zich afbijt is het gewoon een homo in het lichaam van een vrouw?
Afrojackquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De nieuwe heppy peppy kermis botsauto kut k3 track van afrojack. Wilde hem me hommie's hier niet onthouden..
bevalt je baan als schoonmaker eigenlijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben weleens bij hem in huis geweest u jelly
goed hoor pas nog bij je moeder de teringzooi opgeruimdquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bevalt je baan als schoonmaker eigenlijk?
Jij hebt zeker ook haar afgwezen toen ze seks wilde.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eerder voelde ik me hier wel thuis, maar als jullie zo met elkaar omgaan is het wel minder.
mooiquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
goed hoor pas nog bij je moeder de teringzooi opgeruimd
Ik wil echt keer dagje duindorp strand met jou ado... Gewoon praten over whey en brommers. Over Immers en Amoah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:45 schreef fathank het volgende:
Een beetje gay is okey en een beetje bi is niet bah
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef seto het volgende:
ja pcies hoe kan je nou wete of je homo bent of niet als je nog nooit een man hebt geneukt?
Het is oke broeders. Wees wie je bent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja daarom weet ik ook nog niet of ik op vrouwen val, gheheh! Geef k gewoon toe hoor!
Beetje lastig combineren met het benzinepompwerk, denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bevalt je baan als schoonmaker eigenlijk?
nee hij heeft 2 keer een 16 uren contract hoorde ik laatstquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Beetje lastig combineren met het benzinepompwerk, denk ik.
Is hij ook al kloon van vms?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Beetje lastig combineren met het benzinepompwerk, denk ik.
ok ok het spijt mij ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:40 schreef Beach het volgende:
sorry voor de nare berichtjes (oa aan ado gast) meende het niet. ik wil het hier ook gewoon gezellig houden zodat ook jmf zich thuis blijft voelen
m'n secretaresse fanta kan wel een afspraak voor je makenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wil echt keer dagje duindorp strand met jou ado... Gewoon praten over whey en brommers. Over Immers en Amoah.
ik doe wel aan nofap dus zal wss stijve krijgen van die hugsquote:
Haha etha komt ook uut twente, ie kon mie breur ween!!!quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ik doe wel aan nofap dus zal wss stijve krijgen van die hugs
nee heb t van die docuquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha etha komt ook uut twente, ie kon mie breur ween!!!
ik wel dm je adresgegevens en je 06 ffquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee heb t van die docu
ma kan je var regelen??
Wattes?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee heb t van die docu
ma kan je var regelen??
Niet vergeten om je nachtlampje aan te zetten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Beach het volgende:
Tijd om te slapen.
Goed voor de test om lang te slapen.
Fansbta liet zich gaan!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef no1uknow het volgende:
setup.exe is al naar de prullenbak verplaatst begrijp ik?
Jij hebt echt humor!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Fansbta liet zich gaan!
Was grapje man... SJONGE SJONGE! Je bent mijn sportdruifje!quote:
Daar is dit topic ook niet voor. Het gaat hier om liften.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:06 schreef ChesterPerry het volgende:
vind eigenlijk niemand hier echt humor hebben
dat ja, humor is voor beta's en manletsquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook niet voor. Het gaat hier om liften.
Enege die humor heb is carbonCquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:06 schreef ChesterPerry het volgende:
vind eigenlijk niemand hier echt humor hebben
Gewoon mensen serieus benaderen toch? Dan dwing je pas echt respect af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat ja, humor is voor beta's en manlets
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Enege die humor heb is carbonC
gwn lkkr jezelf zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon mensen serieus benaderen toch? Dan dwing je pas echt respect af.
die vind ik wel wat de serieuze manquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Enege die humor heb is carbonC
mad respect voor die 40+er iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
die vind ik wel wat de serieuze man
1. Jij geilt mogelijk nog meer op JB dan je op mij geilt. ^^.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou zeg..Ik geef toch ook niet over omdat jij en JB een stel zijn?
1.Ja maar heb het ook meer over JB he...waarom uit alle gymmers kiest ze jou..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1. Jij geilt mogelijk nog meer op JB dan je op mij geilt. ^^.
2. Die man geilt overduidelijk op je foto's en dan ga jij hem papa noemen.
Cus I'm flawless, bitch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1.Ja maar heb het ook meer over JB he...waarom uit alle gymmers kiest ze jou..
lol @ gifquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
SEX / Fuckbuddy gezocht
Kijk Dima zo doe je dat.
Naiveling, denk je nou echt dat de ouwe rotten hier niet in je broekie zouden willen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1.Ja maar heb het ook meer over JB he...waarom uit alle gymmers kiest ze jou..
=
2. Nee hoor hij vadert een beetje over mij dats it.
Pff, vast iets dat Prime/Extreem!/Anabolic nogwat/Epic heet oid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef no1uknow het volgende:
bij welk product zou deze omschrijving staan?
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingrediënten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding
bijna dat hele album is wel relaxte gym muziekquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef McNulty het volgende:
Dit is gvdmme zeau mijn jam gwoon he!
Ik wil zwoel dansen op deze.
al 3 keer uitgekotst dat nummer man kom eens met wat nieuws zoals dit:quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef McNulty het volgende:
H2O van B&Fquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef no1uknow het volgende:
bij welk product zou deze omschrijving staan?
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingrediënten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding
Tief op met je Rebecca.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
al 3 keer uitgekotst dat nummer man kom eens met wat nieuws zoals dit:
Hier wil ik zwoel op dansen op een verlaten strand bij zonsondergang.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef McNulty het volgende:
haha denk t welquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah is dat nou haar make-up?
Kkk mijn was hangt buiten en ik loop als lucille werner.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef no1uknow het volgende:
mooi dat onweer, soort vuurwerkshow vanaf m'n balkon, mad respect voor moedertje natuur
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kkk mijn was hangt buiten en ik loop als lucille werner.
arme fantaquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je liet me lachen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij ben zeker ook zo koekwaus na het stappen. Zo'n losbolletje ben je wel he, eerlijk toegeven!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier wil ik zwoel op dansen op een verlaten strand bij zonsondergang.
the weeknd, wat een baasquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier wil ik zwoel op dansen op een verlaten strand bij zonsondergang.
ja lkr he die van project x togquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef Djibril het volgende:
Heads will roll is ook een goede nummer voor in de club
Gelukkig begint het hier nu pas, was aan het barbecuen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef no1uknow het volgende:
mooi dat onweer, soort vuurwerkshow vanaf m'n balkon, mad respect voor moedertje natuur
Ik doe alles zelf. Die behoefte krijg je ook wel na 2,5 jaar op jezelf gewoond te hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:04 schreef ChesterPerry het volgende:
was ophalen terwijl je nog thuis woont
Drink niet man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij ben zeker ook zo koekwaus na het stappen. Zo'n losbolletje ben je wel he, eerlijk toegeven!
Je staat liever strak van de pillen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe alles zelf. Die behoefte krijg je ook wel na 2,5 jaar op jezelf gewoond te hebben.
[..]
Drink niet man.
ook niet meer man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je staat liever strak van de pillen?
Ben je non geworden ofzo?quote:
Forever alone.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
jeeej onweer kroelweerrrr
[ afbeelding ]
Is wel gezonder voor je jah.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik compenseer het dan weer met keiharde seks.
vid or didn't happen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik compenseer het dan weer met keiharde seks.
So hey eerst vinger goed nat maken en dan in iemands oor proppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ontmaagden in je oor zekur, flappie!
Ow shit je ziet een beetje haar tepel.quote:
En deze?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt waar die George st. Pierre mag mij wel ontmaagden zo hey.
Jij hebt wel taste.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Naam staat er niet bij men
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef McNulty het volgende:
Valt me wel tegen dat de mannen waar jullie op geilen overduidelijk niet natty zijn.
Dit idd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]dikke care hoe ze aan dat lichaam komen als het er maar lekker uit ziet
Prime ass genetics fakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]dikke care hoe ze aan dat lichaam komen als het er maar lekker uit ziet
idd 's avonds lkr op z'n pecs liggen huilenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef seto het volgende:
cker dikke care als hij hem niet omhoog krijgt omdat ihj geen test meer heb en daarna je tanden recht begint te koppen vanwege de rage
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef seto het volgende:
cker dikke care als hij hem niet omhoog krijgt omdat ihj geen test meer heb en daarna je tanden recht begint te koppen vanwege de rage
Niemand raakt mijn tanden aan of ik trek al hun tandjes eruit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef seto het volgende:
Pics.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:43 schreef McNulty het volgende:
Weet je, jullie hebben gelijk! Vanaf nu alleen maar tjiks met silliconen en ass shots. Visuele viagra noem ik dat!
Why not? Je wordt wel geiler als man ookal is het fake.quote:
JB is lekker sky high door die steroidzaadjes van Etha.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef seto het volgende:
die JB zit zoiezo ook aan iets weet niet wat man maar al die geflipte shit dat ze constant paranoiede is in vliegtuigen en haar baas pappi noemt enzo wtf?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah gurllllllll ding ding punten voor jou.
justin bieder is toch Natty? Mirin.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef seto het volgende:
die JB zit zoiezo ook aan iets weet niet wat man maar al die geflipte shit dat ze constant paranoiede is in vliegtuigen en haar baas pappi noemt enzo wtf?
Waarom moeten mannen niet gaan voor siliconen tiddays en bishes met ass shots? Zeg dan.quote:
omdat dat vergelijkbaar is met synthol.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen niet gaan voor siliconen tiddays en bishes met ass shots? Zeg dan.
Plastic is iets heel anders dan roids McNulty dont be ignorantquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen niet gaan voor siliconen tiddays en bishes met ass shots? Zeg dan.
Who gives a fuck als je maar een staalharde boner ervan krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
omdat dat vergelijkbaar is met synthol.
hahahahahaha snitch!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow shit je ziet een beetje haar tepel.
Tijd voor een report.
Tik hem aan vrouwe!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Plastic is iets heel anders dan roids McNulty dont be ignorant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk jij dat mannen vrouwen selecteren op basis van "physical performance" of "physical appearance"? Echt een non argument.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Plastic is iets heel anders dan roids McNulty dont be ignorant
Heb het idee dat Em Sie Zero Tea een beetje op zijn pik getrapt is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Who gives a fuck als je maar een staalharde boner ervan krijgt.
Deze ass is ook fake maar zorgt voor wel voor een staalharde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
legit rage iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb het idee dat Em Sie Zero Tea een beetje op zijn pik getrapt is.
Wat jullie?
Als ik hypocrisie bespeur dan word ik meegesleurd door vurige passie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb het idee dat Em Sie Zero Tea een beetje op zijn pik getrapt is.
Wat jullie?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gebeurd als wie die BBC eens wat dianabol voeren.
Zo doe jij ook in je DM's! Waar ik vraag om pikfoto's en jij het over je nieuwe kicks hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef McNulty het volgende:
Jullie gaan trouwens niet in op mijn argumenten in, maar spelen op de man.
Zwakke debaters dat jullie zijn.
Alleen mooie meisjuhs mogen mijn piem0l zien. Wist je dat niet van me.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo doe jij ook in je DM's! Waar ik vraag om pikfoto's en jij het over je nieuwe kicks hebt.
Jij hebt nooit een zinvolle mening in deze draad.quote:
Maar jij hebt dan ook een aparte smaak wat betreft mooie meisjes omdat;quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alleen mooie meisjuhs mogen mijn piem0l zien. Wist je dat niet van me.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |