PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, opzich wel netjes dat ze het blurren maar met hoofd in beeld was leuker geweestquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
@ Thorb, hij zal wel door hebben gehad dat het voor TV was vanwege Willibrord
quote:
Ja idd, noem die naam van dat kutbedrijf dan ook gewoonquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, opzich wel netjes dat ze het blurren maar met hoofd in beeld was leuker geweest
Alles is volgens de regels gegaan, maar de EC vindt dat de grond minder waard is dan dat de taxatiebureaus toen besloten hebben. Eindhoven gaat nu in beroep, en dat gaat wss lang duren, zeker voor de EC om aan te tonen dat het geen goede prijs was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
o ik dacht dat alles volgens de regels was gegaan?
PSV
Tegen Iwan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta nu ineens 0-3 voor terwijl ik de eerste 15 minuten niks kon, dit slaat ook weer nergens op
Okequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
Janmaat
Thad, nu potje?
Eerst even wat vloeibaars pakken.
Ik zie alleen maar rare dingen gebeurenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
Het potje van mij tegen Iwan sloeg ook nergens op. Dat hij won dat was niet zo gek, ik had net zo goed kunnen winnen. Wel gek was dat ik 3-0 voor kwam echt heel gemakkelijk. Tweede helft kwam hij nog gemakkelijker op 3-4. Zo frustrerend
Ik heb niet gejankt over 12 punten vriendquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke
Trouwens gister TT jankie jankie dat hij maar 12 punten had. En nu kan hij nog winnen en is hij hyped
Jawel jawel. Je wil alle standen weten etc hihiquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb niet gejankt over 12 punten vriendEn ik ben ook niet hyped nu
Ik heb al mijn spelers verkocht op Fut omdat FUT kut speelde
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel jawel. Je wil alle standen weten etc hihi
Ik wil het wel weten ja, maar deed ik dat de vorige 2 x niet dan? En toen kon ik niet eens meer winnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel jawel. Je wil alle standen weten etc hihi
Hij heeft 5* WF maar dat die erin ging was wel apart ja. Ik kon de eerste 15 minuten helemaal niks en daarna ineens wel (ook door die goal)quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef BDIL het volgende:
Wat een bullshit goal die 1eEen longshot van 40 meter met Stocker met rechts
metsjfiksingquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef BDIL het volgende:
Wat een bullshit goal die 1eEen longshot van 40 meter met Stocker met rechts
HIGSquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Finale gold cup, nu rust. Ik kwam keurig 2-0 voor, 2 goals van Wallyson, direct geskipt en niet gecelebrate, hij krijgt een pingel: 2-1 en hij rent het hele veld over al sssshhhhend en keek de penalty 3x.
Toen 3-1 en 4-1 gemaakt en uitgebreid gevierd en bekeken natuurlijk.Nu gaat hij weg.
Nu ga je hem vast een heel leuk bericht sturen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Finale gold cup, nu rust. Ik kwam keurig 2-0 voor, 2 goals van Wallyson, direct geskipt en niet gecelebrate, hij krijgt een pingel: 2-1 en hij rent het hele veld over al sssshhhhend en keek de penalty 3x.
Toen 3-1 en 4-1 gemaakt en uitgebreid gevierd en bekeken natuurlijk.Nu gaat hij weg.
4 verdedigers met high attacking workratequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Ajacied7 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#IzxVOCyLnJken:ps3
Ook nog een +6 all-attribute kaartje op TIF Bale![]()
Waarom zou iemand Bale en Aguero omvormen naar elkaars positie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Als je op de helft van de tegenstander speelt, kunnen ze niet scoren hequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4 verdedigers met high attacking workrate
Deze gozer kan anders ook niet echt scoren, check die gemiddeldesquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je op de helft van de tegenstander speelt, kunnen ze niet scoren he
alles hoog steken bij een turnoverquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je op de helft van de tegenstander speelt, kunnen ze niet scoren he
Omdat chemistry. Sowieso een kutteam, letterlijk iedere speler heeft de high attacking workratequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom zou iemand Bale en Aguero omvormen naar elkaars positie?
Hij was wel goed met Quintero en Ortega ja. Ik gooide er met Chikhaoui wel eens een random hocus pocus of McGeady spint uit maar ik ben niet echt aan skillen met hem toegekomen.quote:
Hij is wel ongeveer de enige skiller bij ons jaquote:
Marcelo lijkt me wel een goeie CB gr grquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omdat chemistry. Sowieso een kutteam, letterlijk iedere speler heeft de high attacking workrate
Oh helemaal niet naar gekekenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omdat chemistry. Sowieso een kutteam, letterlijk iedere speler heeft de high attacking workrate
52 wedstrijden spelen met Messi en maar 19 x scorenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Ajacied7 het volgende:
In mijn 11 wedstrijden met Messi op Cam scoorde ik ook maar 5x met hem hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
52 wedstrijden spelen met Messi en maar 19 x scoren
Lekker dan als je TIF Bale krijgtquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
Voor de volgende ronde: Geen overeenkomende speler uit je vorige team (alleen als het je random dude is)?
IFs die een positie verandering hebben gehad, daar mag je de NIF niet van pakken?
IF Donk, IF Stocker TIF Bale etc dus de NIF niet van.
IF Stocker is ook LM hoor. Ik had hem in mijn vorige draw.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
Voor de volgende ronde: Geen overeenkomende speler uit je vorige team (alleen als het je random dude is)?
IFs die een positie verandering hebben gehad, daar mag je de NIF niet van pakken?
IF Donk, IF Stocker TIF Bale etc dus de NIF niet van.
Iemand moet de Draw livestreamen voor iedereenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker dan als je TIF Bale krijgtmaar oke eens.
Spelen jullie die laatste ook nog nu ofniet?
Aah okequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Stocker is ook LM hoor. Ik had hem in mijn vorige draw.
Jij kan je Twitch aanzettenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iemand moet de Draw livestreamen voor iedereen
Jij speelde ook goed hoor, ook prima skillsquote:
teveel moeite en we zijn nu clubsquote:
Ja op zich is dat wel waar ja. Alleen als zijn positie niet omzetbaar is naar die van zijn NIF, doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, als een IF LW is en een NIF LM, mag je dan ook niet de NIF? Dat is toch eigenlijk hetzelfde met een formatiekaartje?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja op zich is dat wel waar ja. Alleen als zijn positie niet omzetbaar is naar die van zijn NIF, doen?
Google is je vriend. Gewoon de lyrics intypen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
precies weten hoe een nummer gaat maar geen idee hebben hoe die heet
ja die weet ik nu dus ook niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Google is je vriend. Gewoon de lyrics intypen.
Of Shazamquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja die weet ik nu dus ook niet meerwachten tot ie weer voorbij komt op de radio en dan maar soundhounden
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja die weet ik nu dus ook niet meer![]()
Volgens mij alleen VDM en Thad nog een keerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
De getransferde Kamara verkocht voor 3.9k en ik had hem voor 1.4k.
Hoeveel wedstrijden moeten er nu nog gespeeld worden in deze ronde? Ik wil eigenlijk wel weer een nieuw team bedenken
quote:
Nou het was toch een goede pogingquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus in 1 team.Aan de ene kant een 90-rated held en aan de andere kant een nutteloze Turk. Topfeest.
Feli Thadquote:
Hij vindt dat teveel moeitequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
Wacht even met drawen. Doen we twitch van BDIL. Ik speel ff tegen een maat nu
YOquote:
Zelfde groepje als vorige keer volgens mijquote:
Jammer dat de beveiliger gay is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef DuTank het volgende:
Hahaha looool die Jumbo actie bij Powned
Majewskiquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit had ik dus gehad als we nu gingen drawen: [ afbeelding ] fuuu door Magallon had ik eindelijk mijn favoriete SMLENO-speler kunnen gebruiken
[ afbeelding ]
IF Lazzari
Nutteloze turk is een pleonasmequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus in 1 team.Aan de ene kant een 90-rated held en aan de andere kant een nutteloze Turk. Topfeest.
Geen 1 op de markt op dit momentquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/13028/
Ik mis zijn shootingstats van vorig jaar
Ik probeerde 'm ook up te voten, maar toen moest ik inloggen dus liet ik 't maar zitten.quote:
Even een pakje openen danquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen 1 op de markt op dit moment
Ik zou nu stoppen want dan heb je winstquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even een pakje openen dan
[ afbeelding ]
Ik ga em vanavond even halenquote:
Ik opende er 4 van 2,5k en 3 van 3750 en had een 41212 Hoquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even een pakje openen dan
[ afbeelding ]
Ik had een Ki Hong Jeong Ho?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik opende er 4 van 2,5k en 3 van 3750 en had een 41212 Ho
Gaat het ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan ik nu wel gebruiken met mijn zere knie
Ik Thad DS2 VDM en jijquote:
Dan moet je je keuzes hier maar zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
Ik geef het op, ik weet mijn username niet
Jup, doe mij als eerste dan maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan moet je je keuzes hier maar zeggen
Die Marquez Lugo had ik vorige week ook in een pack..zelfde formatie. Verkocht voor 1.5kquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Net nu Boyata geen kut meer waard is
Oh, die van mij is voor 200 coins nog niet wegquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Marquez Lugo had ik vorige week ook in een pack..zelfde formatie. Verkocht voor 1.5k
Bij iwan iig niet te snelquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef pascal08 het volgende:
Was wefut bij meedere hier langzaam of onbereikbaar?
Bizar..pricefixje ofzo. Hij heeft wel goede spelers in zijn team.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, die van mij is voor 200 coins nog niet weg
En Garganoquote:
Nee want met Pedro ga ik maar voor de 352, dan heb ik niet veel aan een Backquote:
Ikzou 451 doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want met Pedro ga ik maar voor de 352, dan heb ik niet veel aan een Back
Daar kan ik niet zo goed mee omgaanquote:
Heb je je bril weer niet op?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
wefut heeft de stats nog niet, dus even een futhead screen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft ook een keer van me gewonnen hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter maak je weer zon super geweldig team. Own ik je weer
Ha Sung Min 86 strength
Neequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef BDIL het volgende:
We moeten wel iets meer requirements aan team toevoegenMax 2 IF's en niet meer dan 3 zelfde nationaliteiten ofzo
We hebben dat nou gevondenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als jullie iets kunnen verzinnen waardoor cheaten onmogelijk is, bouw ik het vanavond nog in.
Nee joh, zo is het soms al moeilijk genoeg om iedereen op 9 chem te krijgen. Zeker nu de draws wél eerlijk gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef BDIL het volgende:
We moeten wel iets meer requirements aan team toevoegenMax 2 IF's en niet meer dan 3 zelfde nationaliteiten ofzo
Sexy Manquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter maak je weer zon super geweldig team. Own ik je weer
Ha Sung Min 86 strength
quote:
Creatief hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We hebben dat nou gevondenIwan doet live drawen
Maar Thad heeft een Aluhoedje op
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je je bril weer niet op?
[ link | afbeelding ]Ik zie geen ingame stats op dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Je moet er ook op klikken met de linkermuisknop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie geen ingame stats op dat plaatje.
Stonden er net nog nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet er ook op klikken met de linkermuisknop.
Huh, nieuwe regel?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
Kut ik mag geen Santana gebruikenZat al in mijn vorige squad haha
Ja geen speler gebruiken die je in je vorige squad ook hadquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
Ik heb alleen een trage spits en trage CM.
Ik vind mijn team best wel baas
Je mag die spelers uberhaupt niet gebruikt hebben? Of gewoon een ronde mag je ze niet gebruikenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja geen speler gebruiken die je in je vorige squad ook had
Anders krijg je elke keer santana cheese
Een ronde niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag die spelers uberhaupt niet gebruikt hebben? Of gewoon een ronde mag je ze niet gebruiken
Top, zo ff kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb alle stats van alle spelers nu toegevoegd.
[ afbeelding ]
De rest is minstens 10k duurderquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon even duur als 5 maanden geleden
Crisis hè. Het hele vertrouwen is weg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon even duur als 5 maanden geleden
Pedro LM ook helaasquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
Nog even een over mijn vorige team:
Dante verdedigend echt een baas. Alleen ballen aannemen en opbouwen stuk minder. (ondaks 69 dribbling op zijn kaartje).
Barazite viel me enigszins tegen. Salli viel me juist mee, lekker snel en dribbelen wel chill, alleen 30 strength ofzo
VDV als CDM niet echt een succesPedro (RM) is kut
Neenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
Ontwikkeld een speler zich sneller als je op een hoger niveau speel bijvoorbeeld legendary ?
Mijn team is weer wat duurderquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu bijna 40k uitgegeven en ik moet nog 1 speler kopen maar die is niet op de markt in mijn formatie.
Dat komt door Agbon + IF Pedroquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn team is weer wat duurder
Ga niet kijken dan koekerdtquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
Dat team van VDM heeft ie opgeslagen de oetlul
Ja sla niet op dan. Ik zag een comment van Pascal en toen klikte ikquote:
Had je echt Catala? Dan heb ik die niet eens gezienquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja sla niet op dan. Ik zag een comment van Pascal en toen klikte ik
Mijn team van vorige keer btw:
[ afbeelding ]
Nee had die Gonzalez flapdrol, heb ik achteraf wel spijt van want die Gonzalez kan er geen pepernoot vanquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je echt Catala? Dan heb ik die niet eens gezien
Waarom staat die dan niet in je team?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee had die Gonzalez flapdrol, heb ik achteraf wel spijt van want die Gonzalez kan er geen pepernoot van
Die had ik in mijn 2e team ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee had die Gonzalo flapdrol, heb ik achteraf wel spijt van want die Gonzalo kan er geen pepernoot van
Omdat ik dat aangepast had na die puushquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat die dan niet in je team?
Er wordt vals spel gespeeld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat die dan niet in je team?
Een Braziliaanse RM met 2* skillsquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:27 schreef vandermar het volgende:
Wel echt lame dat Rafinha maar 2* skills heeft. Ik had liever Maikon Leite ofzo
Ik heb hem op RF omdat het anders een team moest worden met een kut CB of een kut cmquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een Braziliaanse RM met 2* skills
Ik hat ok liefer ymant anders dan IF pedo mar hoor je mei zuuren? gr grquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:27 schreef vandermar het volgende:
Wel echt lame dat Rafinha maar 2* skills heeft. Ik had liever Maikon Leite ofzo
IF Pedro is al duurder dan mijn team. Sterker nog, hij is 2x zo duur wel minimaal als mijn teamquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hat ok liefer ymant anders dan IF pedo mar hoor je mei zuuren? gr gr
Nou heb ik er ook nog Aggie bijquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Pedro is al duurder dan mijn team. Sterker nog, hij is 2x zo duur wel minimaal als mijn team
Kutleven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef vandermar het volgende:
Godver, koop ik een CM > CDM voor 1K
Lekker veel nieuwe spelers uittesten danquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb de helft van mijn team al in mijn club. Voordeel van zoveel zilver teams
1tje wel jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker veel nieuwe spelers uittesten dan
Mijne bij elkaar 350kquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:34 schreef vandermar het volgende:
Mooi, mijn team is klaar. Heeft me 25K gekost
SPOILER: Mijn team, klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:36 schreef vandermar het volgende:
Nu heb ik aids.SPOILER: Mijn team, klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
De vuistregel van een BMI hoger dan 30 ontwijken heb jij ook al gebroken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden.
Ik breek niets. Ik ben lichtvoetigquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De vuistregel van een BMI hoger dan 30 ontwijken heb jij ook al gebroken.
Nope, morgen wellicht. Zo white collar kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wil er iemand zo al een potje doen?
Nee, moet morgen vroeg opquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wil er iemand zo al een potje doen?
Zijn er nieuwe?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, morgen wellicht. Zo white collar kijken
Nee, ben nog maar bij seizoen 3quote:
Wat moet je doen danquote:
Mikkelsenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
http://wefut.nl/squad/529
Nog nooit met zo'n lekker team gespeeld
Handicap
Mikkelsen heeft al 3 goals in 2 matches jaquote:
Oke Veel plezierquote:
Dorsin moet helemaal niet vanwege chemquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mikkelsen heeft al 3 goals in 2 matches ja
En Dorsin moest vanwege chem, speelt echt heerlijk
Doe Diouf en die clown die daar op LB staat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
http://wefut.nl/squad/529
Nog nooit met zo'n lekker team gespeeld
Handicap
Diouf LM jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dorsin moet helemaal niet vanwege chemGewoon Vilsvik LM en Rindaroy LB
Ik zal er even naar kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dorsin moet helemaal niet vanwege chemGewoon Vilsvik LM en Rindaroy LB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Lukakuquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:13 schreef BDIL het volgende:
Lukaku of Benteke ( 2 spitsen systeem) ?
Voor je Randoms?quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:13 schreef BDIL het volgende:
Lukaku of Benteke ( 2 spitsen systeem) ?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wilde er nog iemand pics van die naakte boodschapster?
NSFWPornosterretje van Kim Holland. Weer volledig in scene gezet. Beetje jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/MyPoisonIvey#hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pornosterretje van Kim Holland. Weer volledig in scene gezet. Beetje jammer.
https://twitter.com/MyPoisonIvey#
Lekker op de foto met Jer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook niet echt een lekker wijf
Wat doet die meneer nou op de foto?quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker op de foto met Jer.
[ afbeelding ]
Mooie foto ook!quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker op de foto met Jer.
[ afbeelding ]
Ron Jeremy niet kennenquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat doet die meneer nou op de foto?
quote:
Ik zit te huilen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is er hier maar 1 dom op het momentquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Die kerel is echt dom als die hem niet kent
Jupquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is er hier maar 1 dom op het moment
Heeft hij ook nog een achternaam? Wel mooi 2 voornamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |