Taalnazi is geen Duits woord en het heeft betrekking op de betekenis van 'nazi' en niet op het Duits zijn in het algemeen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:28 schreef Confetti het volgende:
Dit stoort mij enorm. Alsof Duitsland synoniem staat aan verraad en achterbaksheid. Onder de Hollanders wordt bij negatieve woorden vaak de Duitse variant erbij gepakt.
TR gemacht, taalnazi, schwalbe etc
Schwalbe staat een beetje voor matennaaien en dus verraad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog nooit iemand schwalbe horen zeggen/typen in deze context
Volgens mij staat schwalbe voor iets heel anders.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Schwalbe staat een beetje voor matennaaien en dus verraad.
Het struikelen over een graspolletje toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:02 schreef iXVI het volgende:
[..]
Volgens mij staat schwalbe voor iets heel anders.
Logic op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan me overigens wel ergeren aan mensen die gelijk met een soort hitlerstem/intonatie gaan praten zodra ze iets in het duits zeggen
Precies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het struikelen over een graspolletje toch?
Dan is de klacht dat mensen te vaak matige hitlergrappen maken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:08 schreef iXVI het volgende:
Dat het typische Duitse stemmetje er bijgehaald wordt is om het te verduidelijken en er de grap van te maken. Dat jij het met een Hitler stem associeert is jouw eigen interpretatie.
Het is wel de bedoeling dat je op zijn minst de moeite neemt om te laten zien op wie precies deze geniale post gericht is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:08 schreef iXVI het volgende:
Dat het typische Duitse stemmetje er bijgehaald wordt is om het te verduidelijken en er de grap van te maken. Dat jij het met een Hitler stem associeert is jouw eigen interpretatie.
Tegen wie heb je het nu? En Sinterklaas bestaat niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:12 schreef iXVI het volgende:
Op "sinterklaaskapoentje".
En nogmaals, dat jij het met Hitler associeert is toch echt jouw probleem. Als ik een Belgische stem doe betekent dat toch ook niet dat ik gelijk op Albert II doel?
Jawelquote:Op maandag 5 augustus 2013 03:12 schreef iXVI het volgende:
Op "sinterklaaskapoentje".
En nogmaals, dat jij het met Hitler associeert is toch echt jouw probleem. Als ik een Belgische stem doe betekent dat toch ook niet dat ik gelijk op Albert II doel?
Die andere gast die hier ook post. Sinterklaaskapoentje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nu? En Sinterklaas bestaat niet.
Je maakt er wel een verwarrend topic van zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:15 schreef iXVI het volgende:
[..]
Die andere gast die hier ook post. Sinterklaaskapoentje.
Noch ein Problem?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hast du ein problem? Geh weiter!
Naja, dan is jouw leven wel heel erg zwart wit.quote:
Ja ik zie alles door een tunnelvisie, is opzich wel makkelijk leven, scheelt een hoop denkwerkquote:Op maandag 5 augustus 2013 03:20 schreef iXVI het volgende:
[..]
Naja, dan is jouw leven wel heel erg zwart wit.
Zal er dan verder ook maar niet op in gaan en je gewoon in je waarde laten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zie alles door een tunnelvisie, is opzich wel makkelijk leven, scheelt een hoop denkwerk
Is dit een grap?quote:Op maandag 5 augustus 2013 03:23 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Das ist eine judenkontrol...
-Nein nein nicht die kinder...
AUCH DIE KINDER !
ging wel een tikkie ver jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet het niet, misschien mis ik het punt?
Die komen vanmiddag om 12:00 in ONZ.quote:
Do ist dein Fahrrad!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |