Niet eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hipster.Je hebt vast rosé zitten drinken in plaats van bier.
Je moet ook niet 's middags gaan, dan is de Kinderparade.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Oude zooi, er was niks te doen en er waren vooralkinderen
Nu gedraagt Q zich regelmatig als een kind, dus...quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude zooi, er was niks te doen en er waren vooralkinderen
Ook niet 'per ongeluk', net zoals Freek?quote:
Mwah, het is best ok, maar idd vaak wel erg pretentieus publiek. Met van die gesprekken over de derde kafkaeaskiaanse dubblelaagse betekenis van de extensisialismitische polarisatie!quote:
Wat een pummel ben jij toch ook hequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is best ok, maar idd vaak wel erg pretentieus publiek. Met van die gesprekken over de derde kafkaeaskiaanse dubblelaagse betekenis van de extensisialismitische polarisatie!
Meneer, dat was een opstootje bij de bar....
Pummel, pummel, eeeeehmmmm.... ok!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een pummel ben jij toch ook he
Mooi woord welquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is best ok, maar idd vaak wel erg pretentieus publiek. Met van die gesprekken over de derde kafkaeaskiaanse dubblelaagse betekenis van de extensisialismitische polarisatie!
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet 'per ongeluk', net zoals Freek?
Nope, hop zo uit de korte mouw op een maandagochtendquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb Heatwave onderschat.
Of hij kan goed Googlen.
Ach, gewoon met leuke mensen gaan, kan je al die hipsters negeren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet 's middags gaan, dan is de Kinderparade.
Dan had ie het wel goed geschreven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb Heatwave onderschat.
Of hij kan goed Googlen.
I know, ben er ook wel een paar keer geweest hoor. Maar ik moet toegeven dat ik het meeste echt niet boeiend vind. Ik heb gewoon niets met theater. En natuurlijk is stand up comedy/cabaret best leuk, maar daar is meestal niet zoveel van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, gewoon met leuke mensen gaan, kan je al die hipsters negeren.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, ben er ook wel een paar keer geweest hoor. Maar ik moet toegeven dat ik het meeste echt niet boeiend vind. Ik heb gewoon niets met theater. En natuurlijk is stand up comedy/cabaret best leuk, maar daar is meestal niet zoveel van.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was je weer bezig een vrouw te imponeren?
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik was idd wel mee, zullen we maar zeggen...
Bij jou niet neequote:
Mwah, het was/is een vaste scharrel, dus het was geen prestatie om dat voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is ze met success in je bed beland?
Dan is er inderdaad niets veranderd.
Denialquote:
BERBERS FTW!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:52 schreef MissMSX het volgende:
Extensisialismitisch... sisi-drinkende berbers?
Had je vast geen goeie poten van het weekendquote:
Heus welquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je vast geen goeie poten van het weekend.
En mij, en mij?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Godtje niet gespot. Maar da's dan ook omdat ik nietw eet hoe ie er uit ziet.
Je zoende lekkerquote:
Ik zat op een boot voor bij van Puffelen/Envy en later nog even bij de hot spotquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Godtje niet gespot. Maar da's dan ook omdat ik nietw eet hoe ie er uit ziet.
Kon ook niet, bezoek ging niet door dus ik ben helemaal niet geweest!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zoende lekker
NeeOok niet gezien. Er waren wat veel mensen
Da's aan de Amstel toch? Dat stuk heb ik overgeslagen dit jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat op een boot voor bij van Puffelen/Envy en later nog even bij de hot spot
Nee, gewoon prinsengrachtquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's aan de Amstel toch? Dat stuk heb ik overgeslagen dit jaar.
De Hot Spot? O dan heb iok de verkeerde bar voor mequote:
Oh ja the hot spot wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Hot Spot? O dan heb iok de verkeerde bar voor me
Dacht dat dat bij de Roque en zo zat.
Wel eens ooit geweest, 1x volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja the hot spot wel ja.
Denk nooit echt dat dat ook nog amstel is idd.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Kennen jullie dat, dat je iets wil kopen, maar geen idee wat je wil kopen?
ja, maar dan ga ik vaak ff in V&A kijken, kom ik tenminste niet weer met een Wii U oid thuisquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Online kopen bevredigd het niet. Je hebt niet meteen het iets in je handen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dan ga ik vaak ff in V&A kijken, kom ik tenminste niet weer met een Wii U oid thuis.
Welkom in de vrouwenwereldquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |