quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Freeway vind ik persoonlijk lekkerder dan die van de Aldi, maargoed, dat is ook maar een mening.
Over eckte cola beginnen en dan pepsi noemen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Cola is ontzettend ongezond. Dus als je het drinkt, doe het dan goed. Geen lauw B of C merk.. maar een ijskoude, ongeopende Coke of Pepsi![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Drink dan gewoon kraanwater als je geen geld hebt.
Je vriendin komt uit een paupergezinquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:05 schreef DroogDok het volgende:
Bij de schoonfamilie krijg ik weleens River cola voorgezet, terwijl als ik om cola vraag, ik natuurlijk Coca Cola bedoel. Die River is in elk geval niet te hachelen, zou dus uit deze twee voor de Freeway kiezen, hoewel ik die nog nooit geproefd heb.
Yupquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je vriendin komt uit een paupergezin
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:05 schreef DroogDok het volgende:
Bij de schoonfamilie krijg ik weleens River cola voorgezet, terwijl als ik om cola vraag, ik natuurlijk Coca Cola bedoel. Die River is in elk geval niet te hachelen, zou dus uit deze twee voor de Freeway kiezen, hoewel ik die nog nooit geproefd heb.
Bitter lemon smaakt naar brandend maagzuur en zure oprispingenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik drink geen cola, maar ik heb altijd de bitterlemon van Freeway en die is goed weg te werken
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks moet ik gaan werken en ik vroeg me eigenlijk af wat het lekkerste is om tijdens de pauze te nuttigen, normaal drink ik altijd freeway van de lidl maar ik wil de mening van menigte FOK!kers. Ik zou de zero versie willen nuttigen
Voor echte cola is er voorlopig geen geld
Damn. Ongegeneerd ook gewoon cola in de pauze's wegtikken... Goed bezig fatty.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb nu al weer 2 boterhammen gegeten met choco en een plakje kaas (die smaak combinatie) en een ijsje
smorgens een flesje lidl cola (0,5l)en een suikerwafel op mijn werk
ik mag wel 100 cola's drinken en toch vermager ik, nu weer 300 gram afgevallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Damn. Ongegeneerd ook gewoon cola in de pauze's wegtikken... Goed bezig fatty..
Je hebt net gescheten zeker...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik mag wel 100 cola's drinken en toch vermager ik, nu weer 300 gram afgevallen
Beetje jammer deze reactie. Afgaan op 1 post en dan gelijk iemand een fatty noemen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:25 schreef zarGon het volgende:
Damn. Ongegeneerd ook gewoon cola in de pauze's wegtikken... Goed bezig fatty..
Ik kreeg altijd bij mijn opa en oma cola van de aldi oidquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:05 schreef DroogDok het volgende:
Lees wat meer posts van Capuchon_Jongen en je weet dat het een fatty pur sang is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef SiennaForrest het volgende:
Trouwens die First Choice was inderdaad ook altijd wel lekker qua b-merk!
[..]
Beetje jammer deze reactie. Afgaan op 1 post en dan gelijk iemand een fatty noemen.
Dan nog is het een niet leuke opmerking en onnodig het op deze manier te vermelden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Mushox het volgende:
[..]
Lees wat meer posts van Capuchon_Jongen en je weet dat het een fatty pur sang is.
Hij trollt er zelf mee. Niets mis mee. KLB / Mensen die me fatty noemenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dan nog is het een niet leuke opmerking en onnodig het op deze manier te vermelden.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef Mushox het volgende:
[..]
Hij trollt er zelf mee. Niets mis mee. KLB / Mensen die me fatty noemen
Maar liev van je hoor. Opkomen voor de obese mensen in de samenleving.quote:
Ik kom op voor obese Belgen die gekleineerd worden door 'moedige' modjes...quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Mushox het volgende:
[..]
Maar liev van je hoor. Opkomen voor de obese mensen in de samenleving.
Ik vind dit ook wel een goed advies. Even een weekje wachten op 100 extra centjes en je kan aan den eckte cola!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:52 schreef Nairua het volgende:
Spaar gewoon eens je zakgeld voor een fatsoenlijke fles cola.
Heerlijk! Vooral in combo met een sigaretje, een lijntje en een prosti met hiv die je derde been schoonmaakt. Das het goede leven!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:16 schreef bombmannl het volgende:
Cola![]()
Puur gif dat je achterover giet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |