Trouwens, had jij gister je slingerland pakje aan en een koerspet onder je helm? Volgens mij heb ik iig jouw zien rijden... Bij de splitsing waar de 80 rechtdoor moest, en jullie linksaf de weg over. Ik stond aan de andere kant van de weg, al op de terugweg...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor je kijken als ik muzas was. Vast = vast.
En dan zeg je niks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Trouwens, had jij gister je slingerland pakje aan en een koerspet onder je helm? Volgens mij heb ik iig jouw zien rijden... Bij de splitsing waar de 80 rechtdoor moest, en jullie linksaf de weg over. Ik stond aan de andere kant van de weg, al op de terugweg...
Wist het niet zeker... Het was je fiets die 't m deed, maar toen het kwartje viel waren we al gekruist. En had niet de ballen om zomaar "KAAS!" te schreeuwen...quote:
Wel duur, ¤350,- voor een setje groene stickers. Weet je wel hoeveel rompertjes je daarvoor kunt kopen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef Oksel het volgende:
http://www.dewielershop.n(...)-carbon-wielset.html
Die moeten het dus worden he?
Ja na het behalen van podiumsucces in de laatste Fokmeets heb ik nu een nieuw contract bij Marktplaats als advertentiescout. Verdiend als een melijer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:03 schreef Wombcat het volgende:
Ben je onder verschillende pseudoniemen je oude rommel aan het verkopen of krijg je provisie?
Collectieve ongesteldheid ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef Wombcat het volgende:
Dat geneuzel op pagina 1 over gisteren trouwens
quote:
quote:donderdag 1 augustus 2013 @ 15:54 • 231
muzas
Als een stel meisjes die naar een schoolfeest gaan
Ja, 48 stuks. Hoezo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wel duur, ¤350,- voor een setje groene stickers. Weet je wel hoeveel rompertjes je daarvoor kunt kopen?
Critic kan prima hard fietsen... Hij gaat alleen als een strijkijzer de berg op. Op het vlakke los je me niet 1,2,3quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef Oksel het volgende:
Critic vond ik ook boven verwachting goed rijden, prima duur. Had ik niet verwacht na z'n Marmotte.
Wordt tijd voor een FOK! codewoord...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef kaasplankje het volgende:
Dan zeg je toch "Hee vriend vriend pssst psssst!"
Dankje, ik ga morgen lekker door het duin heen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
Op mijn eerste rit op een racefiets reed ik 70 km met een paar vrienden, twee dagen daarna reed ik vanaf veendam naar almere is 160km maar zoveel raad ik niet aan want kon toen bijna niks meer zolast van mn knie. Je moet er langzaam aan wennen, vooral aan de houding. Nu kan ik heel veel zonder ergens last van te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |