Dan werd er achter jou gewoon ge-de-demarreerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:50 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, en ik had zelf btw helemaal niet het idee dat ik gedemarreerd had gisteren, ik reed gewoon hetzelfde tempo door als wat we de hele dag al deden.
Ik ga nu even de post opzoeken waar je zei dat het toch wel in groepjes van 3 tot 5 man zou opbreken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:59 schreef Oksel het volgende:
Kaas, Marco en Wombcat hadden netjes even kunnen wachten aan het eind van de weg, zoals wij ook wachten op 42 / Critic. Was stuk leuker en netter geweest. Het was een tourtocht, geen koers. We reden de hele tijd met z'n 8'en, dat had netjes zo kunnen blijven. Wij hebben continue de rest bij elkaar gehouden, en o.a. 42 naar huis gefietst. Asociaal om zo door te rijden!
Het was een groepje van 8, had er 1 kunnen blijven. Dat ze wegreden sloeg nergens op, niveauverschil was niet te groot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nu even de post opzoeken waar je zei dat het toch wel in groepjes van 3 tot 5 man zou opbreken.
Ik zat er niet door, heb nog veel kopwerk gedaan toen Koning Kaas er vandoor was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zal voortaan als jij er tegen het einde begint door te zakken, in drievoud een verzoek tot demarreren indienen bij de toercommissie Oksel.
Blijkbaar wel want anders had je bij kunnen komen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het was een groepje van 8, had er 1 kunnen blijven. Dat ze wegreden sloeg nergens op, niveauverschil was niet te groot.
Ik wachtte op 42 en Critic. En ging er (net als de rest) van uit dat Kaas, Marco en Wombcat wel even zouden wachten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want anders had je bij kunnen komen.
Nee, dat het niet netjes is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
Waar maak je je druk om joh? Dat je de laatste 40 km meer kopwerk moest doen? Ik heb de laatste 80 km al het kopwerk alleen gedaan.
Het is vanaf het begin af aan al niet netjes gegaan omdat de insteek van de meet was om samen te gaan fietsen ipv hard te gaan zoals jullie deden, en met die instelling kwamen jij en kaas volgens mij vooral, vind ik allemaal niet erg, maar als je dan niet mee kan komen moet je niet over niet netjes komen klagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, dat het niet netjes is.
En jij had eenvoudig bij de mensen achter je kunnen blijven, en een groep kunnen vormen.
Die insteek heb ik nooit gedeeld, dat kan niet met 14 man. Daar moet je minimaal 2 groepen van maken, en dat gebeurde keurig. Het niveau verschil wordt direct 2x zo klein als je opdeelt in 2 groepen. En als je al 130km samen hebt gefietst, en samen hebt gewerkt, is het niet netjes dat als de rest wacht op de laatsten, de 3 eersten snel doorfietsen. Vooral niet als bijv. Wombcat daar bij zit, die alleen maar in het wiel heeft gehangen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is vanaf het begin af aan al niet netjes gegaan omdat de insteek van de meet was om samen te gaan fietsen ipv hard te gaan zoals jullie deden, en met die instelling kwamen jij en kaas volgens mij vooral, vind ik allemaal niet erg, maar als je dan niet mee kan komen moet je niet over niet netjes komen klagen.
Je fietste door terwijl wij wachten. Op 42 & Critic. That's it, en niet netjes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je de snelheid van de rit gisteren op Strava, de laatste keer dat we stil stonden was toen Grip een lekke band had, je ziet aan de snelheid dat ik eigenlijk rustig naar DTC terug ben gefietst en helemaal niet heb gedemarreerd.
Joh, waarom wil je in godsnaam op een dijk met veel tegenliggers, langzame fietsers en wandelaars perse kop over kop 40+ rijden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:03 schreef Oksel het volgende:
En waarom ga je in godsnaam demarreren in een TOURtocht? Het is geen Marmotte of 3 tieten.
Gerrit's eerste reactie in de auto was: met deze groep hoef ik niet meer te fietsen..
Omdat we dan 45 minuten hadden moeten wachten, zoals je zelf schrijft.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom wel op hun wachten en niet op mij? Nou? Nou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie trouwens dat ik in totaal 45 min meer gefietst heb, Jullie hebben ff meer rust gehad tijdens de eerste keer bidonvullen en toen gripper er doorheenzat een lekke band had.
Omdat dat eerste leuk is, en het breed zat was. Het tweede was een ongeluk, Kaas haalde in voor me, ik ging er achteraan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Joh, waarom wil je in godsnaam op een dijk met veel tegenliggers, langzame fietsers en wandelaars perse kop over kop 40+ rijden?
Of op een te smal fietspad inhalen omdat het je niet hard genoeg gaat, zodat een tegenligger over de kop slaat?
Het is een tourtocht, geen wedstrijd!
Ik heb in het begin een paar keer voorgesteld of we niet moesten wachten, dat hebben we nooit gedaan. Dan ga ik dat aan het einde ook niet doen. Bij die meets in Vreeswijk mag er ook op de dijk gekoerst worden, daar zeurt ook niemand over.
Het had wat socialer gekund, als ik net zo sociaal had gefietst als Kaas, was 42 een uur later binnengekomen, die zat er compleet doorheen. Da's niet netjes. That's it. Mag ik wat van zeggen toch? Je gaat weg met een leuk groepje van 8, dat gaat hartstikke goed, en dan aan het eind gaan ze dan wel in 1 keer wegfietsten op een klim, ipv. even de benen stil houden zodat je weer als groep van 8 verder kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:32 schreef Tommeke het volgende:
Als jullie zo fietsen als zeuren achteraf is het niet veel soeps. Stel wijven
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook overal netjes gewacht. Die belofte had ik gemaakt en kom ik gewoon netjes na.
Beter zo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie noemt de TT dan ook 'Stoere praat'? Dan krijg je dit.
t is in ieder geval wel een goeie kennismaking voor jullie als nieuwelingenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:37 schreef fl4puit het volgende:
[..]![]()
Ik moet zeggen dat de discussie zich op een interessante manier ontwikkelt.
had je beter misscchien paar euro van de prijs af kunnen doen, en de nieuwe eigenaar zijn eigen pedalen laten kopen. Fietsen worden eigenlijk altijd zonder pedalen verkocht.. juist omdat iedereen zijn eigen voorkeur heeft..quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:41 schreef SuperWeber het volgende:
Btw, ik heb mijn vrouw haar racefiets verkocht en daar zaten time pedalen bij. Omdat de nieuwe eigenaar per sé SPD-SL wilde hebben, heb ik de pedalen van mijn fiets afgehaald en heb ik die op die fiets er weer op gezet. Nu sta ik een beetje in tweestrijd. Ik heb 3 jaar lang naar alle tevredenheid met SPD-SL rondgefietst. Dus optie 1 is een paar nieuwe SPD-SL pedalen te kopen (maar welke PD-R540, 105 of Ultegra?) Optie 2 is de time pedalen gaan proberen, ondanks dat ik hier toch een beetje huiverig voor ben i.v.m. de belasting van mijn knieën. De afgelopen tijd heb 5 à 6 keer per week getraind en de belasting voor mijn knieën is dus aanzienlijk (zeker omdat er dus ook 2 looptrainingen bij zitten). Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Koper is de vriendin van een vriend van mij, ik had de goedkoopste SPD-SL pedalen die er zijn (PD-R540), ik wilde er ook niet al te moeilijk over doen, ze had ook wat moeite met inklikken en SPD-SL gaat wat dat betreft makkelijker. Daarnaast dacht ik dat het gelijk een goed moment was om hierover na te gaan denkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:45 schreef the_critic het volgende:
[..]
had je beter misscchien paar euro van de prijs af kunnen doen, en de nieuwe eigenaar zijn eigen pedalen laten kopen. Fietsen worden eigenlijk altijd zonder pedalen verkocht.. juist omdat iedereen zijn eigen voorkeur heeft..
Ohja, net als toen C_F mee was.. of je zwager?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
t is in ieder geval wel een goeie kennismaking voor jullie als nieuwelingen![]()
Mocht je je ooit nog eens aan een meet durven wagen, bij de varianten waarbij we ergens vanuit een huis vertrekken en daar ook weer eindigen gaat het er wel iets anders aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |