Ik ben unsubscribed idd sinds Mazen (quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:
voor P
Steer, kijk je nog wel eens op de blog van Kath? Ik kijk echt héél soms nog, maar ik vind er niks meer aan sinds er zoveel aandacht voor haar kind isEcht, de lol is er helemaal af.
Daar had ze toch een andere blog voor?! Maar goed, het is dus waar wat ze zeggen. Zodra een vrouw jongen krijgt draait hun wereld om dat doorgegeven DNAquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben unsubscribed idd sinds Mazen (_! ) er is.
aan je zus een foto van de kleine vragen en die laten zien aan de collega's. zijn ze meteen niet meer weg te slaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Over DNA overdragen gesproken; bij gesprekken tijdens de lunch met nieuwe collega's krijg ik steevast de vraag: 'En, heb jij kinderen?' toegeworpen.
Eerst lach je dat nog weg, totdat je je beseft dat je er wel gewoon de leeftijd voor hebt en dat je collega's een serieuze vraag aan het stellen zijn._!!
Nouja, binnenkort maar eens wat meer naar kwaliteit ipv kwantiteit kijken op datinggebied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat heb ik al gepost toch? Daar kwam die voorlopige uitslag uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja, zeker Bluezz. Nog iets gehoord over het familiegesprek?
Teveel suiker zou kunnen iddquote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:34 schreef Bluezz het volgende:
Teugels aantrekken P
Klinkt als teveel suiker
Mn laatste werkdagje van de week alweer. Vanavond naar het openluchttheater met excollegaatjes voor RacoonBlijkt ene Bertolf
![]()
in het voorprogramma te staan... never heard of.
Heb je er al eens over nagedacht om je ziek te melden? Die duizeligheid komt van je vermoeidheid en als je zo in de auto stapt ben je een mega-gevaar op de weg. En ga eens langs de huisarts voor wat slaappillen of zo, als je niet kunt slapen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Sorry Bluezz dat ik de post ws heb gemist.
Ik baal zo erg. Heb van 4u tot nu wakker gelegen want kon gisteren maar niet uit mn hoofd zetten. En ik mis al zoveel slaap en ben al zo duizelig. En per vandaag wordt t zo druk voor mij omdat ik een collega 3 weken moet overnemen en ik al mijn concentratie nodig heb die ik niet heb.
Heb vannacht vaak hardop geroepen dat ik t gesprek van gisteren uit mn hoofd moest zetten en rustig moet worden maar t kwam elke keer weer terug.
Ik haat t zo. Dat gaat vandaag echt niet goed
De vraag is waar de slapeloosheid vandaan komt. Als het haar werk is ben ik het met je eens. Als het daarvoor al begon (en we horen haar daar regelmatig over) dan versterkt het de reactie op de gebeurtenissen op haar werk alleen maar. Hoe moeier, hoe emotioneler.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik breek in. Slaappillen vind ik geen goed plan. Huisarts wel. Bedrijfsmaatschappelijk werk ook. Leren omgaan met dit soort situaties op je werk, dus.
Sterkte. Dat soort nachten zijn vreselijk.
Kun je langer buiten wijntjes blijven drinkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:25 schreef Bluezz het volgende:
Goed advies P.
En Bertolf.... tja... we gingen voor Racoon, die begint nu pas om 21.15
Ja, ik spreek ook uit ervaring.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is waar de slapeloosheid vandaan komt. Als het haar werk is ben ik het met je eens. Als het daarvoor al begon (en we horen haar daar regelmatig over) dan versterkt het de reactie op de gebeurtenissen op haar werk alleen maar. Hoe moeier, hoe emotioneler.
* PdeHoog spreekt uit ervaring
Ik dacht ook ritme te hebben maar dat valt vies tegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:51 schreef Isabeau het volgende:
P, als ik werk heb ik juist veel meer ritme incl goede maaltijden dan als ik een tijdje vrij ben. Dan wordt het bij mij pas chaos.
Dat dus. En problemen waar je mee zit niet meer via de mail bespreekbaar maken lijkt me een goede startquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:38 schreef golfer het volgende:
Assertiviteit niet verwarren met onaardigheid.
Pillenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:51 schreef Isabeau het volgende:
FFT, wat een rotsituaties allemaalEn ik ben het met Lienekien eens, niet direct aan de pillen. Eerst maar uitzoeken waar je slaapprobleem vandaan komt.
Ook een hele goeie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat dus. En problemen waar je mee zit niet meer via de mail bespreekbaar maken lijkt me een goede start
Als we die hebben zit ik in de mr.Annex rolquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:04 schreef AnneX het volgende:
En wij hebben allemaal het beste voor met FFT en trouwens met iedereen
in de SC ( en daarbuiten).
In het kader van relatie ergernissen en dopjes op de tandpasta...
Het kost Mn AnneX - en ik denk dat het hem gewoon niet interesseert - de grootste
moeite om de voor- achterkant van een theedoek te onderscheiden.![]()
Streepjes patroon hangt achterstevoren...
# mierenneukert..moi![]()
Kennen jullie ook van die kwesties...
Deze is leukquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als we die hebben zit ik in de mr.Annex rol
Heeft iedereen dat niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als we die hebben zit ik in de mr.Annex rol
Wat ben ik dan makkelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Bluezz het volgende:
Vrouwen kunnen ook wel heul naar zijn heur
Sun valt ook wel mee, maar op een aantal zaken is ze wat neurotisch. De keuken met name ; )quote:
Ik herstel de orde der dingen in stilzwijgen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Bluezz het volgende:
Vrouwen kunnen ook wel heul naar zijn heur
Heilige drie-eenheid: Graan hop en gist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |