zo beetje zwoel voor de camera dominant doen en de kijker moet op jouw commando fappen/klaarkomenquote:
Ik stel voor dat alleen mensen met betere armen dan deze gymchick mogen zeiken over de gymchick.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lekker voor je fanta hahahaha alleen jammer van gymchick nu.
Ik stel voor dat jij stopt met dingen voorstellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alleen mensen met betere armen dan deze gymchick mogen zeiken over de gymchick.
zou ik wel goed in zijn denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef seto het volgende:
[..]
zo beetje zwoel voor de camera dominant doen en de kijker moet op jouw commando fappen/klaarkomen
Zucht... dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
JOIkan niet snappen dat mensen dat geil vinden.
Jammerlijke TT, sorry Ronnie.
Waar is Fanta eigenlijk? Ligt ze weer ergens in een park mooi te wezen of ...?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lekker voor je fanta hahahaha alleen jammer van gymchick nu.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice, maar nu een plaatje van haar voorkant.
Omdat ze buffer is dan jij ?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Beach het volgende:
zyzz zou mascotte moeten zijn omdat 2 jaar geleden vandaag
rip forever mirin
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij een beter fysiek dan Zyzz had?
ja kijk z'n plaatjequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij een beter fysiek dan Zyzz had?
precies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.
Er is juist geen betere inspiratie. Iedereen heeft een beetje Zyzz in zich.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het was een playboy die erg weinig voor de sport betekend heeft. Typische prachtwijkhero.
hate op zyZzquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |