Wat ben ik dan makkelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Bluezz het volgende:
Vrouwen kunnen ook wel heul naar zijn heur
Sun valt ook wel mee, maar op een aantal zaken is ze wat neurotisch. De keuken met name ; )quote:
Ik herstel de orde der dingen in stilzwijgen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Bluezz het volgende:
Vrouwen kunnen ook wel heul naar zijn heur
Heilige drie-eenheid: Graan hop en gist.quote:
Ja maar wie heeft er nu veel zin in poetsen? Zo leuk is het nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou willen dat ik wat meer zin had in poetsen
Daarvan heb je lol...als het achter de rug is...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar wie heeft er nu veel zin in poetsen? Zo leuk is het nietHier krijgen de keukenkastjes een grote sopbeurt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik herstel de orde der dingen in stilzwijgen..
heeft een theedoek een voor en achterkant!?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:04 schreef AnneX het volgende:
En wij hebben allemaal het beste voor met FFT en trouwens met iedereen
in de SC ( en daarbuiten).
In het kader van relatie ergernissen en dopjes op de tandpasta...
Het kost Mn AnneX - en ik denk dat het hem gewoon niet interesseert - de grootste
moeite om de voor- achterkant van een theedoek te onderscheiden.![]()
Streepjes patroon hangt achterstevoren...
# mierenneukert..moi![]()
Kennen jullie ook van die kwesties...
Bah, wat saai. Een man met een babyface die liedjes van Skyradio zingt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef borisz het volgende:
Debuut
Laatste single
Bertolf, tja saairadiomuziek.
Het principe van een Openluchttheater is dat je buiten zit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
Kun je langer buiten wijntjes blijven drinken
Ah. Dat had ik niet begrepenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het principe van een Openluchttheater is dat je buiten zit.
Knap hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Tot nu toe gaat t nog best ok
Nee geen stad gedaan. Net wel de laatste wandeling, 10k denk ongeveer. Prachtige route. Zo rustig aan pakken we in, we hebben tot morgen gereserveerd maar we vinden het wel fijn in alle rust op te kunnen breken en vanavond thuis te zijn..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:13 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
# negen van de tien keer
Oh en welkom voor koffie.
Ligt ws uit de route...![]()
Hebben jullie M'tricht al " gedaan"?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef morgane het volgende:
Wieeee een 7,5 voor m'n scriptie en een 9 voor stage. Afgestudeerd dus
Dank je! De master vertalen (Engels) in Utrechtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Afgestudeerd waarin?
En nu?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:43 schreef morgane het volgende:
Dank je! De master vertalen (Engels) in Utrecht
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef morgane het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef morgane het volgende:
In the pocketquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef morgane het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat die erg lekker is en lijkt op een vers gebakken brood van de warme bakkerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef golfer het volgende:
Nieuwe zelfgemaakte maisbrood kan weer de oven in.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:14 schreef Molleman het volgende:
Damn, zoek het niet meer vandaag...
Rustig op kantoor, veel klanten met vakantie, veel collega's met vakantie en ben zelfs door mijn opruimtaken heenquote:
Dan maar internettenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:16 schreef Molleman het volgende:
Maarja, moet tot 5 uur bereikbaar zijn
Dan maar even Fok!ken inderdaadquote:
Mr.AnneX al op jacht met de camera?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:19 schreef AnneX het volgende:
Heel veel koolwitjes in de tuin rond de eenjarigen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Die is schipperen en op de woeste baren heeft zijn fiets een opdonder gehad enquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mr.AnneX al op jacht met de camera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |