PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
EA Scripting.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef rolls-reus het volgende:
Bakkert hoe kan het dat jouw spelers zo dicht bij mijn spelers staan terwijl die van mij jouw zeeën van ruimte geven?
Nu heb ik snel internet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah klopt ook keertje tegen hem gespeeld paar maanden terug, focking irritant idd. en toen had hij ook nog dat laggy internette kut om tegen te spelen was dat
Jij stapt vrij snel in met de directe tegenstander van mijn mannetje. Dan loopt die van mij zo door en als je dan een ander mannetje erop zet, staat er weer eentje van mij vrij met heel veel ruimte. Je moet altijd achteruit lopen met je verdedigers, anders is die Elyounoussi echt niet te pakken...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef rolls-reus het volgende:
Bakkert hoe kan het dat jouw spelers zo dicht bij mijn spelers staan terwijl die van mij jouw zeeën van ruimte geven?
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Oké, ik heb met verkopen/snel verkopen en het bronzen team uitmelken 4189 munten nu. En 0 spelers
Wat zal ik doen? 10x bronzen pakje?
Ja, kun je doen, waarschijnlijk zul je daar ongeveer 6 á 7k uit halen. Je kunt er niet echt een mooi team van kopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Oké, ik heb met verkopen/snel verkopen en het bronzen team uitmelken 4189 munten nu. En 0 spelers
Wat lindgr0n zegt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
;
[..]
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.
Ja, lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
;
[..]
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.
dit idd, makkelijkste wat je kan doen en het werktquote:
hehe. En als ik nou eens beloof dat ik dat niet doe?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
ik zie het alweer voor me dat je 300 miljoen keer rondjes aan het draaien bent dus ik bedank
[..]
dit idd, makkelijkste wat je kan doen en het werkt
Gedkoop silver team makenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wil je wel tegen DS2 zien spelen en dan met het commentaar van DS2 erbij![]()
'En hij draait een rondje, en nog een rondje, en nog een rondje, neeee niet nog een rondje.. GOAL GOAL GOAL GOALLLLLLLL, NEE MAM NIET HET INTERNET'
'En hij draait een rondje, en nog een rondje, en nog een rondje, neeee niet nog een rondje.. GOAL GOAL GOAL GOALLLLLLLL, NEE MAM NIET HET INTERNET'
Dat kan ook... ik heb geen idee. Ik ben een leek haha. Moet wel een heel elftal en een bank vullen natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gedkoop silver team makenje hebt heel veel goedkope portugezen die ook nog eens goed zijn!
heb sowieso alleen nog maar 2 matige bronze teamsquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hehe. En als ik nou eens beloof dat ik dat niet doe?
yeah of zilvers overslaan en golds kopen zodat je seasons kan gaan doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dan kan ik met die munten ook weer uiteindelijk silvers kopen voor de toekomst.
Oh, laat maar hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb sowieso alleen nog maar 2 matige bronze teams![]()
[..]
yeah of zilvers overslaan en golds kopen zodat je seasons kan gaan doen
Ja, maar ik wil uiteindelijk wel een silver team hebben om allerlei autisten te vermijdenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
yeah of zilvers overslaan en golds kopen zodat je seasons kan gaan doen
Deze man:quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat kan ook... ik heb geen idee. Ik ben een leek haha. Moet wel een heel elftal en een bank vullen natuurlijk.
speel je PS3?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil uiteindelijk wel een silver team hebben om allerlei autisten te vermijden
Volgens mij het huis zo omgebouwd dat dat stopcontact gelijk naast haar kant van het bed isquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie nu DS2's moeder voor me die de stekker uit de router trekt.
fair enoiughquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil uiteindelijk wel een silver team hebben om allerlei autisten te vermijden
Als je je silvers hebt, moet je het even zeggen.quote:
ik offer me wel op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
Op zoek naar 100K PS3 coins á 8¤, wie helpt mij ff snel aan 200K?
Alleen jammer dat hij op de PS3 speelt en ik niet. Maar als je wil wil ik wel een wedstrijd van jullie becommentariëren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij op de PS3 speelt en ik niet. Maar als je wil wil ik wel een wedstrijd van jullie becommentariëren.
Is goed. Kan je me wegtikken zeker?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je je silvers hebt, moet je het even zeggen.
wegDRAAIEN, dat is wat ik prefereer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Is goed. Kan je me wegtikken zeker?
Dan zullen ze het binnenkort wel gaan fixen. O nee wacht, het is EA.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ze verwijderen serieus topics op het EA forum die gaan over TP problemen![]()
![]()
Jammer dat Dreetje zich hier niet meer vertoont. Die kon het dan opnemen en naar jou sturen, kun jij lekker je stem inplakken en het op youtube zetten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij op de PS3 speelt en ik niet. Maar als je wil wil ik wel een wedstrijd van jullie becommentariëren.
Groningenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Er gaat niks boven groningen. Wahaha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_ze_allemaal_.html
ROFLMAO.
Ik doe meestal een combinatie van The Whiplasher en The Cackler.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_ze_allemaal_.html
ROFLMAO.
FUCK FUCK FUCK FUCKING KUT FUCKING EAquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zullen ze het binnenkort wel gaan fixen. O nee wacht, het is EA.
Ik ben daar een keer met AZ geweest. En gingen we met de bus weg. Die gasten natuurlijk ons provoceren enzo, ik heb nog nooit van me leven zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien als toen in Groningenquote:
Ik probeer wel iets te maken met budgetquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat kan ook... ik heb geen idee. Ik ben een leek haha. Moet wel een heel elftal en een bank vullen natuurlijk.
Beetje dimmen over groningers hequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer met AZ geweest. En gingen we met de bus weg. Die gasten natuurlijk ons provoceren enzo, ik heb nog nooit van me leven zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien als toen in Groningen
Waarschijnlijk zijn het thuis hele lieve, zorgzame mensen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Beetje dimmen over groningers he
Dat is jammer ja. Overigens ben ik niet iemand die dan over die spelers ook heel veel gaat vertellen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat Dreetje zich hier niet meer vertoont. Die kon het dan opnemen en naar jou sturen, kun jij lekker je stem inplakken en het op youtube zetten.
Hij heeft niet echt de behoefte om hier te posten. Hij speelt liever Meinkraft.quote:
Nog maar een potje dan in de tussentijd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
Wallyson is ook opeens duur gewordengelukkig had ik hem voor 55k gekocht tijdens de downtime maar ik kan er dus niks mee omdat m'n trade pile stuk is
![]()
![]()
wallyson is fucking slechtquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
Wallyson is ook opeens duur gewordengelukkig had ik hem voor 55k gekocht tijdens de downtime maar ik kan er dus niks mee omdat m'n trade pile stuk is
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt de behoefte om hier te posten. Hij speelt liever Meinkraft.
Nee ik ben maar tv gaan kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nog maar een potje dan in de tussentijd?
Toch niet erg dan dat hij vast duurder is geworden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
![]()
is tof!quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee ik ben maar tv gaan kijken
Ik word duizilig door al die rondjes die je draait met je spelers
Nee ik heb hem nodig op m'n andere account dus moet er nu nog eentje kopen, en als ik er dan vervolgens twee heb weet ik zeker dat hij weer goedkoper wordtquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je had dus liever gehad dat hij goedkoper was geworden? I dont get it
Nou, ik ben nog niet dood of ik krijg al een trap na.quote:
Wil jij een potje?quote:
Nee. Ik ga nog even de silver cup winnen en dan slapen. Morgen weer vroeg op.quote:
Die maakte mij ook helemaal af...quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik ga nog even de silver cup winnen en dan slapen. Morgen weer vroeg op.
Net wel 4-3 gewonnen. Drie goals van de zilveren Zlatan.Jája als spits.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog niet dood of ik krijg al een trap na.
ahh dan we lkut jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee ik heb hem nodig op m'n andere account dus moet er nu nog eentje kopen, en als ik er dan vervolgens twee heb weet ik zeker dat hij weer goedkoper wordt
Als je echt goed kan skillen is hij vast goed maar als je gewoon simpel wil spelen niet. Dan ga je je ergeren aan zijn slechte aannames en niet hele goede dribbel. Toen ik hem had verloor ik bijna elke wedstrijd.quote:
Wil je nog een potje?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee ik heb hem nodig op m'n andere account dus moet er nu nog eentje kopen, en als ik er dan vervolgens twee heb weet ik zeker dat hij weer goedkoper wordt
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter ja.quote:
En mij weer niet vragen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik vond Wallyson ook niet bijzonder goed, zeker niet zoveel geld waard. Hij heeft dan wel een goed schot maar in FUT kan iedereen goed schieten.
[..]
Beter ja.![]()
Ik heb al 3x tegen je gespeeld vandaag en het kostte me meer dan 2 uur rondjes draaien om de duizeligheid tegen te werken.quote:
best.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb al 3x tegen je gespeeld vandaag en het kostte me meer dan 2 uur rondjes draaien om de duizeligheid tegen te werken.![]()
Morgen weer
Ik wil toch nog een keer proberen om met O'Leary te scoren met een schot (terwijl hij zelf ook een Schot is)quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik vond Wallyson ook niet bijzonder goed, zeker niet zoveel geld waard. Hij heeft dan wel een goed schot maar in FUT kan iedereen goed schieten.
[..]
Beter ja.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil toch nog een keer proberen om met O'Leary te scoren met een schot (terwijl hij zelf ook een Schot is)
Oké! 4-2-3-1. Ik ga slapen (moe als een hond) en dan zie ik het eventueel morgen wel. Bedankt voor de moeitequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik probeer wel iets te maken met budgetwelke opstelling?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tchite heeft gewoon alles beter behalve 5* skills.. als je daar nou 100k voor wilt gaan betalen
Jij bent echt scheel he? alles beter is sws al een leugen, 5* skills zijn vet handig en wat boeit het mij hoeveel ze kosten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tchite heeft gewoon alles beter behalve 5* skills.. als je daar nou 100k voor wilt gaan betalen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tchite of Cyriac heeft gewoon alles beter behalve 5* skills.. als je daar nou 100k voor wilt gaan betalen
Niet op alles opvatten maar als je die prijs verschillen ziet en dan die stats..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent echt scheel he? alles beter is sws al een leugen, 5* skills zijn vet handig en wat boeit het mij hoeveel ze kosten?
Quintero is wel duidelijk beter alleen die is zo klein en hij wordt zo van de bal gezet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Bedenk maar eens hoeveel silver spitsen met 5* skills er zijn. + het feit dat hij Braziliaans is.
Is dit je eerste jaar FUT?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:45 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Niet op alles opvatten maar als je die prijs verschillen ziet en dan die stats..
Dan is hij dus niet beterquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Quintero is wel duidelijk beter alleen die is zo klein en hij wordt zo van de bal gezet.
Echt hèquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is dan net zo duuralleen voor de skills
Nee dat zeg ik niet? Er zijn meer dingen die een prijs bepalen van een spelerquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:46 schreef Nickskuh het volgende:
[..]![]()
Net alsof jij een hele wedstrijd zit te skillen
Wallyson is anders ook slap.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is dit je eerste jaar FUT?
[..]
Dan is hij dus niet beter
Heb je IF Russell gehad? Die is konkoslechtquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Russell Braziliaans was geweest en in de LDB had gespeeld had hij minimaal 15k gekost. (vergelijkbaar met Berola, misschien iets beter)quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wally is 10 cm groter maar je hebt wel gelijk dat Quintero overall beter is.quote:
Zal best zijn, maar tchite is gewoon beter, heb echt nooit tegenstanders die veel gebruik maken van skills..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet? Er zijn meer dingen die een prijs bepalen van een speler
Ik heb ze allebei gebruikt en zijn allebei goed. Vind Wally wel beter vooral zijn schot.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:49 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zal best zijn, maar tchite is gewoon beter, heb echt nooit tegenstanders die veel gebruik maken van skills..
Gelukkig bepaal jij de prijs van spelers ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:49 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zal best zijn, maar tchite is gewoon beter, heb echt nooit tegenstanders die veel gebruik maken van skills..
Ik heb liever 5* wf dan 5* skills.
Inderdaad, dat doen van die gekken die 100k betalen voor een fucking braziliaan met 5* skills.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij de prijs van spelers ook niet.
juicygay da silvaquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Is die Jucilei zijn 55K waard? Wil hem in 433 als middelste CM gebruiken. Leonardo en Elton dan op LCM en RCM.
Ja hij is echt geniaal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Is die Jucilei zijn 55K waard? Wil hem in 433 als middelste CM gebruiken. Leonardo en Elton dan op LCM en RCM.
Hij kon mij niet overtuigen. Ik had hem op CDM samen met Richarlyson, als verdediging had ik Marcio Azevedo-Juan-Kanu-Nei en ik kreeg te veel tegengoals met dat team.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Ja, fucking goed. Kijk wel uit met je balans. Elton en Leonardo is wel wat aanvallend. High/Medium en High/Low als CM..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Wallyson heeft veel meer mogelijkheden om te combineren. Bij Tchite zit je gewoon vast aan 3/4 andere spelers en voor de rest linkt er geen kut met die zwarte.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:53 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doen van die gekken die 100k betalen voor een fucking braziliaan met 5* skills.
Hou nou eens op, zo werkt de FUT-markt nou eenmaal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:55 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeveer net zo snel, beter in dribbelen, beter schot, betere workrates, onee wacht, hij heeft geen 5* en is geen braziliaan.
Preciesquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wallyson heeft veel meer mogelijkheden om te combineren. Bij Tchite zit je gewoon vast aan 3/4 andere spelers en voor de rest linkt er geen kut met die zwarte.
Klopt. 5* skills is voor mij belangrijker dan een paar punten betere shooting.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:55 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeveer net zo snel, beter in dribbelen, beter schot, betere workrates, onee wacht, hij heeft geen 5* en is geen braziliaan.
Met Sio gespeeld? Dat is echt een van de meeste tegenvallende zilvere spitsen wat betreft stats/ingame.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:55 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. 5* skills is voor mij belangrijker dan een paar punten betere shooting.
Kan zijn dat voor jou skills belangrijk is, maar 80% gebruikt gewoon bijna geen skills.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. 5* skills is voor mij belangrijker dan een paar punten betere shooting.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, fucking goed. Kijk wel uit met je balans. Elton en Leonardo is wel wat aanvallend. High/Medium en High/Low als CM..
We kunnen alleen hopen dat er volgend jaar een andere bronze 5* skiller in zit. Trundle is namelijk wegquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier ookZou zo 50k betaald hebben voor Trundle
5x pace yolo
ahh nepquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wallyson is zijn 5* inmiddels kwijt in H2H. Ook zijn zijn stats minder.
[..]
We kunnen alleen hopen dat er volgend jaar een andere bronze 5* skiller in zit. Trundle is namelijk weg
Dus dan bepaal ik voortaan wel lekker zelf of ik 100k betaal voor een mindere spits.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Kan zijn dat voor jou skills belangrijk is, maar 80% gebruikt gewoon bijna geen skills.
Fucking held ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier ookZou zo 50k betaald hebben voor Trundle
5x pace yolo
Leite. Sowieso. Al is Kelvin wel een linkspootje, Leite is een van mijn favo silvers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil hem hierin gebruiken, speelde hiervoor 451 en dan heb je ook maar 1CM dus zou het in principe in 433 ook goed moeten gaan.
Nog spelers die je echt kunt aanraden op RW en LB? Ik zit te twijfelen tussen Kelvin en Maikon.
Alleen huilen als je een steekpass hebt gegeven en speler switcht en je trundle ziet staan die er naar toe moet rennenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus dan bepaal ik voortaan wel lekker zelf of ik 100k betaal voor een mindere spits.
[..]
Fucking held ja.![]()
[..]
Leite. Sowieso. Al is Kelvin wel een linkspootje, Leite is een van mijn favo silvers.Echt supergoed.
Zeg toch niet dat jullie dat niet moeten doen? Zeg alleen dat die prijs belachelijk is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus dan bepaal ik voortaan wel lekker zelf of ik 100k betaal voor een mindere spits.
Ik vind hem die prijs meer dan waard. Zou ook rustig 150k voor 'm betalen. En 1,5 miljoen voor Leite als ik de coins had.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zeg toch niet dat jullie dat niet moeten doen? Zeg alleen dat die prijs belachelijk is.
Jij VIND de prijs belachelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zeg toch niet dat jullie dat niet moeten doen? Zeg alleen dat die prijs belachelijk is.
ja haha lolquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
vindt, volgens tedkasteels redenatie.
je hebt nog 25 minquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan geen filmpje vinden dat hij een 5* skill doet (dat schijnt hij wel gedaan te hebben)
Wel echt een briljante akka.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan geen filmpje vinden dat hij een 5* skill doet (dat schijnt hij wel gedaan te hebben)
Gauw alle porn bufferen! Dan kun je na half 1 gewoon nog kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die besteed ik dan ook heel nuttig.
vast moeite om de tab met fok terug te vinden nu #watLindgren.zegtdusquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die besteed ik dan ook heel nuttig.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Maar zo heb je wel meer paupers die het kunnen.
Welke video?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het zelf ook weleens in de wedstrijd gedaan. Maar dat was dan in de vierde klasse ofzo.![]()
Oh, en;
[ afbeelding ]
Zou wel terecht zijn als hij nou eens een tijdje uitgekakt wordt.
hoesenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Maar zo heb je wel meer paupers die het kunnen.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik nog snel wat deals op wilde pikken. Gistermiddag had ik nog rond de 250k en nu alweer meer dan 400k met nog een TP vol en dan nog zo'n 30 spelers in de club + watch list. Die silver premium player packs gaan bijna uit de store maar ik heb er optimaal van geprofiteerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vast moeite om de tab met fok terug te vinden nu #watLindgren.zegtdus
[..]
Ook maar ff duimpje omlaag gegevenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het zelf ook weleens in de wedstrijd gedaan. Maar dat was dan in de vierde klasse ofzo.![]()
Oh, en;
[ afbeelding ]
Zou wel terecht zijn als hij nou eens een tijdje uitgekakt wordt.
netjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik nog snel wat deals op wilde pikken. Gistermiddag had ik nog rond de 250k en nu alweer meer dan 400k met nog een TP vol en dan nog zo'n 30 spelers in de club + watch list. Die silver premium player packs gaan bijna uit de store maar ik heb er optimaal van geprofiteerd.
Dat is echt een goedequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Even een team bedenken met deze hidden gem.
[ afbeelding ]
Hij is wel echt miniquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht al wel dat ik met hem gespeeld hadquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
Salli viel me juist mee, lekker snel en dribbelen wel chill, alleen 30 strength ofzo
Waarom zou je hem kopen? Voor hetzelfde geld kun je Tchité halen en die is veel beter.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dirar erbijquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zou je hem kopen? Voor hetzelfde geld kun je Tchité halen en die is veel beter.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga voor de originaliteitsprijs.
[..]
Waarom zou je hem kopen? Voor hetzelfde geld kun je Tchité halen en die is veel beter.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat zeker lukken, het verkopen gaat nu wel heel moeizaam omdat de spelers er steeds goedkoper op worden gezet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ook maar ff duimpje omlaag gegevendie filmpjes van r9rai zijn wel prima
[..]
netjesDan zal Leite halen vast nog wel lukken
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt hem ook strong linken met Dirar.
essweinquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Nog verbeteringen?
[ afbeelding ]
quote:
Toen ik die boii in 352 had was ie echt belachelijk slecht, maar in 41212 was hij dan weer wél baas..quote:
dan gebruikte je hem niet goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Toen ik die boii in 352 had was ie echt belachelijk slecht, maar in 41212 was hij dan weer wél baas..
Waarop baseert hij die prijzen van FUT14? Dat hangt toch volledig af van de cardweight en of er weer getamperd gaat worden bijvoorbeeld.quote:
Doe Mlapa. Ik heb 'm ook naast Reus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Toen ik die boii in 352 had was ie echt belachelijk slecht, maar in 41212 was hij dan weer wél baas..
[..]
Nee hij speelde als RCAM echt baas.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Kirchhoff RCB en dan die keeper van Schalke ofzo en nog een goede Duitse LCB.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie heeft er een betere suggestie voor CB-CB-GK?
Die Cutolo heeft 90+ balance en agility en Di Genarro is de defenitie van een hidden gem.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kirchhoff RCB en dan die keeper van Schalke ofzo en nog een goede Duitse LCB.
Zouma - Lotiés - Pelequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Maar niet echt origineel
Dan zou ik Schwaab er naast zetten.
Zouma zit al in een ander team dus dan kan ik Oemtietie testenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zouma - Lotiés - Pele
Of Reginiussen - Hovland - Jarstein.
Je hebt er nog genoeg originele hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zouma zit al in een ander team dus dan kan ik Oemtietie testen
Bizzarri viel me echt tegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt er nog genoeg originele hoor.
Roncaglia - Camporese - Neto.
Roncaglia - Velazquez - Bizzarri ( deze drie)
Ik ga voor Bjelland, Zanka en Sorensenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt er nog genoeg originele hoor.
Roncaglia - Camporese - Neto.
Roncaglia - Velazquez - Bizzarri ( deze drie)
Had ik ook nog als suggestie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga voor Bjelland, Zanka en een goede Deense keeper
Fahrman-Kirchoff-Diekmeier-Hoger-Leitner-Mlapaquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
BraSilvers af, vooral benieuwd hoe de Eninho en Maikon het gaan doen.
[ afbeelding ]
Wie kan nog een leuke (pacey) rechterkant verzinnen voor rond de 50K
Rechts gewoon NL. Castaignos, Duarte, Holla, van Rhijn, CB en GK moet je even kijken hoeveel geld je nog hebtquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fahrman-Kirchoff-Diekmeier-Hoger-Leitner-Mlapa
Gaat dit lukken voor 50K?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had m al gepuushed voor ik je post zag
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks, maar vind die Duitsers/Nederlanders dan toch leuker, heb het niet zo met Engelsenquote:
Mwa, enig nadeel is dat je geen '10' hebt die de afvallende ballen kan opeisen.quote:
Als je een beetje deals kunt krijgen: Mlapa 22k, Leitner 20k, Hoger 1k, Kirchhoff 1k, Diekmeier 10k, Fahrmann 5k.quote:
4-2-2-2 is aanvallend sterker vind ik.quote:
Thanks, heb nu Hoger voor 950c. Even kijken of het lukt om deze prijzen aan te houden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je een beetje deals kunt krijgen: Mlapa 22k, Leitner 20k, Hoger 1k, Kirchhoff 1k, Diekmeier 10k, Fahrmann 5k.
Show je teams eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:05 schreef ThadCastle het volgende:
Binnenkort dan ook maar eens een 4222 team makenMet spelers die ik nog niet heb, wordt wel lastig
Pff daar moet je echt tien minuten naar kijken om ze allemaal te zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn ondertussen al wat bij, oa met Mlapa en Leitner
jaquote:
Holaquote:
quote:
BMIquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:18 schreef DutchSL het volgende:
Dat interview met BMI
"De ambitie is de eerste plek, maar niet de titel"
Klopt...dit wordt weer een kansloos jaar voor ons. Maar dat maakt de avondjes NAC vaak nog mooier...je moet tenslotte blijven doen waar je goed in bentquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:54 schreef Zhano het volgende:
Ff studio sport gekeken. Kon wel een gevaarlijk seizoen gaan worden voor Nac, Utrecht, Nec etc. Die bakken er weinig van.
had nog een ROI sommetje voor jequote:
Lekker zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had nog een ROI sommetje voor je![]()
Sakho aanschaf 26000 verkoop 274000
wowwwquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker zeg
(274-26)/26= 954%
Alles voor het bondscoach-schap hequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen![]()
Die Koeman weerDie vent doet wel echt heel raar dit seizoen
pots pots pots pots pots hoe is het?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles voor het bondscoach-schap he
Kev kev kev kev! Goed goed hoor! Gisteren NAC het eerste puntje binnengehaald, en weekje rust gehad...mag niet klagen dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pots pots pots pots pots hoe is het?
Puntje tegen Cambuurquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kev kev kev kev! Goed goed hoor! Gisteren NAC het eerste puntje binnengehaald, en weekje rust gehad...mag niet klagen dus
Mit dir?
Lukoki meteen publiekslievelingquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Puntje tegen CambuurWát een prestatie
mooi, waar ben je geweest? Hier is ook alles primaquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kev kev kev kev! Goed goed hoor! Gisteren NAC het eerste puntje binnengehaald, en weekje rust gehad...mag niet klagen dus
Mit dir?
Die gasten hebben 13 jaar zitten wachten op de dag van gisteren...dan kun je verwachten dat ze gaan stormen. Als je daarbij optelt dat NAC de beste kansen krijgt, maar ze stuk voor stuk mist (Hooi 1-op-1 met de keeper, Schalk kopbal op de lat, Suk onbesuisd over voor een leeg doel)...dan moeten we het daar maar mee doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Puntje tegen CambuurWát een prestatie
Paar daagjes weg, met de babykamer bezig geweest, en aan mijn scriptie gewerkt...niks schokkends dus...jij niet op vakantie?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooi, waar ben je geweest? Hier is ook alles prima
Daar reken ik wel op 3 puntjes om eerlijk te zijnquote:
ik ga 18-29 augustus wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Paar daagjes weg, met de babykamer bezig geweest, en aan mijn scriptie gewerkt...niks schokkends dus...jij niet op vakantie?
Nog sure if serious..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar reken ik wel op 3 puntjes om eerlijk te zijn
Hveen viel mee dit weekend, maar AZ bakte er ook helemaal niks van
En NAC kan op zaterdagavond wel wat extra's...dus dat moet de eerste driepunter worden
Chillquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga 18-29 augustus wegeerst weekje oostenrijk en aansluitend midweek in de eifel
quote:
onder andere, ook fietsen, quad rijden en naar de weißenseequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ChillGa je bergen beklimmen?
Hopen dat het dan ook nog een beetje mooi weer is, zoals nu
Yo listen up here's a storyquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga 18-29 augustus wegeerst weekje oostenrijk en aansluitend midweek in de eifel
die komt zometeen op radio 538quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo listen up here's a story
About a little guy that lives in a blue world
And all day and all night and everything he sees
Is just blue like him inside and outside
Blue is his house with a blue little window
And a blue corvette
And everything is blue for him and himself
And everybody around
'cause he ain't got nobody to listen to
I'm blue da ba dee da ba die...
Dan komt Uth in de spits, geen probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had echt niks van Heerenveen verwacht eigenlijk. En met een beetje geluk is Finnbogasson zaterdag al verkocht
Zaterdag weten we meer...ik hoop in ieder geval op een mooie potquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan komt Uth in de spits, geen probleem.
Ik niet eerlijk gezegd. Hoop op een snelle voorsprong die niet meer te overbruggen is. Afgelopen zaterdag was al spannend genoegquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zaterdag weten we meer...ik hoop in ieder geval op een mooie pot
De Messi van Breda is zaterdag weer een beetje meer fitquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik niet eerlijk gezegd. Hoop op een snelle voorsprong die niet meer te overbruggen is. Afgelopen zaterdag was al spannend genoeg
Geweldige voetballer inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Messi van Breda is zaterdag weer een beetje meer fit
Deze column![]()
Ja klopt. Niet te vergelijken met de internationale top/subtop, maar voor de Eredivisie een prima voetballer.quote:
Ik hoor nog niks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
De vorige keer hoorde ik de sirene niet maar nu duidelijk wel. DE MOFFEN KOMEN ERAAN!!!!1
ZOEK DEKKING!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
De vorige keer hoorde ik de sirene niet maar nu duidelijk wel. DE MOFFEN KOMEN ERAAN!!!!1
Mlapa und Leitnerquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die sturen ze wel naar de Franse grens ofzo, ze hebben hun beste spelers niet nodig om ons te veroveren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
NEIN!!! BASTIAN SCHWEINSTEIGERR!!!!
Von Schlieffen-tactiek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die sturen ze wel naar de Franse grens ofzo, ze hebben hun beste spelers niet nodig om ons te veroveren.
Ik dacht al dat er iets niet klopte.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:03 schreef DutchSL het volgende:
Schlieffen
Maar wij zijn niet bang want BMI is er bij
Robert?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef DutchSL het volgende:
1999–2000 Coritiba 14 (2)
2000–2001 Botafogo-SP 0 (0)
2001–2002 Servette 19 (8)
2002 São Caetano 12 (3)
2003 Kawasaki Frontale 16 (6)
2003–2004 Spartak Moscow 8 (1)
2004–2005 Atlas 44 (33)
2005–2006 PSV 15 (7)
2006–2007 → Betis (loan) 48 (16)
2007 Betis 0 (0)
2007 Al-Ittihad Jeddah 0 (0)
2008–2010 Monterrey 16 (0)
2008 → Tecos (loan) 19 (5)
2009 → América (loan) 17 (4)
2009–2010 → Palmeiras (loan) 35 (19)
2010 → Cruzeiro (loan) 14 (3)
2011 → Bahia (loan) 0 (0)
2011 → Puebla (loan) 3 (1)
2012 Jeju United 13 (3)
2012 Ceará 16 (5)
2013– Necaxa 12 (1)
Wat een carrière
Ik moest het opzoeken maar hij is het ja. Toen dacht ik ook meteen aan die andere Robert (die bij Newcastle heeft gespeeld)quote:
joepiequote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef DutchSL het volgende:
Robert ja. Held die PSV in de halve finale CL schoot
Hopelijk blijft hij nu even bij zijn club hangen, dan zit hij in FUT 14.
Necaxa speelt in de 2e divisie van Mexico dus hij zit er dan niet in.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef DutchSL het volgende:
zijn gepromoveerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Necaxa speelt in de 2e divisie van Mexico dus hij zit er dan niet in.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef DutchSL het volgende:
wil jij een potje doen?quote:
Mooie tijden. Toen was het ook nog altijd sfeervol in het stadion. Nu zitten er op Oost alleen maar zuurpruimen ofzo.quote:
ik zet mijn PS aan!quote:
Ik moet over een uurtje werken en moet nog ontbijten, dus dat wordt hem niet. Ik kan vanavond denk ik wel!quote:
IF Konko is baas. IF Lulic kon niet echt potten breken bij mij. Terwijl ik zijn NIF wel echt baas vond.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand ervaring met IF Konko en IF Lulic? Denk dat dat mijn volgende aankopen gaan worden...
Geen idee waarom ik nog nieuwe spelers wil kopen maar toch...
Hmmmm, de stats van IF Lulic zijn echt belachelijk goed als je ze vergelijkt met mijn 2 favoriete LBs van het moment, Armero & De Ceglie. Eerst maar even Konko binnen halen, die is ook niet zo duur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
IF Konko is baas. IF Lulic kon niet echt potten breken bij mij. Terwijl ik zijn NIF wel echt baas vond.
http://www.dumpert.nl/med(...)zijn_niet_sterk.html
Heerlijke stats inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmm, de stats van IF Lulic zijn echt belachelijk goed als je ze vergelijkt met mijn 2 favoriete LBs van het moment, Armero & De Ceglie. Eerst maar even Konko binnen halen, die is ook niet zo duur.
http://wefut.nl/player_compare/13245/4668/4398
Oh excuus. Ik had MotM Lulic. Die IF is natuurlijk LB en MotM gewoon LM.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmm, de stats van IF Lulic zijn echt belachelijk goed als je ze vergelijkt met mijn 2 favoriete LBs van het moment, Armero & De Ceglie. Eerst maar even Konko binnen halen, die is ook niet zo duur.
http://wefut.nl/player_compare/13245/4668/4398
Ben wel benieuwd wie VdM van de nummer 1 positie geknikkerd heeft eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ja hoi.
Weet iemand waar je de stats van de FUT-reeks kan vinden? Dus meeste posts, meeste topics geopend etc?
Ik gok Timmy.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie VdM van de nummer 1 positie geknikkerd heeft eigenlijk.
Die was ook 2 weken met vakantie.quote:
Kut, ik ben niet op vakantie geweestquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die was ook 2 weken met vakantie.
Leuk team.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog IF Lulic en dan ben ik er klaar mee. Zit veel te veel te traden voor een spel wat ik niet meer speel
Miccoli en Di Natale zijn wel echt baas op wide CAMquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog IF Lulic en dan ben ik er klaar mee. Zit veel te veel te traden voor een spel wat ik niet meer speel
Niet deze FUT, maar Di Natale en Miccoli zijn wel echt goed. Dan heb ik nog Tevez op de bank zitten. Hernanes heeft niet de stats voor CDM en is te langzaam voor CAM in een 4222, tenminste voor het spel dat ik wil spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk team.
Heb je Hernanes wel eens gebruikt?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:18 schreef wieisboos het volgende:
Balotelli
http://www.easports.com/media/play/video/165182768
[ afbeelding ]
http://arcee862.com/reeksen.phpquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ja hoi.
Weet iemand waar je de stats van de FUT-reeks kan vinden? Dus meeste posts, meeste topics geopend etc?
Had ik al gecheckt ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://arcee862.com/reeksen.php
Maar voor deze reeks zegt hij ongeldig id.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |