Hoezo niet leverbaar? Zijn de bitjes op?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had de trilogie in bestelling staan voor 15,- EUR maar de order is gecanceld. Niet meer leverbaar
Lara!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 't leeuk, maar Tomb Raider leuker(de nieuwe)
The Last of Us moet nog komen! (zeldfe makers als Uncharted)
EA heeft genoeg geld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo niet leverbaar? Zijn de bitjes op?
Ik zie ze overigens nog wel staan bij de FRS. Of wat dat ook mag worden sinds het failliet is gegaan. Dus misschien eens zoeken in een fysieke winkel Angel?quote:
Sowieso wordt het fijn gamen op de nieuwe consoles denk ik. Een nieuwe Uncharted in echt HDquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lara!![]()
Komt een nieuwe Tomb Raider voor de PS4 (en xboxnone)
Dus, iPhonequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Mag ik wederom mijn ongenoegen uiten over het steeds groter worden van mobiele telefoons. Ik wil ook die supercoole nieuwe technieken/schermen, maar dan in 4"!
Nee, dus niet. Dat ding is alweer ruim een jaar oud en bevat dus al lang niet meer de nieuwste techniek (dat had hij al niet toen hij uitkwam).quote:
Nieuwe 5s komt er aan, en iOS7, dus dan ben je weer up to date in een normaal formaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dus niet. Dat ding is alweer ruim een jaar oud en bevat dus al lang niet meer de nieuwste techniek (dat had hij al niet toen hij uitkwam).
En zit ik met een toestel dat niet is geïntegreerd met wat ik wil. iPhone is geen optie voor mij en je weet het.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nieuwe 5s komt er aan, en iOS7, dus dan ben je weer up to date in een normaal formaat.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zit ik met een toestel dat niet is geïntegreerd met wat ik wil. iPhone is geen optie voor mij en je weet het.
ja dat vind ik nou een serieus nadeel van die telefoons van nuquote:
Ik heb geen hosselskils!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen zijn ook echt heel oud voor mobieltjes.
Hossel een 4/4s ofzo met je hosselskils man.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat vind ik nou een serieus nadeel van die telefoons van nu
je kunt helemaal geen fijne in roze krijgen
3310. Die heb ik ook nog eentje! Maar de mijne zegt MENUquote:
Verwisselbare hoesjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat vind ik nou een serieus nadeel van die telefoons van nu
je kunt helemaal geen fijne in roze krijgen
dat vind ik toch niet helemaal het zelfde want dan heb je altijd randjesquote:
niet?quote:
Die van mij is nog heelquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik toch niet helemaal het zelfde want dan heb je altijd randjes
en ik heb nu een hoesje en daar breken steeds hoekjes vanaf
Niet bij elektronica blijkbaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet?.
Daar gaat mijn image van hosselqueen Angel.
ik heb een gouden met een panterprintje met glitter er inquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is nog heel
Superfout printje wel.
Jij wint.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een gouden met een panterprintje met glitter er in
Het leven is een Berber die haar contstant onderroggelt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pech. Ze heeft heel veel pech in dr leven
Het zou zo de titel van een liedje kunnen zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het leven is een Berber die haar contstant onderroggelt?
Valt toch best meequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pech. Ze heeft heel veel pech in dr leven
oh die vind ik best cute!quote:
Wait... WHUT?! Apple werkte toen nog met die dingen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet, m'n moedâh. Die heeft nog een iPhone 3GS maar ze wil een nieuwe. Dus ik zag al helemaal gebeuren dat ze helemaal blij thuiskomt met een nieuwe telefoon en dat die kaart niet past en dat leek me zo sneu voor d'r
S4 Mini?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zit ik met een toestel dat niet is geïntegreerd met wat ik wil. iPhone is geen optie voor mij en je weet het.
In 2009 ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wait... WHUT?! Apple werkte toen nog met die dingen?
Toen de rest van de wereld daar al 10 jaar niet meer mee werkte...quote:
De maan of Mars.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
Wat zou jullie ultieme droom reis zijn?
Japanquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
Wat zou jullie ultieme droom reis zijn?
Zie:quote:
iPhone 5 dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie:
The S4 also has a much more advanced screen than the S4 Mini. They use the same basic panel tech – Super AMOLED – but the resolution of the larger phone is much higher, both in plain numbers and relative to its screen inches.
The S4 Mini as 255 pixels in every inch of screen, the S4 has a mammoth 440. As a result, the full-size Galaxy S4 display is much, much sharper.
En dat bedoel ik dus. Kleiner scherm? Dan ook inleveren in de rest van de hardware
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |