Jawel, maar ik ben verderquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij maakt ook nooit meer iets mee he?.
Yeah, good luck with thatquote:
En dan loop je in Utrecht HC uit en dan begint er meteen een vent op je te rochelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon er nu zeven jaar, en het is me allemaal nog nooit overkomen.
Je zult het wel uitlokken, dat doet niemand bij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan loop je in Utrecht HC uit en dan begint er meteen een vent op je te rochelen
Ze doen het bij mij al sinds de middelbare schoolquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zult het wel uitlokken, dat doet niemand bij mij.
Maar in Utrecht was het bij Miss, trouwensquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doen het bij mij al sinds de middelbare school
Schijnen sommige mannen leuk te vinden, even rochelen en niesen bij vrouwen in de nek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Vinden jullie dat lekker dan, dat je dat zo uitlokt?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan loop je in Utrecht HC uit en dan begint er meteen een vent op je te rochelen
Weet ik niet..?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Wat voor type ben jij in godsnaam CL?.
Ja, ik ook niet, maar als je dat soort dingen uitloktquote:
Ik ben beter van je gewend HeatWave.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet, maar als je dat soort dingen uitlokt.
Staat je snor vaak in de fik ofzo?.
Het probleem ligt meestal bij foute gastjes of gore oude mannetjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet, maar als je dat soort dingen uitlokt.
Staat je snor vaak in de fik ofzo?.
Ja ja, schuif het maar weer af. Heb je niet geleerd om het bij jezelf te zoeken? Maar hij... nee, wat doe jij verkeerd!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem ligt meestal bij foute gastjes of gore oude mannetjes
Meh, het is nog vroeg, maar point takenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben beter van je gewend HeatWave.
De laatste keer dat ik CL gezien heb had ze nog geen snor in ieder geval.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, het is nog vroeg, maar point taken
Of Freek de Jonge. Ook een vies oud mannetje. Ging gisteren per ongeluk naar hem toe op de Parade. Die vent is zo niet-grappig.quote:
Een CL.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Wat voor type ben jij in godsnaam CL?.
Dank je, maar dat heb ik niet nodigquote:
Freekquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Of Freek de Jonge. Ook een vies oud mannetje. Ging gisteren per ongeluk naar hem toe op de Parade. Die vent is zo niet-grappig.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef Q. het volgende:
Of Freek de Jonge. Ook een vies oud mannetje. Ging gisteren per ongeluk naar hem toe op de Parade. Die vent is zo niet-grappig.
Alsof ik ooit iets anders doe.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was je weer bezig een vrouw te imponeren?
Per ongeluk naar hem toe? Hoe de N doe je dat? Als je weet dat je het niet tof vindt, dan ga je er toch gewoon niet heen. Aanstelleritis na afloop heb je dan ook geen last van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar daar gaat het niet om he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens door dat ie me een keer heeft gezien
Korsakov maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens door dat ie me een keer heeft gezien
Mwah, zooitje C-artiesten die voor Aldi-prijzen hun voorstelling spelen waarna het publiek voor AmstelHotelprijzen een rose kan drinken.quote:
Je had het over een type, niet over gedragquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar daar gaat het niet om he?. Ik vraag wat je doet om het uit te lokken
.
Ja, dus? Type kan ook gewoon zijn hoe je doet hoor, betweterquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had het over een type, niet over gedrag
Kreeg jij geen zin om me onder te fluimen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar daar gaat het niet om he?. Ik vraag wat je doet om het uit te lokken
.
Dat van die Aldi-prijzen gaat tegenwoordig ook niet meer op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, zooitje C-artiesten die voor Aldi-prijzen hun voorstelling spelen waarna het publiek voor AmstelHotelprijzen een rose kan drinken.
Kan ja, kan...quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Type kan ook gewoon zijn hoe je doet hoor, betweter.
Deze... dezequote:
Altijd wel een leuk sfeertje op de Parade hoor. Dit jaar 3x geweest, prima vermaakt over het algemeen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet tussen de rosé drinkende hipsters te hangen.
Een fluim in je ogen?quote:
Prima dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zooitje C-artiesten die voor Aldi-prijzen hun voorstelling spelen waarna het publiek voor AmstelHotelprijzen een rose kan drinken.
Wannabee hipster!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd wel een leuk sfeertje op de Parade hoor. Dit jaar 3x geweest, prima vermaakt over het algemeen.
Nee, nou heb ik dan sowieso niet zo snel bij vrouwen hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg jij geen zin om me onder te fluimen?
Hipster.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
Altijd wel een leuk sfeertje op de Parade hoor. Dit jaar 3x geweest, prima vermaakt over het algemeen.
Oude zooi, er was niks te doen en er waren vooralquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Rosebierquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hipster.Je hebt vast rosé zitten drinken in plaats van bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |