PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
EA Scripting.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef rolls-reus het volgende:
Bakkert hoe kan het dat jouw spelers zo dicht bij mijn spelers staan terwijl die van mij jouw zeeën van ruimte geven?
Nu heb ik snel internet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah klopt ook keertje tegen hem gespeeld paar maanden terug, focking irritant idd. en toen had hij ook nog dat laggy internette kut om tegen te spelen was dat
Jij stapt vrij snel in met de directe tegenstander van mijn mannetje. Dan loopt die van mij zo door en als je dan een ander mannetje erop zet, staat er weer eentje van mij vrij met heel veel ruimte. Je moet altijd achteruit lopen met je verdedigers, anders is die Elyounoussi echt niet te pakken...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef rolls-reus het volgende:
Bakkert hoe kan het dat jouw spelers zo dicht bij mijn spelers staan terwijl die van mij jouw zeeën van ruimte geven?
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Oké, ik heb met verkopen/snel verkopen en het bronzen team uitmelken 4189 munten nu. En 0 spelers
Wat zal ik doen? 10x bronzen pakje?
Ja, kun je doen, waarschijnlijk zul je daar ongeveer 6 á 7k uit halen. Je kunt er niet echt een mooi team van kopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Oké, ik heb met verkopen/snel verkopen en het bronzen team uitmelken 4189 munten nu. En 0 spelers
Wat lindgr0n zegt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
;
[..]
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.
Ja, lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
;
[..]
Nu kun je toch gewoon een simpel 100 chem bronze team maken? Maak een bronze team met wat wisselspelers en ga coins farmen.
dit idd, makkelijkste wat je kan doen en het werktquote:
hehe. En als ik nou eens beloof dat ik dat niet doe?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
ik zie het alweer voor me dat je 300 miljoen keer rondjes aan het draaien bent dus ik bedank
[..]
dit idd, makkelijkste wat je kan doen en het werkt
Gedkoop silver team makenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wil je wel tegen DS2 zien spelen en dan met het commentaar van DS2 erbij![]()
'En hij draait een rondje, en nog een rondje, en nog een rondje, neeee niet nog een rondje.. GOAL GOAL GOAL GOALLLLLLLL, NEE MAM NIET HET INTERNET'
'En hij draait een rondje, en nog een rondje, en nog een rondje, neeee niet nog een rondje.. GOAL GOAL GOAL GOALLLLLLLL, NEE MAM NIET HET INTERNET'
Dat kan ook... ik heb geen idee. Ik ben een leek haha. Moet wel een heel elftal en een bank vullen natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gedkoop silver team makenje hebt heel veel goedkope portugezen die ook nog eens goed zijn!
heb sowieso alleen nog maar 2 matige bronze teamsquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hehe. En als ik nou eens beloof dat ik dat niet doe?
yeah of zilvers overslaan en golds kopen zodat je seasons kan gaan doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dan kan ik met die munten ook weer uiteindelijk silvers kopen voor de toekomst.
Oh, laat maar hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb sowieso alleen nog maar 2 matige bronze teams![]()
[..]
yeah of zilvers overslaan en golds kopen zodat je seasons kan gaan doen
Ja, maar ik wil uiteindelijk wel een silver team hebben om allerlei autisten te vermijdenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
yeah of zilvers overslaan en golds kopen zodat je seasons kan gaan doen
Deze man:quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat kan ook... ik heb geen idee. Ik ben een leek haha. Moet wel een heel elftal en een bank vullen natuurlijk.
speel je PS3?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil uiteindelijk wel een silver team hebben om allerlei autisten te vermijden
Volgens mij het huis zo omgebouwd dat dat stopcontact gelijk naast haar kant van het bed isquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie nu DS2's moeder voor me die de stekker uit de router trekt.
fair enoiughquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil uiteindelijk wel een silver team hebben om allerlei autisten te vermijden
Als je je silvers hebt, moet je het even zeggen.quote:
ik offer me wel op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
Op zoek naar 100K PS3 coins á 8¤, wie helpt mij ff snel aan 200K?
Alleen jammer dat hij op de PS3 speelt en ik niet. Maar als je wil wil ik wel een wedstrijd van jullie becommentariëren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij op de PS3 speelt en ik niet. Maar als je wil wil ik wel een wedstrijd van jullie becommentariëren.
Is goed. Kan je me wegtikken zeker?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je je silvers hebt, moet je het even zeggen.
wegDRAAIEN, dat is wat ik prefereer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Is goed. Kan je me wegtikken zeker?
Dan zullen ze het binnenkort wel gaan fixen. O nee wacht, het is EA.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ze verwijderen serieus topics op het EA forum die gaan over TP problemen![]()
![]()
Jammer dat Dreetje zich hier niet meer vertoont. Die kon het dan opnemen en naar jou sturen, kun jij lekker je stem inplakken en het op youtube zetten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij op de PS3 speelt en ik niet. Maar als je wil wil ik wel een wedstrijd van jullie becommentariëren.
Groningenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Er gaat niks boven groningen. Wahaha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_ze_allemaal_.html
ROFLMAO.
Ik doe meestal een combinatie van The Whiplasher en The Cackler.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_ze_allemaal_.html
ROFLMAO.
FUCK FUCK FUCK FUCKING KUT FUCKING EAquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zullen ze het binnenkort wel gaan fixen. O nee wacht, het is EA.
Ik ben daar een keer met AZ geweest. En gingen we met de bus weg. Die gasten natuurlijk ons provoceren enzo, ik heb nog nooit van me leven zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien als toen in Groningenquote:
Ik probeer wel iets te maken met budgetquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat kan ook... ik heb geen idee. Ik ben een leek haha. Moet wel een heel elftal en een bank vullen natuurlijk.
Beetje dimmen over groningers hequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer met AZ geweest. En gingen we met de bus weg. Die gasten natuurlijk ons provoceren enzo, ik heb nog nooit van me leven zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien als toen in Groningen
Waarschijnlijk zijn het thuis hele lieve, zorgzame mensen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Beetje dimmen over groningers he
Dat is jammer ja. Overigens ben ik niet iemand die dan over die spelers ook heel veel gaat vertellen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat Dreetje zich hier niet meer vertoont. Die kon het dan opnemen en naar jou sturen, kun jij lekker je stem inplakken en het op youtube zetten.
Hij heeft niet echt de behoefte om hier te posten. Hij speelt liever Meinkraft.quote:
Nog maar een potje dan in de tussentijd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
Wallyson is ook opeens duur gewordengelukkig had ik hem voor 55k gekocht tijdens de downtime maar ik kan er dus niks mee omdat m'n trade pile stuk is
![]()
![]()
wallyson is fucking slechtquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
Wallyson is ook opeens duur gewordengelukkig had ik hem voor 55k gekocht tijdens de downtime maar ik kan er dus niks mee omdat m'n trade pile stuk is
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt de behoefte om hier te posten. Hij speelt liever Meinkraft.
Nee ik ben maar tv gaan kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nog maar een potje dan in de tussentijd?
Toch niet erg dan dat hij vast duurder is geworden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
![]()
is tof!quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee ik ben maar tv gaan kijken
Ik word duizilig door al die rondjes die je draait met je spelers
Nee ik heb hem nodig op m'n andere account dus moet er nu nog eentje kopen, en als ik er dan vervolgens twee heb weet ik zeker dat hij weer goedkoper wordtquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je had dus liever gehad dat hij goedkoper was geworden? I dont get it
Nou, ik ben nog niet dood of ik krijg al een trap na.quote:
Wil jij een potje?quote:
Nee. Ik ga nog even de silver cup winnen en dan slapen. Morgen weer vroeg op.quote:
Die maakte mij ook helemaal af...quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik ga nog even de silver cup winnen en dan slapen. Morgen weer vroeg op.
Net wel 4-3 gewonnen. Drie goals van de zilveren Zlatan.Jája als spits.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog niet dood of ik krijg al een trap na.
ahh dan we lkut jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee ik heb hem nodig op m'n andere account dus moet er nu nog eentje kopen, en als ik er dan vervolgens twee heb weet ik zeker dat hij weer goedkoper wordt
Als je echt goed kan skillen is hij vast goed maar als je gewoon simpel wil spelen niet. Dan ga je je ergeren aan zijn slechte aannames en niet hele goede dribbel. Toen ik hem had verloor ik bijna elke wedstrijd.quote:
Wil je nog een potje?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee ik heb hem nodig op m'n andere account dus moet er nu nog eentje kopen, en als ik er dan vervolgens twee heb weet ik zeker dat hij weer goedkoper wordt
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter ja.quote:
En mij weer niet vragen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik vond Wallyson ook niet bijzonder goed, zeker niet zoveel geld waard. Hij heeft dan wel een goed schot maar in FUT kan iedereen goed schieten.
[..]
Beter ja.![]()
Ik heb al 3x tegen je gespeeld vandaag en het kostte me meer dan 2 uur rondjes draaien om de duizeligheid tegen te werken.quote:
best.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb al 3x tegen je gespeeld vandaag en het kostte me meer dan 2 uur rondjes draaien om de duizeligheid tegen te werken.![]()
Morgen weer
Ik wil toch nog een keer proberen om met O'Leary te scoren met een schot (terwijl hij zelf ook een Schot is)quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik vond Wallyson ook niet bijzonder goed, zeker niet zoveel geld waard. Hij heeft dan wel een goed schot maar in FUT kan iedereen goed schieten.
[..]
Beter ja.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil toch nog een keer proberen om met O'Leary te scoren met een schot (terwijl hij zelf ook een Schot is)
Oké! 4-2-3-1. Ik ga slapen (moe als een hond) en dan zie ik het eventueel morgen wel. Bedankt voor de moeitequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik probeer wel iets te maken met budgetwelke opstelling?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tchite heeft gewoon alles beter behalve 5* skills.. als je daar nou 100k voor wilt gaan betalen
Jij bent echt scheel he? alles beter is sws al een leugen, 5* skills zijn vet handig en wat boeit het mij hoeveel ze kosten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tchite heeft gewoon alles beter behalve 5* skills.. als je daar nou 100k voor wilt gaan betalen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tchite of Cyriac heeft gewoon alles beter behalve 5* skills.. als je daar nou 100k voor wilt gaan betalen
Niet op alles opvatten maar als je die prijs verschillen ziet en dan die stats..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent echt scheel he? alles beter is sws al een leugen, 5* skills zijn vet handig en wat boeit het mij hoeveel ze kosten?
Quintero is wel duidelijk beter alleen die is zo klein en hij wordt zo van de bal gezet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Bedenk maar eens hoeveel silver spitsen met 5* skills er zijn. + het feit dat hij Braziliaans is.
Is dit je eerste jaar FUT?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:45 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Niet op alles opvatten maar als je die prijs verschillen ziet en dan die stats..
Dan is hij dus niet beterquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Quintero is wel duidelijk beter alleen die is zo klein en hij wordt zo van de bal gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |