Was dat ook zo tijdens het Romeinse rijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klopt. Jan Pet = Jan Lul.
Dat was vroeger zo en nu ook. Dat zal altijd zo blijven.
Ach, het is ook maar net wat je wilt zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ach ze doen het eigenlijk allemaal. Maar bij links valt het elitaire zonnekoning gedrag altijd wel erg op.
Toen heette ie Julius Fallus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Was dat ook zo tijdens het Romeinse rijk?
Ik was daar eerlijk gezegd zelf niet bij. Niet dat ik weet tenminste.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Was dat ook zo tijdens het Romeinse rijk?
Daarvoor hebben we historici.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik was daar eerlijk gezegd zelf niet bij. Niet dat ik weet tenminste.
Inderdaad. Of op een vuurstapel zonder kist, zo zijn er nog wel voorbeelden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voorinderdaad, het hoeft niet perse, een lijkwade kan bijvoorbeeld ook
In een massagraf in Syrië.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad. Of op een vuurstapel zonder kist, zo zijn er nog wel voorbeelden.
Het lijkt me heel triest om op een vuurstapel of in een crematorium te moeten eindigen. Een eeuwige begraafplaats is een prettiger idee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad. Of op een vuurstapel zonder kist, zo zijn er nog wel voorbeelden.
Je kan nooit garanderen dat zo'n begraafplaats voor eeuwig is. Ik eindig waarschijnlijk in een knekelgraf. Of ik laat mij toch cremeren. Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het lijkt me heel triest om op een vuurstapel of crematorium te moeten eindigen. Een eeuwige begraafplaats is een prettiger idee.
De meesten die begraven worden eindigen inderdaad in een knekelput. Dat vind ik eigenlijk wel triest. Ik vind dat ze botrestanten op zijn minst in kleine kistjes moeten doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan nooit garanderen dat zo'n begraafplaats voor eeuwig is. Ik eindig waarschijnlijk in een knekelgraf. Of ik laat mij toch cremeren. Ik weet het eigenlijk niet.
Het is ook triest, maar het is ook een geldkwestie natuurlijk. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die geen uitvaartverzekering hebben of waar de familie niet voor die kosten kan opdragen. Zonder uitvaartverzekering krijg je een gemeentebegravenis, dat is ook allemaal heel simpel en goedkoop..quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
De meesten die begraven worden eindigen inderdaad in een knekelput. Dat vind ik eigenlijk wel triest. Ik vind dat ze botrestanten op zijn minst in kleine kistjes moeten doen.
Daar is geen plek voor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
De meesten die begraven worden eindigen inderdaad in een knekelput. Dat vind ik eigenlijk wel triest. Ik vind dat ze botrestanten op zijn minst in kleine kistjes moeten doen.
Nu al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Doneer mijn lichaam maar aan de wetenschap.
Dat is het enige wat mij een beetje nare gedachtes geeft.. staan er dan studenten een beetje te snijden en te zagen in mijn overblijfsel, of dat je hersenen in een potje in een biologielokaal staan.. Of zelfs je hele skelet. Meh.. Al is het natuurlijk wel voor een goed doeleinde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Dat zou ik never nooit doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Eeuwigdurend graf aanschaffen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voor mij moeten ze dan maar plek maken.
Ik weet niet of ik dat doe. Als ik dat doe riskeren de volgende generaties een alcoholverbod.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:37 schreef robin007bond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |