True, maar ik moet wel van mezelf, ik heb sowieso al teveel meukquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Online kopen bevredigd het niet. Je hebt niet meteen het iets in je handen.
Staat zeker stof te happen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dan ga ik vaak ff in V&A kijken, kom ik tenminste niet weer met een Wii U oid thuis.
Nee, het was precies het voorbeeld van iets dat ik nog niet heb gekochtquote:
Ik heb het overwogen. De Wii staat echter stof te happenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het was precies het voorbeeld van iets dat ik nog niet heb gekocht. voor de rest heb ik alle consoles, vast en draagbaar
.
Zo! Dat is pas een kutspelquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet Mario Galaxy nog steeds uitspelen. Kut purple coins.
Mario Galaxy is briljant.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo! Dat is pas een kutspel.
Nooit iets met Mario gehad, maar spel kreeg overal een 9,5 tot 10... dus, dom I know, toch gekocht.
Opgestart, domme regenboogjes en een beetje achter een konijn aanrennen, really?.
Worst 50 bucks ever wasted.
Ja, geen fatsoenlijk spel voor te krijgen, dus ook maar niet gekocht. Nintendo moet echt oppassen want ze gaan het zo keihard afleggen tegen Sony en MS op deze manier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen. De Wii staat echter stof te happen.
Anna houd mij wijselijk tegen.
Nintendo heeft ook wel meer kiddy games vind ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit iets met Mario gehad, maar spel kreeg overal een 9,5 tot 10... dus, dom I know, toch gekocht.
Opgestart, domme regenboogjes en een beetje achter een konijn aanrennen, really?.
Ik vond hem best leuk. Alleen dat drijfzand en de lava vind ik minder. En bommen gooien naar afval. En stomme sprongen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftewel, alles aan het spel is kutquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem best leuk. Alleen dat drijfzand en de lava vind ik minder. En bommen gooien naar afval. En stomme sprongen.
50 euro voor een spel, dat is heel lang geleden voor mij (CE's niet meegerekend).quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik dacht, doe eens gek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50 euro voor een spel, dat is heel lang geleden voor mij (CE's niet meegerekend).
Het kriebelt nu ze The Wind Waker in een HD remake gaan uitbrengen. Maar dan zit ik met een console voor alleen The Wind Waker, die ik al op mijn Gamecube (de laatste fatsoenlijke Nintendo consolequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, geen fatsoenlijk spel voor te krijgen, dus ook maar niet gekocht. Nintendo moet echt oppassen want ze gaan het zo keihard afleggen tegen Sony en MS op deze manier.
Ik geloof dat ik Mass Effect 3 voor 60 euro heb gekocht. Maar dat was meer een cadeau voor Anna.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50 euro voor een spel, dat is heel lang geleden voor mij (CE's niet meegerekend).
50e games kun je niet krijgen via Steam. Is allemaal goedkoperquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik dacht, doe eens gek.
Wii is inmiddels omgebouwd, eigenlijk vond ik dat het leukste wat ik er ooit mee gedaan heb.
Sja, nostalgie doet rare dingen met een mensquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het kriebelt nu ze The Wind Waker in een HD remake gaan uitbrengen. Maar dan zit ik met een console voor alleen The Wind Waker, die ik al op mijn Gamecube (de laatste fatsoenlijke Nintendo console) heb. Dat is mij denk ik die 250 euro + 50 euro voor het spel niet waard
.
Oh kutje, die moet ik ook nog steeds uitspelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Mass Effect 3 voor 60 euro heb gekocht. Maar dat was meer een cadeau voor Anna.
Grijs gespeeld, dat wel, dus dat was het wel waard.
Ja, maar er is geen steam voor de Wii/Xbox/ps3quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50e games kun je niet krijgen via Steam. Is allemaal goedkoper
Man, ik heb Uncharted 1 nog niet eens gespeeld. Laat staan aangeraakt. Laat staan gekocht (bestaat het uberhaupt wel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, nostalgie doet rare dingen met een mens.
maar ik vermaak me wel met de nieuwere games gewoon. Al is nieuw relatief, ik ben pas met Uncharted 3 begonnen.
Ik ben niet snel lyrisch, maar over Uncharted wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Man, ik heb Uncharted 1 nog niet eens gespeeld. Laat staan aangeraakt. Laat staan gekocht.
Ik ben op dit moment bezig met Prison Architect.
Ik had de trilogie in bestelling staan voor 15,- EUR maar de order is gecanceld. Niet meer leverbaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh kutje, die moet ik ook nog steeds uitspelen.
Ik vond 't leeuk, maar Tomb Raider leukerquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet snel lyrisch, maar over Uncharted wel.
Speelt zo weg als een Indiana Jones film. Maar goed, don't take my word for it.
Tomb Raider is leuk? Misschien hier maar eens cadeau doen aan Annaquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 't leeuk, maar Tomb Raider leuker(de nieuwe)
The Last of Us moet nog komen! (zeldfe makers als Uncharted)
Last of Us heb ik al uitgespeeld, Tomb Raider heb ik wel, nog nauwelijk gespeeld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 't leeuk, maar Tomb Raider leuker(de nieuwe)
The Last of Us moet nog komen! (zeldfe makers als Uncharted)
Vraag maar eens aan Godtjequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tomb Raider is leuk? Misschien hier maar eens cadeau doen aan Anna.
Ja, een telefoonwinkel heeft daar een unit voor. Vaak gratis. Of het kost je 4 euro ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie hoe je een grote old-skool simkaart naar een microsim kunt knippen..?
Waarom heb je nog zo'n ding?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie hoe je een grote old-skool simkaart naar een microsim kunt knippen..?
Ik niet, m'n moedâh. Die heeft nog een iPhone 3GS maar ze wil een nieuwe. Dus ik zag al helemaal gebeuren dat ze helemaal blij thuiskomt met een nieuwe telefoon en dat die kaart niet past en dat leek me zo sneu voor d'rquote:
Ik had er eerst een soort sjabloontje voor maar die is na drie verhuizingen ergens verloren gegaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, een telefoonwinkel heeft daar een unit voor. Vaak gratis. Of het kost je 4 euro ofzo.
Zelf knippen kan, maar de kans is groot dat je de SIM kaart door midden knipt
Ik heb ook nog een 3GSquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet, m'n moedâh. Die heeft nog een iPhone 3GS maar ze wil een nieuwe. Dus ik zag al helemaal gebeuren dat ze helemaal blij thuiskomt met een nieuwe telefoon en dat die kaart niet past en dat leek me zo sneu voor d'r
Die van haar valt om de haverklap uit, anders had ze hem nog wel gehouden.quote:
Dus zo krijg jij de meeste vrouwen in bed?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelfs zo'n knipper, 4 euro bij DX.
Daar heb ik er nog 4 van in een la liggenquote:
heeey, pssst, chimi, sim knippen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus zo krijg jij de meeste vrouwen in bed?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van haar valt om de haverklap uit, anders had ze hem nog wel gehouden.
En de mijne ligt bij een of andere berber thuis.
Het was geen berber.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog 4 van in een la liggen.
Hey wolla, noem jij mij berber? Raassiesme, tfoe! kk kaas, a zemmelquote:
Google Translate helpt niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey wolla, noem jij mij berber? Raassiesme, tfoe! kk kaas, a zemmel.
Die van mij heeft kuren met de home knop, en hij wordt (logischerwijs) behoorlijk traag. Maar verder, ach.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog 4 van in een la liggen.
Dingen zijn ook echt heel oud voor mobieltjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij heeft kuren met de home knop, en hij wordt (logischerwijs) behoorlijk traag. Maar verder, ach.
Logisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar een hotel bij schiphol dat gaat 'm niet meer worden
Ze doen het op zich wel. Als ze niet om het half uur uitvallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen zijn ook echt heel oud voor mobieltjes.
Hossel een 4/4s ofzo met je hosselskils man.
En ook al was het er wel, dan nog zouden die inflated prijzen worden gevraagd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar er is geen steam voor de Wii/Xbox/ps3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |