zo beetje zwoel voor de camera dominant doen en de kijker moet op jouw commando fappen/klaarkomenquote:
Ik stel voor dat alleen mensen met betere armen dan deze gymchick mogen zeiken over de gymchick.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lekker voor je fanta hahahaha alleen jammer van gymchick nu.
Ik stel voor dat jij stopt met dingen voorstellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alleen mensen met betere armen dan deze gymchick mogen zeiken over de gymchick.
zou ik wel goed in zijn denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef seto het volgende:
[..]
zo beetje zwoel voor de camera dominant doen en de kijker moet op jouw commando fappen/klaarkomen
Zucht... dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
JOIkan niet snappen dat mensen dat geil vinden.
Jammerlijke TT, sorry Ronnie.
Waar is Fanta eigenlijk? Ligt ze weer ergens in een park mooi te wezen of ...?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lekker voor je fanta hahahaha alleen jammer van gymchick nu.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice, maar nu een plaatje van haar voorkant.
Omdat ze buffer is dan jij ?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Beach het volgende:
zyzz zou mascotte moeten zijn omdat 2 jaar geleden vandaag
rip forever mirin
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij een beter fysiek dan Zyzz had?
ja kijk z'n plaatjequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij een beter fysiek dan Zyzz had?
precies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.
Er is juist geen betere inspiratie. Iedereen heeft een beetje Zyzz in zich.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.
hate op zyZzquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
true! heb haar op facebookquote:
lolquote:
hey fantaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
denk niet dat iemand hier jaloers is op iemand die door eigen toedoen op z'n 22e geeindigd is als een zak botten tussen 6 plankjes
![]()
Gebeurd elke keer als die Z-sjaak erbij gehaald wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:07 schreef Beach het volgende:
niet weer die shit van hey weissman hey yuri hey weetikveel
hey ethalolilcquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
heeft z'n zout nu wel helemaal verloren idd
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef seto het volgende:
ik ben begonnen met hey weissman en wil het hierbij ook weer dood verklaren
bvd
ik ben ook een kloon, kloons unite!quote:
ben jij dat ?quote:
Ben geen kutnewb toch?quote:
jawel vriend je bent nog erger dan hitlerquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ben geen kutnewb toch?
Had je die foto opgeslagen ofzo?quote:
er is zo'n hele handige site nu waar je naar dingen op het internet kan zoeken moet je ook eens proberenquote:
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef seto het volgende:
[..]
er is zo'n hele handige site nu waar je naar dingen op het internet kan zoeken moet je ook eens proberen
Dat is Cake-man tocH?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:28 schreef fathank het volgende:
Waar is straatsoldaat gebleven? Met hem viel er tenminsye te lachen
Die is niet half zo grappig.quote:
niet hate op staartsoldaat hij is gew toffe gozer niet zoals juliequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
is straatsoldaat grappig dan? vind hem vooral een ouwe zeikert
Ik weet ook nog een pareltje.."She" geloof ik, fokkertjes wijs gemaakt dat ze naakt zou gaan/topless voor 3fm aktie. Dus zolderkamer fokkertjes massaal geld storten...eindstand, juist helemaal niks keburtquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand de topics opzoeken van een rel die ging over het paard van de dochter van Yvonne? Brechtje heet die uit m'n hoofd? Laatst zitten zoeken maar nichts gefunden.
Stel je zit op vakantie en je gaat gewoon op FOK! Y?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet ook nog een pareltje.."She" geloof ik, fokkertjes wijs gemaakt dat ze naakt zou gaan/topless voor 3fm aktie. Dus zolderkamer fokkertjes massaal geld storten...eindstand, juist helemaal niks keburt
Die gasten echt duizenden euro's gestort![]()
![]()
ga jij eens trainen halve alcoholistquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
gaan ze nerdje prate hier over rellen op een annoniem forum
ga gwn traine
Dit. Zolang je niet inziet dat hij een sneu le stakker was zal dat een belemmering zijn van je persoonlijke groei.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
denk niet dat iemand hier jaloers is op iemand die door eigen toedoen op z'n 22e geeindigd is als een zak botten tussen 6 plankjes
![]()
heeft wel een punt, soms denk ik dat we misc aan het worden zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga jij eens trainen halve alcoholist
Weinigen weten dat ze serieus aan krachttraining deed (en weer doet (zie DBB)). Ze postte ooit ook in het BB topic.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet ook nog een pareltje.."She" geloof ik, fokkertjes wijs gemaakt dat ze naakt zou gaan/topless voor 3fm aktie. Dus zolderkamer fokkertjes massaal geld storten...eindstand, juist helemaal niks keburt
Die gasten echt duizenden euro's gestort![]()
![]()
zyz heb meer ge presteerd in het leve dan jij vriendquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Zolang je niet inziet dat hij een sneu le stakker was zal dat een belwmmwring zijn van je persoonlijke groei.
link naar haar DBB profiel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Weinigen weten dat ze serieus aan krachttraining deed (en weer doet (zie DBB)). Ze postte ooit ook in het BB topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |